Nuvaring ja kamala väsymys

Laitoin tän tonne ehkäisy puolellekkin, mutta laitan viel tännekkin...

ELi siis onko muilla ko kapistusta käyttävillä tai käyttäneillä ilmennyt kamalaa väsymystä..

Nukun yöllä ihan hyvin ja siitä huolimatta välillä joutuu ihan ponnistella että pysyos hereillä...
 
Tumpula
Mulla on nyt neljäs rengas käytössä ja väsy on. Ajattelin sen johtuvan valoisan ajan vähenemisestä mutta voi se kyllä tuo rengaskin olla. :/ Kun tarkemmin mietin niin aika samoihin aikoihin renkaan käytön kanssa tämä väsymys alkoi.
 
pippis
Mä en muista oliko väsymystä, mutta mä luovuin renkaasta koska mulle se aiheutti aivan älyttömästi valkovuotoa! Siis silleen tulvimalla niinkuin raskaana ollessa. Ja me on vuosia jo pärjätty kortsulla. Mä en halua enää koskaan mitään hormonaalista ehkäisyä.
 
ap, joka ei nyt jaksanut kirjautua
Nuo kortsut tuntuis tällä hetkellä loisto vaihtikselta...

Mulle kun ei ole pari pillemerkkiä sopinut, eikä minipillerit.... Saiskohan jo sterilisaation....

Ei millään jaksais näitä hormooni juttuja enää... Kaikki oli niin helppoa nuorena.. Vanhuus ei tule yksin...
 
juuh
Täällä myös väsymystä, haluttomuutta(toisin sanoen ei haluja ollenkaan),
masennusta...
Lopetinkin juuri renkaan käytön.
Kumi varmaan ainut mitä suostun enää näiden oireiden jälkeen kokeilemaan!
 
pippis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nuo kortsut tuntuis tällä hetkellä loisto vaihtikselta...

Mulle kun ei ole pari pillemerkkiä sopinut, eikä minipillerit.... Saiskohan jo sterilisaation....

Ei millään jaksais näitä hormooni juttuja enää... Kaikki oli niin helppoa nuorena.. Vanhuus ei tule yksin...
Joo eli ton rengaskokeilun jälkeen n. 3 vuotta pärjäiltiin kortsulla ja sit alettiin yrittää lasta, ja raskaana ollessa mä sit oikein todella huomasin kuinka paljon pillerit ja rengas aiheutti "sivuoireita", eli lukuisa määrä erilaisia pikkuvaivoja tuli takaisin: runsas valkkari, kuiva iho, huulet RUTIkuivat jne. Ja siihenhän se hormonaalisen ehkäisyn teho perustuu, eli kroppa luulee olevansa raskaana ja oireet on sit senmukaiset. Siispä sitten kun lapset tehty (toivottavasti vielä lisää saadaan) niin mies tai mä sterilisaatioon.
 

Yhteistyössä