Nuvaring ja silti raskaaksi????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohmygod
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohmygod

Vieras
Aloitan tämän keskustelun tällä palstalla siksi, että toivon tavoittavani mahdollisimman monta kokemusta tästä asiasta..
ELIKKÄ.. ongelmanani on ehkäisyrenkaani, jonka ehkäisytehosta en ole 100% varma. Nyt olen kolmen päivän ajan kärsinyt iltaisin "kuukautismaisista" kivuista alavatsa-alueella ja tänään illalla olen voinut erittäin pahoin. Välivuotoni oli 3.-16.5. niukkaa epämääräistä vuotoa, jota ei kyllä kuukautisiksi olisi voinut kutsua... mainittakoon vielä, että vaihdoin siis 16. päivä vasta toisen renkaan, eli Nuvaring on tuore tuttavuus minulle. Ja ajallaan olen ottanut renkaan pois ja laittanutkin, ettei väärinkäytöstä ole kyse :D
Enivei, löytyykö kokemuksia raskaaksitulosta hormonaalisesta ehkäisystä huolimatta?

Tuossa vieressä nukkuu pienoinen, ehdin puolisen vuotta käyttää nuvaringia ennen raskautta. Yllätyshän tämä oli, onneksi ei mikään mahdoton tilanne. Aina täsmällisesti huolehdin renkaan asettamisen ym. Eihän sitä mikään 100% varmaa ole.

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :D
Ekat 4kk mulla meni että taukovuodot oli mitä oli ja välissä saattoi tuntua menkkajuilia tai tulla vuotoa yms. Mutta silloin 3vuotta nuvaa tuli käytettyä ennen lapsia ja nyt oon 6kk käyttäny taas ja onkin ainoa joka mulla toimii.

Löytyykö vielä muita kokemuksia? Olisin huomenna/ylihuomenna tekemässä uutta raskaustestiä kauhunsekaisin tuntein. Lapsi ei olisi maailmanloppu, mutta kieltämättä suuri yllätys!

Onko teillä Nuvaringistä huolimatta raskaaksi tulleista ollut kuukautiset ihan normaalisti? Mistä tajusitte olevanne siis raskaana? Ja voiko raskaustestin tehdä, vaikka ne kuukautiset tulisivat? Pelkään olevani raskaana, koska olen mielettömästi turvonnut viime aikoina, vaikka olen syönyt terveellisesti ja liikun joka päivä.

Yhteistyössä