Nutrilettia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkasenpläski

Vieras
Hei,

Onko kokemuksia Nutriletista ja liikunnasta?
Olen siis tiputtanut synnytyksestä (7 kk sitten) jo 18 kg ja vielä pitäisi tiristää reilut 5-10 kg jolloin olen normaalipainon ylärajoilla.

Liikun todella paljon, syön terveellisesti ja sillä tuo 18 kg lähtikin, mutta nyt on tullut täysi stoppi ja mun jaloille käy tää paino kun liikun. Polvet yms reistaa. Pienikin pudotus tästä olisi tosi iso asia nivelille.

En ole koskaan ollut millään tuollaisella laihiskuurilla ja haluaisinkin nyt kuulla kokemuksia, että saisinkohan tiristettyä tuon sitkeän loppuläskin tällaisella kuurilla? En ehdi vissiin syödä riittävän usein ja säännöllisesti nyt. Mutta tällä liikuntamäärällä minun pitäisi tietty saada riittävästi energiaa siihenkin. (Tanssin ja juoksen 3-5 kertaa viikossa 1h/kerta)

kiitos

Se noissa nutrileteissä yms. on vikana, että kyllä niillä laihduttaa voi mutta ne kilot tulevat takaisin kun lopetat kuurin. Tiedän ihmisiä jotka ovat noita kuureja kokeilleet aluksi menestyksekkäästi, mutta muutokset eivät ole tosiaankaan pysyviä.

Stoppi tulee laihiksessa väistämättä, itsekin olen useasti laihdutellut nyt vihdoin havahdun siihen, että voin pudottaa painoa 3-5 kiloa ongelmitta, sitten tyssää, mutta enää en ota siitä stressiä vaan "huilaan" hetken ja jatkan sitten.

Sinulla on alkanut koko homma oikein, eli syömällä oikein ja liikkumalla. Mitä jos pidät viikon kahden tauon ja jatkat sitten? Itsellä on myös ongelmana tuo syömisen aikatauluttaminen, mutta kyllä siihen aina jonkin ratkaisun löytää. :)

Nutriletti sopii siloinkun on on massiivinen ylipaino, koska tuossa lähtee aina myös lihasta ja jojottelun riski on suuri. Mutta reilusti ylipainoiselle joka ei osaa hallita syömisiään se saataa olla ainut keino saada kilojapois sen verran että esim jaksaa liikkua.
Sinuna vaihtaisin nivelystävälliseen liikuntaan niin polves saisivat lepoa. Pyöriöly, uinti, vomaharjoittelu. Ja jos juokset niin pururadalla tms pehmeällä alustalla. Kun saat reisiin lisää lihasta esim just pyöräilyllä (tai sitte teet kotona istumasta nousuja sata kertaa päivässä 30kerran jaksoissa) niin polvet saattavat taas kestää juoksemista.

Jos tuntuu että tarviit jotain lisäapua niin esim alli laihdutuslääke vois olla hyvä vaihtoehto sulle

Kiitos vastauksista. Olenkin pitänyt jo 3 viikkoa taukoa siinä mielessä, että paino ei vaan putoa. Viikonloppuna olen herkutellutkin mutta paino pysyy visusti samassa. Totsein vaan, että tuo liikkuminen ei nyt edisty kun se tuntuu liian raskaalta.

Aikoinaan karppasin 30 kg pois ja se pysyi pois vuosi jonka myötä tulin liikunnalliseksi ihmiseksi. Vasta raskauden aikana turposin kuin possu, sillä olin vuodelevossa ja KAIKKI liikunta kielletty. Liikuin siis paljon ennen raskautta myös.

Olen ähnyt paljon jojoilua ja nähnyt myös mistä se johtuu. Kun on laihduttu, aletaan syömään taas saman verran kuin ennenkin. Itselläni en näe tätä riskiä, sillä tiedän miten mun pitää syödä ja liikun paljon, siksi uskalsin miettiä tällaista tehokuuri vaihtoehtoa..

[QUOTE="lähettäjä";26503430]Se noissa nutrileteissä yms. on vikana, että kyllä niillä laihduttaa voi mutta ne kilot tulevat takaisin kun lopetat kuurin. Tiedän ihmisiä jotka ovat noita kuureja kokeilleet aluksi menestyksekkäästi, mutta muutokset eivät ole tosiaankaan pysyviä.

Stoppi tulee laihiksessa väistämättä, itsekin olen useasti laihdutellut nyt vihdoin havahdun siihen, että voin pudottaa painoa 3-5 kiloa ongelmitta, sitten tyssää, mutta enää en ota siitä stressiä vaan "huilaan" hetken ja jatkan sitten.

Sinulla on alkanut koko homma oikein, eli syömällä oikein ja liikkumalla. Mitä jos pidät viikon kahden tauon ja jatkat sitten? Itsellä on myös ongelmana tuo syömisen aikatauluttaminen, mutta kyllä siihen aina jonkin ratkaisun löytää. :)[/QUOTE]

Olen itse käyttänyt nutriletteja hyvällä menestyksellä. 17 kiloa on lähtenyt ja pysynyt poissa nyt jo 1 ja puol vuotta. :) Lievästä ylipainosta laihdutin normaalipainoon.

Yhteistyössä