maanantaina alkaa
Kyssäri otsikossa, eli tietääkö joku, kuinka kauan voi Nutriletteja syödä? Ylipainoa on 25 kg, eli sen suhteen ei oo ongelmaa.
Oho, aika pitkään. Miten kroppa reagoi, kun aloit taas syömään normaalia ruokaa? Paljonko lähti kuuden viikon aikana painoa, mikä oli kunto?Alkuperäinen kirjoittaja joo:6vkoa olen pisimmillään syönyt pelkkiä jauhepussikeittoja sen 5pussia päivässä.
Syöminen pitää alotttaa tosi varovasti. Kuitua ja rahkaa, raejuustoa, yms. Lihaa vasta päivien päästä. Pusseilla ollessa pitää juoda todella paljon vettä( join väh 3 litraa päivässä), ekat 3 päivää on hirveitä, sit helpottaa. Vointi ketoosissa parempi kuin koskaan. Mitään hikijumppaa en keitoilla ollessa harrastanut, uin ja kävelin kyllä. Noin 18kg lähti kuudessa viikossaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Oho, aika pitkään. Miten kroppa reagoi, kun aloit taas syömään normaalia ruokaa? Paljonko lähti kuuden viikon aikana painoa, mikä oli kunto?Alkuperäinen kirjoittaja joo:6vkoa olen pisimmillään syönyt pelkkiä jauhepussikeittoja sen 5pussia päivässä.
Juu, utelias oon.
miksi perusterveillä ihmisillä tartteis?Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:siihen tarvitaan terveyden huollon ammattilainen sua seuraamaan
Nonni, susta tuli kertaheitolla mun sankari! Onnittelut, tohon vaaditaan kyllä lujaa tahtoa! Koitan pysyä samaan, tai ainakin lähelle sitä! Kiitokset opastuksesta. Niin joo, saitko ajan kuluessa pidettyä kilot kurissa?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Syöminen pitää alotttaa tosi varovasti. Kuitua ja rahkaa, raejuustoa, yms. Lihaa vasta päivien päästä. Pusseilla ollessa pitää juoda todella paljon vettä( join väh 3 litraa päivässä), ekat 3 päivää on hirveitä, sit helpottaa. Vointi ketoosissa parempi kuin koskaan. Mitään hikijumppaa en keitoilla ollessa harrastanut, uin ja kävelin kyllä. Noin 18kg lähti kuudessa viikossaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Oho, aika pitkään. Miten kroppa reagoi, kun aloit taas syömään normaalia ruokaa? Paljonko lähti kuuden viikon aikana painoa, mikä oli kunto?Alkuperäinen kirjoittaja joo:6vkoa olen pisimmillään syönyt pelkkiä jauhepussikeittoja sen 5pussia päivässä.
Juu, utelias oon.
Heti keittojen lopetuksen jälkeen tulee 2-3kg, kun hiilarivarastot täyttyy. Mut muuten olen aika lailla saanut pidettyäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Nonni, susta tuli kertaheitolla mun sankari! Onnittelut, tohon vaaditaan kyllä lujaa tahtoa! Koitan pysyä samaan, tai ainakin lähelle sitä! Kiitokset opastuksesta. Niin joo, saitko ajan kuluessa pidettyä kilot kurissa?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Syöminen pitää alotttaa tosi varovasti. Kuitua ja rahkaa, raejuustoa, yms. Lihaa vasta päivien päästä. Pusseilla ollessa pitää juoda todella paljon vettä( join väh 3 litraa päivässä), ekat 3 päivää on hirveitä, sit helpottaa. Vointi ketoosissa parempi kuin koskaan. Mitään hikijumppaa en keitoilla ollessa harrastanut, uin ja kävelin kyllä. Noin 18kg lähti kuudessa viikossaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Oho, aika pitkään. Miten kroppa reagoi, kun aloit taas syömään normaalia ruokaa? Paljonko lähti kuuden viikon aikana painoa, mikä oli kunto?Alkuperäinen kirjoittaja joo:6vkoa olen pisimmillään syönyt pelkkiä jauhepussikeittoja sen 5pussia päivässä.
Juu, utelias oon.
Kiitoksia taas vastauksesta. Tuun kertomaan helmikuun lopussa kuis mulle kävi.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Heti keittojen lopetuksen jälkeen tulee 2-3kg, kun hiilarivarastot täyttyy. Mut muuten olen aika lailla saanut pidettyäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Nonni, susta tuli kertaheitolla mun sankari! Onnittelut, tohon vaaditaan kyllä lujaa tahtoa! Koitan pysyä samaan, tai ainakin lähelle sitä! Kiitokset opastuksesta. Niin joo, saitko ajan kuluessa pidettyä kilot kurissa?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Syöminen pitää alotttaa tosi varovasti. Kuitua ja rahkaa, raejuustoa, yms. Lihaa vasta päivien päästä. Pusseilla ollessa pitää juoda todella paljon vettä( join väh 3 litraa päivässä), ekat 3 päivää on hirveitä, sit helpottaa. Vointi ketoosissa parempi kuin koskaan. Mitään hikijumppaa en keitoilla ollessa harrastanut, uin ja kävelin kyllä. Noin 18kg lähti kuudessa viikossaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Oho, aika pitkään. Miten kroppa reagoi, kun aloit taas syömään normaalia ruokaa? Paljonko lähti kuuden viikon aikana painoa, mikä oli kunto?Alkuperäinen kirjoittaja joo:6vkoa olen pisimmillään syönyt pelkkiä jauhepussikeittoja sen 5pussia päivässä.
Juu, utelias oon.
kuten esim se xtravaganzakin on, 12 viikkoa täysivauhti pusseillaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:12 viikkoa mun käsittääkseni saa olla, jos on terve.
kokonaiskalorimäärä jää niin matalaksi (noin 500kilokaloria/vrk), joten elimistö on ketoosissa. Ketoosi on muutakin kuin munakasta ja lihapihviäAlkuperäinen kirjoittaja Just:Siis eihän Nurtiletin pusseissa juuri mitään muuta ookaan kun hiilaria, joten ei se nyt mitään ketoilua taida olla?
Totta kai kaikki tyhjenee jos kaloreita tulee 500 vuorokaudessa. Elimistö käyttää silloin kaiken ja polttaa sit omia rasvoja. Tähänhän esim Xtravaganza perustuu, samoja keittoja ne käytännössä on. Kannattaa oikeesti tutustua aiheeseen. Mä mieluummin paaston kuin kohotan kolesteroliani pekonilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Nutriletin sivujen mukaan yhdestä annospussista tehdyssä keitossa on 31,8 grammaa hiilaria. Jos pusseja käyttää 5 päivässä, hiilaria tulee n. 160 grammaa päivässä, joten ei se kyllä mikään ketodieetti ole eivätkä hiilarivarastot tyhjene.
Mikä pekonifiksaatio sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Totta kai kaikki tyhjenee jos kaloreita tulee 500 vuorokaudessa. Elimistö käyttää silloin kaiken ja polttaa sit omia rasvoja. Tähänhän esim Xtravaganza perustuu, samoja keittoja ne käytännössä on. Kannattaa oikeesti tutustua aiheeseen. Mä mieluummin paaston kuin kohotan kolesteroliani pekonilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Nutriletin sivujen mukaan yhdestä annospussista tehdyssä keitossa on 31,8 grammaa hiilaria. Jos pusseja käyttää 5 päivässä, hiilaria tulee n. 160 grammaa päivässä, joten ei se kyllä mikään ketodieetti ole eivätkä hiilarivarastot tyhjene.
No tää oli mun tapa laihtua, ikävä jos se tuottaa sulle ongelmaa. Ja tuosta ketoosista en viitti enempää kinata, ihan tikuilla olen sen 4. päivänä testannut. Mitäs sä mun löysyydestäni tiedät. Kyllä nuoren kropan saa palautumaan, vaikka se paino nopeeesti putookin.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Mikä pekonifiksaatio sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Totta kai kaikki tyhjenee jos kaloreita tulee 500 vuorokaudessa. Elimistö käyttää silloin kaiken ja polttaa sit omia rasvoja. Tähänhän esim Xtravaganza perustuu, samoja keittoja ne käytännössä on. Kannattaa oikeesti tutustua aiheeseen. Mä mieluummin paaston kuin kohotan kolesteroliani pekonilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Nutriletin sivujen mukaan yhdestä annospussista tehdyssä keitossa on 31,8 grammaa hiilaria. Jos pusseja käyttää 5 päivässä, hiilaria tulee n. 160 grammaa päivässä, joten ei se kyllä mikään ketodieetti ole eivätkä hiilarivarastot tyhjene.
Paastoa jos tykkäät, mä mieluummin olen lihaksikas ja hoikka enkä tuhoa kehon lihaskudoksia. Ilman proteiinejä voi toki laihtua, jos sellanen löysä laihaläskiolemus kiinnostaa.
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Totta kai kaikki tyhjenee jos kaloreita tulee 500 vuorokaudessa. Elimistö käyttää silloin kaiken ja polttaa sit omia rasvoja. Tähänhän esim Xtravaganza perustuu, samoja keittoja ne käytännössä on. Kannattaa oikeesti tutustua aiheeseen. Mä mieluummin paaston kuin kohotan kolesteroliani pekonilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Nutriletin sivujen mukaan yhdestä annospussista tehdyssä keitossa on 31,8 grammaa hiilaria. Jos pusseja käyttää 5 päivässä, hiilaria tulee n. 160 grammaa päivässä, joten ei se kyllä mikään ketodieetti ole eivätkä hiilarivarastot tyhjene.
Joo niin on ja jos meinaa vielä sen jälkeen olla niin tarvitaan lääkärin lupaAlkuperäinen kirjoittaja vielä:kuten esim se xtravaganzakin on, 12 viikkoa täysivauhti pusseillaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:12 viikkoa mun käsittääkseni saa olla, jos on terve.
Mutta mun mielestä nämä xtravaganza pussit on paremman makusia kuin nutriletinAlkuperäinen kirjoittaja joo:Totta kai kaikki tyhjenee jos kaloreita tulee 500 vuorokaudessa. Elimistö käyttää silloin kaiken ja polttaa sit omia rasvoja. Tähänhän esim Xtravaganza perustuu, samoja keittoja ne käytännössä on. Kannattaa oikeesti tutustua aiheeseen. Mä mieluummin paaston kuin kohotan kolesteroliani pekonilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Nutriletin sivujen mukaan yhdestä annospussista tehdyssä keitossa on 31,8 grammaa hiilaria. Jos pusseja käyttää 5 päivässä, hiilaria tulee n. 160 grammaa päivässä, joten ei se kyllä mikään ketodieetti ole eivätkä hiilarivarastot tyhjene.
Mutta noita nimihirviöpusseja ei vissiin saa niin helposti kuin nutriletteja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mun mielestä nämä xtravaganza pussit on paremman makusia kuin nutriletinAlkuperäinen kirjoittaja joo:Totta kai kaikki tyhjenee jos kaloreita tulee 500 vuorokaudessa. Elimistö käyttää silloin kaiken ja polttaa sit omia rasvoja. Tähänhän esim Xtravaganza perustuu, samoja keittoja ne käytännössä on. Kannattaa oikeesti tutustua aiheeseen. Mä mieluummin paaston kuin kohotan kolesteroliani pekonilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Nutriletin sivujen mukaan yhdestä annospussista tehdyssä keitossa on 31,8 grammaa hiilaria. Jos pusseja käyttää 5 päivässä, hiilaria tulee n. 160 grammaa päivässä, joten ei se kyllä mikään ketodieetti ole eivätkä hiilarivarastot tyhjene.
Ei saaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta noita nimihirviöpusseja ei vissiin saa niin helposti kuin nutriletteja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mun mielestä nämä xtravaganza pussit on paremman makusia kuin nutriletinAlkuperäinen kirjoittaja joo:Totta kai kaikki tyhjenee jos kaloreita tulee 500 vuorokaudessa. Elimistö käyttää silloin kaiken ja polttaa sit omia rasvoja. Tähänhän esim Xtravaganza perustuu, samoja keittoja ne käytännössä on. Kannattaa oikeesti tutustua aiheeseen. Mä mieluummin paaston kuin kohotan kolesteroliani pekonilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Nutriletin sivujen mukaan yhdestä annospussista tehdyssä keitossa on 31,8 grammaa hiilaria. Jos pusseja käyttää 5 päivässä, hiilaria tulee n. 160 grammaa päivässä, joten ei se kyllä mikään ketodieetti ole eivätkä hiilarivarastot tyhjene.