Nykyajan housumuoti on kyl ihan karseeta! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Hyllyt pullollaan pissispillifarkkuja.. Vaseliinilla sellaset saa vetää jalkaa ja puol persettä vilkkuu. Ihan epätoivoista hommaa ettii normifarkkuja.

Ja huomasin vielä että joku hullu on keksiny alkaa taas valmistaa joustovyötäröfarkkuja :x:x Yööööökk!!

Onneks sentää immeiset myy hyväkuntoset bootcut -farkkunsa kirppiksellä ni saa tääki tyylitön muija housut jalkaansa.. :laugh:

Joustovyötäröfarkkuja? Tajusinks oikein, tarkotitko farkkulegginsejä? Ne on kyllä ihan karmeita, eikä aidoilta farkuilta näytä laisinkaan.
Pillifarkut on ok, jos ei oo liian isokokonen ja jos sopii muuhun tyyliin. :)

Mikä on seksikkäämpää kuin tiukat farkut perseestä naisella ? Kumma kyllä niillä naisilla on aina vientiä paikasta riippumatta ja normi farkuissa tai hameessa löysässä paidassa kulkevilla ole koskaan ketään kumppania seurassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja on vaan hyväksyttävä tosiasiat;21955468:
Mikä on seksikkäämpää kuin tiukat farkut perseestä naisella ? Kumma kyllä niillä naisilla on aina vientiä paikasta riippumatta ja normi farkuissa tai hameessa löysässä paidassa kulkevilla ole koskaan ketään kumppania seurassa :D

Mun kaikki farkut on tiukkoja. Mutta ne on myös vyötäröltään sopivia eikä mulle tuu sellasia pissisjenkkiksiä mitä näkee nykyään joka toisella muijalla, vähintään.. Ja ne jenkkikset kyl tulee vaikka ois kuin laiha, kokemusta on.. ;)

Eikä mun oo koskaa tarvinnu yksin olla bootcut farkkujen takia.. ;)

Bootcut-farkut ei voi olla tiukat perseestä??

Kamalimmat housut mihin tänään törmäsin niin oli kuminauhavyötäröllä varustetut keinonahkaiset ylikapeet leggarit :O:laugh:

Ennemmin kulkisin vaikka alushoususillani ku tollaset jalkaani vetäisin.. :D

Kyllä haaremi/porkkanahousut ja leggingsitkin ovat tyylikkäät, kun se asustaa oikein ja sopivat vartalolle. Lyhyt, pullea persjalkainen nainen tuskin haaremeissa kovinkaan hehkeältä näyttää, tai leggingseissä.

Minoon aina ollu hoikka enkä siltikään ikipäivänä laittas noita em. housuja jalkaani. Mut onneks mun ei tarviikaan.. :saint:

Haaremihousut näyttää mun mielestä siltä niinku ois lasti housuissa.. :D

[QUOTE="vieras";21955577]Kyllä haaremi/porkkanahousut ja leggingsitkin ovat tyylikkäät, kun se asustaa oikein ja sopivat vartalolle. Lyhyt, pullea persjalkainen nainen tuskin haaremeissa kovinkaan hehkeältä näyttää, tai leggingseissä.[/QUOTE]

Mun mielestä haaremihousuissa ei voi kukaan näyttää hyvältä. Ei edes MC Hammer.

Tiedätkö ees millaiset bootcut farkut on? ei siltä näet vaikuta. Ero pilleihin on lahkeessa, EI perseessä.

Pillit sopii OIKEASTI aniharvalle. Varsinkin tää suomalainen naistyyppi lyhyine jalkoineen näyttää aika pahalta niissä; olkoonkin millainen varsi tahansa. Pullukat pullukoituu niissä ja laihat näyttää lähinnä riisitikuilta. Muoti sais viimein alkaa muuttua johonkin muuhun; pillit ja leggarit on jo nähty.

Pillit sopii OIKEASTI aniharvalle. Varsinkin tää suomalainen naistyyppi lyhyine jalkoineen näyttää aika pahalta niissä; olkoonkin millainen varsi tahansa. Pullukat pullukoituu niissä ja laihat näyttää lähinnä riisitikuilta. Muoti sais viimein alkaa muuttua johonkin muuhun; pillit ja leggarit on jo nähty.

Mä en ole tyypillinen suomalaanen persjalka, mutta en voisi ikinä käyttää pillifarkkuja vaikka kuinka laihtuusin tästä. Mun housujen lahkeissa pitää olla leveyttä. :D

veit jalat suustani !!! farkkuostoksilla käyminen on yhtä helvettiä, kun mistään ei löydy bootcut-lahkeilla olevia, perseestä sopivan naftisti istuvia farkkuja joissa olisi sopivankorkuinen vyötärö: ei lantio, mutta ei kainalomallikaan. ja sitten kun on ihme vaalennuksia, haalennuksia ja tikkauksia..
:headwall: miten voi olla niin mission imbisille löytää kivat, tummansiniset perusfarkut?!!

Mä en ole tyypillinen suomalaanen persjalka, mutta en voisi ikinä käyttää pillifarkkuja vaikka kuinka laihtuusin tästä. Mun housujen lahkeissa pitää olla leveyttä. :D

Bootcutit tekee oikeutta useammalle kroppatyypille (kunhan pituus on jotakuinkiin oikea, et levennys alkaa oikeasta kohtaa, ei reidestä eikä pohkeesta)...mä niin ootan sitä tyyliä takas. Viime syksynä joku ennusteli et olis tulossa...ei oo näkynyt vielä.

Kamalahan se on sanoa et me ollaan persjalkaienen kansa, mut niin se vaan menee. Liian harva sitä vaan suostuu myöntään. Ei kaikki toki ole tätä kastia, mut veikkaisimpa et 75-80% täysin suomalaissukuisista kuuluu tuohon kategoriaan.

Käytän kireitä (melkein) pillifarkkuja ja ei mulla vaan mitään jenkkiksiä tule.... Olisko kyse siitä, että ihmiset ostaa liian pientä kokoa jos tursuaa...tai sitten vartalo ei vaan sovi niihin...

Yhteistyössä