Nuuska & parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuuskaton muikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuuskaton muikkunen

Vieras
Heips!

Olen jonkin aikaa treffaillut mukavaa ja sporttista miestä. Isona miinuksena on se, että mies käyttää nuuskaa, mikä ällöttää minua. Ehkei pitäisi tehdä kärpäsestä härkästä, mutta juttu oikeasti vaivaa minua, koska itselläni on hyvin terveet elämäntavat. Käytön lopettaminen tuskin on helppoa, enkä haluaisi heti alkuun lähteä mäkätyslinjalle. Hän kyllä tietää, etten pidä nuuskan käytöstä. Mikä neuvoksi? Onko joku teistä lopettanut nuuskan käytön esim. aloitettuaan seurustelun?!

Heips!

Olen jonkin aikaa treffaillut mukavaa ja (toistaiseksi) kapea uumaista naista. Isona miinuksena on se, että nainen syö suklaata, mikä ärsyttää minua. Ehkei pitäisi tehdä kärpäsestä härkästä, mutta juttu oikeasti vaivaa minua, koska itselläni on hyvin terveet elämäntavat. Syömisen lopettaminen tuskin on helppoa, enkä haluaisi heti alkuun lähteä mäkätyslinjalle. Hän kyllä tietää, etten pitä suklaan syönnistä. Mikä neuvoksi? Onko joku teistä lopettanut suklaan syönnin esim. aloitettuaan seurustelun?!

Mitäs sitten kun teet pari penskaa ja näytät itse enemmän kotletilta kuin atleetilta? Jäätkö itse jonkun fitness-pimun jalkoihin vai koskeeko ruumiinpalvonta vain miehiä?

No onpas hölmöä verrata suklaansyöntiä ja nuuskan käyttöä toisiinsa... Suklaa ei kokemukseni mukaan syömisen jälkeen maistu tuntikausia suussa, jätä krämmäleitä hampaisiin ja poskiin, saatikka tuhoa suun limakalvoja,...

Tuo nuuskan käyttö on sama juttu kuin tupakointi. Joko hyväksyt sen tai et. Tietenkin jos miehellä on itsellään terveelliset elämäntavat, hän ehkä ymmärtää lopettaa. Voithan lisäksi kertoa että tykkäisit suudella enemmänkin muttet halua itse nuuskaa suuhusi.

Jos se käyttää sitä siististi ja sotkematta niin ei sulla pitäisi olla mitään mäkättämistä. Ne tv-propagandan väittämät suun vaurioista on liioiteltua puppua.

Eri asia sitten semmoiset ihme amikset joiden pitää tehdä nuuskankäytöstäkin jotain vitun urheilua, tungetaan sormilla rehvakkaasti mälliä huuleen ja taistellaan muiden amisten kanssa siitä, kuka on eniten kerralla paskaa huuliinsa tunkenut jne.

Niin, entä sitten vaikka kaveri nuuskaa ? Olisiko tupakinpoltto sitten parempi pahe ?

Kyllä, minä käytän nuuskaa, mutta enpä ainakaan piinaa läheisiäni käryttämällä tupakkia.

Eihän se mitään viisasta ole, ei, mutta ainakin vähemmän haitallista, kuin se savuava nikotiinin lähde. Eikä ainakaan kiusaa muita ihmisiä.

Lopettaminen on ollut hankkeena, jo ihan oman terveyden takia pitemmän aikaa, mutta on toistaiseksi vasta ajatuksen asteelle jäänyt. Kyllä minäkin siitä joskus olen kuulla saanut, mutta olen siihen vastannut, että omapa on asiani, niinkuin se onkin, eikä nuuskankäyttöni kenellekään kuulu. En minäkään kiellä rakastani esimerkiksi syömästä kalaa, vaikka en voi edes sietää kalan hajua.

Nuuskaamattoman ja tupakoimattoman ihmisen hajuaisti on tarkempi, ja nuuskaava/tupakoiva ihminen haisee vastenmieliselle. Ja jos nuuskaa käyttää liikaa, se tarttuu hampaiden väliin ja näyttää ällöttävältä. Joskus on jäänyt joku tuttavuus väliin juuri nuuskan käytön tai tupakoinnin vuoksi. En pystyisi suutelemaan tai olemaan lähellä yökkäilemättä.

Ei kun jellyä pesään vaan jos se nuuskaaminen niin häiritsee. Onko seuraavana vuorossa pukeutuminen, yleinen käyttäytyminen, kotiintuloajat. Kuule jos kaipaat koulutettavaa, niin hanki koira ja tosiaan se värisevä jellysauva.

'No onpas hölmöä verrata suklaansyöntiä ja nuuskan käyttöä toisiinsa... '

Mä luulen, että urheiluhullu tais yrittää kettuilla tälle nuuskattomalle muikulle.
On toiki tapa alottaa suhde. Jollei nuuskaava muikku kiinnosta, ni vaihdapa miestä.
Joskus on joku viisas sanonu, et toista ei voi muuttaa. Ei ees tällasessa asiassa.

Hyvänen aika sentään! Joku ymmärsi sarkasmia, eikä takertunut lillukan varsiin. Kyse ei ole nuuskasta, vaan halusta muuttaan ""muuten sopiva"" mies mieleiseksi.

Ei mies ole hyvä, jos sitä ei voi tapoineen sietää. Etsi toinen ja lopeta valittaminen.

Kylläpä on AP:lla ongelma. Ukkosihan on ihan kelvoton, käyttää oikein nuuskaa. Nyt kannattaa pistää poikki, varmasti löytyy tilalle mies, joka ei ole niin seksikäs eikä henkiselläkään tasolla synkkaa niin hyvin, mutta on ah, niiiin paljon sopivampi kun ei käytä nuuskaa!

Nuuska ei haise hengityksessä tuntikausia. Hampaiden väliin ei jää muruja, jos mies huolehtii itsestään. Jos muruja jää, niin niitä jäisi sinne myös muusta kuin nuuskasta; tällöin kyse on yleisesti henkkoht hygienian ongelmista.

Älkää viitsikö dramatisoida.

Minä yhdistän kyllä toisiinsa tupakoinnin ja nuuskan käytön. Molemmat siis yhtä vastenmielisiä tapoja mielestäni. Ei siinä mitään jos veljeni käyttää nuuskaa tai kaverini tupakoivat, kun ei tartte semmosten kanssa lähemmin elellä saati suuteluasteelle mennä. Jos siis en saa itselleni tupakoimatonta tai nuuskaamatonta miestä, niin olen mieluummin ilman.

Toisaalta uskon siihen, jotta jos sattuu rakastumaan, niin kestäisin tupakoinnin tai nuuskaamisenkin:). Mutta ymmärrän siis alkuperäisen tuntemuksia.

Ja mulla oli jonkun aikaa työkaveri, joka tunnin välein tunki nuuskaa huuleen ja teki sen niin lähellä omaa työpistettäni, että hajun haistoi väkisinkin, yäk. Ja musta on myös erittäin naurettavan näköstä se nuuska huulessa kulkeminen..

Onko nuuska tullut tänne ruotsin kautta.
Mitä tiedän nuuskasta. Nykyinen nuuska on nuuskarasiaan pakattuja pieniä "imutyynyjä" . Kuitukankaaseen pakattua nuuskaa. Tyyny sujautetaan ylähuulen alle, josta sitten se piristävä nikotiini imeytyy limakalvojen kautta verenkiertoon.
Nuuskaa on maustettu eri aromeilla, joten kaikki ei haise pahalle.
Tiettävästi ruotsissa nämä vannoutuneet nautiskelijat imuttelevat irtotavaraa, kiiinteäksi tollukaksi puristettu irtotavara on sitten väkevämpää.
Irtotavarassa on jotain karheaa joka rikkoo ikenen limakalvoa hiukkasen ja virkistävä nikotiini imeytyy paremmin.
Nuuska on paha kilpailija tupakalle ja sähkötupakalle.
Itse en käytä tupakkaa missään muodossa.

Ällöttävää jos joku nuuskaa tai tupakoi. Jos joku mies haluaa saada keuhko- tai suusyövän, siitä vaan, mutta minä en ainakaan sitä vierestä kattelisi, terveellisemminkin eläviä miehiä löytyy pilvin pimein.

Yhteistyössä