nyksät ja eksät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi miksi...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oi miksi...

Vieras
Voi vitsi miten mua väsyttää tällainen nyksien ja eksien kanssa kinasteleminen, johon olen itsekin vastoin tahtoani joutunut...Siis aikuiset ihmiset. Tuntuu pahalta lasten puolesta. Minä voin vilpittömästi sanoa olevani reilu ja toiset huomioonottava, ihan puhtaasti jo siksikin että mun energia ei riitä turhaan riitelyyn ja haukkumiseen. Ja miksi meillä ei sitten mikään suju? Siksi että mun eksä on keksinyt vaikka mitä paskaa musta sen nykyiselle kun ei itse osaa tai halua hoitaa asioitaan. Sitten tämä nyksä soittaa ja haukkuu mut varmojen tietojensa pohjalta, hohhoijaa...No onneksi sain vihdoin hänen yhteystietonsa niin eiköhän asiat ala sujumaan sillä hän vaikuttaa ihan ok tyypiltä. Tulee nyksäkin huomaamaan vihdoin etten se ole minä joka asioita hankaloittaa tmv. Vähän surullista, typerää ja rasittavaa kun kaikille olen sanonut hänen olevan ihan järkevän oloinen ihminen ja tämä sitten luulee jotain ihan muuta ja siitä seuraa turhaa kireyttä, riitaa ja lasten sorsimista :( Elkää ihmiset jaksako, jooko...Minen ainakaan jaksa...

Yhteistyössä