Nuvaringin lopetus & oireita lopetuksesta vai jo raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

peve

Uusi jäsen
12.03.2015
9
0
1
Lopetin nuvaringin käytön 3 viikkoa sitten. Rengasta kerkesin käyttää pari vuotta. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti, kun otin viimeisen renkaan pois. Seksiä on ollut vain kerran tässä välillä (kp 11 aikoihin). Jos tyhjennysvuodon alkupäivästä laskee niin nyt on menossa kp 19. Nyt on muutaman päivän ollut omituista alavatsakipua ja turvotusta, myös päänsärkyä mikä mun kohdalla melko harvinaista. Oudot tuntemukset ei ole kuukautikipuja vastaavia ollenkaan... mietinkin nyt että voisiko olla, että nämä oireet liittyvät jotenkin nuvaringin lopetukseet vai olisinko tosissaan jo raskaana? testiähän ei vielä vissiin kovin luotettavasti ainakaan voi tehdä.... En saa nyt mielenrauhaa ollenkaan. Onko täällä ketään jolla vastaavia oireita ollut nuvaringin lopetuksen jälkeen? tai onko joku tullut raskaaksi jo näin pian ehkäisyn lopettamisen jälkeen ilman, että yksiäkään normi kuukautisia olisi vielä tullut?
Kiitos jo etukäteen jos joku osais tätä hätäilijää auttaa :) ..tuntuu pitkältä ajalta odotella vielä ainakin viikko, että alkaako ne kuukautiset vaiko ei...

Mä tulin raskaaksi heti ennen ekojakaan omia menkkoja Nuvaringin lopettamisen jälkeen. Oireiden tarkkaa alkupäivää en muista. Laskettu aika laskettiin 14. kiertopäivästä, mutta ultrissa vastasi aina 4-5 päivää vanhempaa.

No nyt mä taas sekoilen.. Siitä vikasta tyhjennysvuodosta siis toki laskettiin la, hedelmöityksen ajankohtaa tähdättiin tuolle 14 kp:lle mutta uä:n mukaan olisi voinut tapahtua aiemminkin.

...eli mullakin voisi siis olla nämä jo raskausoireita... äääk, en malttaisi millään odottaa enää testin tekemistä... :))) täytyy kuitenkin yrittää pitää jalat maan pinnalla jos nämä oireet liittyykin tuohon renkaan lopettamiseen...

Yhteistyössä