Sä et kuitenkaan edusta kaikkia isompia naisia. Täällä on väitetty, että vain tikkulaihat voivat pitää tiukkoja farkkuja, ja hekin vain hädin tuskin.
No kukahan täällä väittää, että pillihousut sopii kaikille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä et kuitenkaan edusta kaikkia isompia naisia. Täällä on väitetty, että vain tikkulaihat voivat pitää tiukkoja farkkuja, ja hekin vain hädin tuskin.
Täällä nyt ei ihan selkeesti tajuta sitä että ne bootcut -farkut voi olla myös tiukkoja! Ei kukaa oo väittäny ettei tiukkoja voi pitää ku tikkulaihat.
Mut kaikki bootcutit on tiukkoja. Ja ne istuu hyvin ja näyttää hyvältä eikä saa aikaan jenkkiksii. Mitä taas useimmat pillit näyttää tekevän..
Mulle taas käsittääkseni sopii. Tuo lisää pituutta, varsinkin korkkareiden kanssa. Leveämpilahkeiset lyhentää.No ei todellakaan. Mulle ei sovi pätkääkään tuollaaset housut.
Ei se koko 44 vielä mitään, mutta kun mulle tuli nettikaupassa vastaan farkkuleggareita kokoon 64 asti... Tosin kukaan mun ystävistä, jotka tuota kokoa käyttää, ei kuulemma suostuisi mistään hinnasta käyttämään leggareita.Tiesittekös mammat et farkkuleggarit myy kuin häkä?? Ja jopa koossa 44
Kyllä mä tajuan ja nään että ihmisillä on bootcutteja jotka perseestä ja reisistä tiukkoja. Usein siellä pepun päällä on myös jokin ''kiva'' perhosaplikointi tai glitterkoristelu (näitä näkee erityisesti itänaisilla).
ei legginssejä-> kalsareiksi olen ostanuenkä käytä ennek u on pakkaset muitten housujen alla.
farkkujen pitää olla istuvat perseseestä mutta väljät lahkeesta, oikelta kohtaa istuvat ja oikean mittäset.