Nykyajan housumuoti on kyl ihan karseeta! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä nyt ei ihan selkeesti tajuta sitä että ne bootcut -farkut voi olla myös tiukkoja! Ei kukaa oo väittäny ettei tiukkoja voi pitää ku tikkulaihat.

Mut kaikki bootcutit on tiukkoja. Ja ne istuu hyvin ja näyttää hyvältä eikä saa aikaan jenkkiksii. Mitä taas useimmat pillit näyttää tekevän..

Kyllä mä tajuan ja nään että ihmisillä on bootcutteja jotka perseestä ja reisistä tiukkoja. Usein siellä pepun päällä on myös jokin ''kiva'' perhosaplikointi tai glitterkoristelu (näitä näkee erityisesti itänaisilla).

Pitkään vastustin pillejä, mutta lopulta parin vuoden jälkeen uskaltauduin ostamaan sellaiset, ja hitto, ne näyttää pirun hyvältä mun päällä. Täydellinen vartalo pilleille. :)

Tiesittekös mammat et farkkuleggarit myy kuin häkä?? Ja jopa koossa 44
Ei se koko 44 vielä mitään, mutta kun mulle tuli nettikaupassa vastaan farkkuleggareita kokoon 64 asti... Tosin kukaan mun ystävistä, jotka tuota kokoa käyttää, ei kuulemma suostuisi mistään hinnasta käyttämään leggareita.

Viimeksi muokattu:
Siis ihan vapaasti käyttäkää niitä bootcut farkkuja. Mä tykkään enemmän pilleistä ja pidän niitä. Ihmetyttää vaan miksi aina jonkun pitää morkata niitä pillejä, ettei muka sovi kellekään ja näyttää karseilta. No kun ei näytä. Miksi niin moni niitä käyttäys sitten? Ei se ole sitä et se on muotia, vaan oikeesti niistä tykätään. Ja sori, mun mielestä pillit on kivoimmat muidenkin päällä kuin boot cutit. Bootcut farkut on kans ihan kivoja, mutta pillit on enemmän mun makuun. Ihmiset käyttäköön niitä vaatteita mistä ite tykkää. En alkais haukkumaan, kaikilla oma maku!!!

Kyllä mä tajuan ja nään että ihmisillä on bootcutteja jotka perseestä ja reisistä tiukkoja. Usein siellä pepun päällä on myös jokin ''kiva'' perhosaplikointi tai glitterkoristelu (näitä näkee erityisesti itänaisilla).

Itänaisilla ehkä. Mut ei täällä. Pääosilteen bootcutit on hyvin maltillisesti koristeltuja, yleensä niis on vaan jotku vähäiset haalistukset tms.

Toisin ku oon nähny pillifarkuissa. Osa haalistettuja sillee et näyttäs ku ois klorittia kaadettu pullo reisille. Tai revitty reikaleiksi.. Tai muuta hässäkkää..

Mun bootcuteissa ainoot koristeet on ollu niittejä. Muuten koristellut bootcutit on harvassa.

[QUOTE="vieras";21956268]Siis ihan vapaasti käyttäkää niitä bootcut farkkuja. Mä tykkään enemmän pilleistä ja pidän niitä. Ihmetyttää vaan miksi aina jonkun pitää morkata niitä pillejä, ettei muka sovi kellekään ja näyttää karseilta. No kun ei näytä. Miksi niin moni niitä käyttäys sitten? Ei se ole sitä et se on muotia, vaan oikeesti niistä tykätään. Ja sori, mun mielestä pillit on kivoimmat muidenkin päällä kuin boot cutit. Bootcut farkut on kans ihan kivoja, mutta pillit on enemmän mun makuun. Ihmiset käyttäköön niitä vaatteita mistä ite tykkää. En alkais haukkumaan, kaikilla oma maku!!![/QUOTE]

Mä en ainakaan ole missään kohtaa väittänyt ettei pillit sopisi kenellekään. Mä vain olen kirjoottanut, että ne ei sovi mulle.

Haukkumista on muuten sekin, että sanotaan juntiksi bootcutin tms. takia. Vain siksi, että itte pitää pilleistä enemmän ja on sitä mieltä, että vain ne voi näyttää hyvältä.

Mä en tykkää pilleistä ittelläni, mutta joillekin ne sopii. Mä tykkään leviälahkeisista housuusta, mutta en silti ala rääpimään päätäni, että vain niissä voi näyttää hyvältä.

ei legginssejä-> kalsareiksi olen ostanu ;) enkä käytä ennek u on pakkaset muitten housujen alla.

farkkujen pitää olla istuvat perseseestä mutta väljät lahkeesta, oikelta kohtaa istuvat ja oikean mittäset.

ei legginssejä-> kalsareiksi olen ostanu ;) enkä käytä ennek u on pakkaset muitten housujen alla.

farkkujen pitää olla istuvat perseseestä mutta väljät lahkeesta, oikelta kohtaa istuvat ja oikean mittäset.

Juu kalsareina mäkin oon käyttäny niitä paksujen sukkahousujen paksusia leggareita. Siihen tarkotukseen ne on hyviä :D Farkkujen alla kylmemmillä ilmoilla.

Ymmärrän kyllä jos itsenne päälle ettei voi pillifarkkuja kuvitella, mutta tuota en tajua, etteivät ne muka KENENKÄÄN päällä näyttäisi hyvältä!
http://fashionbombdaily.com/wp-content/uploads/2009/03/rihanna-jeans.gif

bikinifarkut:
bikinifarkku.jpg

1239698461_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Mun mielestä nää on niin kroppakohtaisia juttuja.Jollekkin ne pillit käy upeasti,oli sitten laiha tai ei.Ei se siitä riipu...samaten jollekkin bootcut ovat ne parhaimmat malliltaan.

Mitä? Eikö trikoot olekaan muodissa? Onneksi mä en ole muotitietoinen, viuh.
Mä oon käyttäny jo kauan trikoita, olkoon kuin rumia tahansa :D

Löysin alennushyllyltä pillitrikoita, ne kyllä vähän vierastuttaa, ihan ku olisi sukkahousut jalassa, mutta hyvältä omasta mielestäni näyttää. Paremmalta kuin legginsit.

Ja vaikka tätä luullaan provoksi, olen ihan tosissani.

Yhteistyössä