Nuvaringin käyttäjät!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vauvaa meille kiitos..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei vauvaa meille kiitos..

Vieras
Olen ny käyttänyt nuvaringiä 2kk ja ensimmäisen renkaan laitoin jälkeen menkat jatkuivat seuraavan renkaan laittoon asti. Nyt otin renkaan torstaina pois ja menkat ei ole vieläkään alkaneet!! Olen käyttänyt rengasta täysin ohjeiden mukaan.
Onkohan tässä nyt sitten raskauden mahdollisuus vai onko rengas vaan jotenki vaikuttanut niin että menkat jäävät kokonaan pois? Kokemuksia kaipaan, kiitos!

Kyllä se ehkäisynä toimi monta vuotta, mutta... Mulla ainaki nuvaringin myötä menkat meni tosi olemattomiin ja meni monet ohi kokonaan. Siitä ei seurannu muuta ku älytön äksyily jne.. en suosittele. Lisäksi nuvaringin aikaan mulle ilmesty toiseen rintaan "kyhmy" joka paljatui mastopatiaksi.. muistan vielä lukeneeni haittavaikutuksista että voi aiheuttaa just jotain tuollaista. Suosittelen pysymään luomuna, en minä ainakaan tullu raskaaksi vaikka harrastettiin keskeytyksiä jne.

Mulle aiheutti hiivaa + tosi niukat menkat. Renkaan lopettamisen jälkeen meni reilu 5kk ennen ku menkat taas alkoi.. kiva oli odotella, kun vauvaa jo toivottiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata käyttää..:
Kyllä se ehkäisynä toimi monta vuotta, mutta... Mulla ainaki nuvaringin myötä menkat meni tosi olemattomiin ja meni monet ohi kokonaan. Siitä ei seurannu muuta ku älytön äksyily jne.. en suosittele. Lisäksi nuvaringin aikaan mulle ilmesty toiseen rintaan "kyhmy" joka paljatui mastopatiaksi.. muistan vielä lukeneeni haittavaikutuksista että voi aiheuttaa just jotain tuollaista. Suosittelen pysymään luomuna, en minä ainakaan tullu raskaaksi vaikka harrastettiin keskeytyksiä jne.

Mä en kyllä uskalla ilman ehkäisyä olla.. Tähän tilanteeseen ei nyt todellakaan haluta enempää lapsia joten jotain on käytettävä.
Nuvaringin käytön myötä olen kyllä huomannut että seksihalut ovat ihan nollassa. Kai mä katon vielä seuraavan renkaan (jos en nyt si oo paksuna..) ja mietin sitten ehkäsyasiat uudestaan.