Nykyajan nuoret

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Soitin siskonpojalle...puolentoista kuukauden päästä 23 v..ja kysyin, haluaako kinkkua, laatikoita tai kaloja. Jos haluaa, pitää tulla hakemaan, illalla isken loput jatkojalostukseen ja/tai pakkaseen.

Kerroin, että jo eilen illalla junnu kaverinsa kanssa oli kävellyt pitkän matkan ensin Mäkkäriin (noin klo 22:45 ) , siitä takaisin kotiin netin äääreen ja takaisin lähimmälle ABC:lle (noin klo 00:30 ). Lähimmälle ABC:lle on tästä noin 5 kilometriä, mäkkäriin noin 2 kilometriä. Eli sellanen about 14 km noi teinit käveli saadakseen jotain muuta syötävää kuin jouluruokia :D Tänä aamuna lähtivät Mäkkäriin aamiaista varten ja odottelivat tunnin paikan päällä ennen Mäkkärin avautumista. Siskonpoika puhelimessa nauroi, että " joo, nykyajan nuoret" :D :D

Kaikki alkupalat meni jo eilen aamulla, mutta kinkku, rosolli ja laatikot ei enää toistamiseen iske. Vaikka junnu kyllä jouluyönä vielä nasuvainaata kiskoikin, mutta ei enää joulupäivänä.

jepjep, itse olin 23 pari vuotta sitten. Laitoin tuona jouluna miehen kans joka vuotta vanhempi, tohkeissaan perinteisen joulukattauksen ja ruokimme myös enoppilanväen. Oli toka joulu lapsemme kans. Se on niin yksilöllistä... en mä nyt mikskään teiniksi enää itseäni tuolloin tuntenut. Tänä jouluna ollaan syöty vaan kotiporukalla, ainakin vielä tänäiltana syödään laatikoita.

Semmoinen välihuomautus - vaikka hittojakos tää mulle kuuluu - että tuo junnu elikkäs teini, joka sinne mäkkiin hipsutteli, taitanee olla alaikäinen vielä.
Ei siis 23-vuotias. Tuo siskonpoika on 23-vuotias, eli ei tarvinne kenenkään nyt ajatella, että keittis väittää 23veen olevan teini.

Yhteistyössä