Nutrilett

Vedän tässä just ensimmäistä Nutrilett pussia naamaani... Ois 5 päivän tehostartti paketti ja sit vielä reiluksi viikoksi patukoita ja kanasoppaa, eli parin viikon startti. Onko muita?
Mulla ei yksinkertaisesti riitä motivaatio näin aluksi mihinkään 1200 kcal ruokavaliodietteihin, korkeintaan kuukauden jaksan ja sit innostus lopahtaa. Vuoden alussa painoin 90kg, nyt oon saanu 83kg:n eli vielä paljon jäljellä, tavoite 65kg ja pituutta 165cm...
Jos on muita niin eikun remmiin, tsempataan toisiamme :wave:
 
Rakkapanuu harmaana
Mä aion tänään taas alkaa painon pudotuksen uudestaan. 12 kg sain pois alkuvuodesta kolmessa kuukaudessa... nyt on tullut jo muutama kilo takas ja nyt tarvis ottaa sellanen 12 kilon pudotus vielä uudestaan.
Kävin juuri eilen ostamassa luontaistuotekaupasta metsämarjapirtelöä, jota ajattelin vetästä tästä lähin aamusin nassuuni ja sitten parsakeittoa ostin korvaamaan työssä syötävän ruoan. Kotona ajattelin sitten syödän ihan normaalisti saman ruoan kuin mitä perhe syö. Saas nähä, kuin käy muijan...
 
Nutriletteä saa ihan suuremmista marketeista, apteekeista ja luontaistuotekaupoissakin taitaa niitä olla. Tänään kävin vaalla, eli yhteensä olen ollut 12 päivää, eilen sorruin viineriin mummon luona kahvitellessa... painoa tänään 79.8kg, eli hyvää vauhtia alaspäin menossa, alkupaino 83,4kg. Tahdonvoimaa kyllä vaatii, mutta muistelen aina entisiä vaatteita kaapissani ja että niihin on mahduttava.....
 
Rakkapanuu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 11:28 äippä kirjoitti:
Nutriletteä saa ihan suuremmista marketeista, apteekeista ja luontaistuotekaupoissakin taitaa niitä olla. Tänään kävin vaalla, eli yhteensä olen ollut 12 päivää, eilen sorruin viineriin mummon luona kahvitellessa... painoa tänään 79.8kg, eli hyvää vauhtia alaspäin menossa, alkupaino 83,4kg. Tahdonvoimaa kyllä vaatii, mutta muistelen aina entisiä vaatteita kaapissani ja että niihin on mahduttava.....
No muijan kävi sit näin... Ihan hirmu paaa se parsakeitto. Niitä patukoita olen syönyt joskus ja nekin oli pahoja... Miten sie saat syötyö niitä Nutrilett tuotteita?! Pitääkö mun alkaa sit vaan popsimaan salaatteja ym? Sappi ei vain oikein pidä pelkästä salaattiruoasta... :/
 
Minäkin tilasin netistä sen 5päivän tehostartin, tilasin kerralla 2 pakettia niin tulee nutrattua yhteensä 10 päivää...Saas nähdä miten mamman käy ;) Hyvä startti olis tarkotus tällä saada tähän laihis projektiin. Nutrien jälkeen olis tarkotus jatkaa painonvartijoiden pisteillä. Painoa nyt 79kg ja tarkotus olis hilata se ainakin tonne 65kg...Tavoitetta kerrakseen!! :kieh:
 
Eihän ne mitään gourment ruokia ole...mutta nälissään meikälle nekin kelpaa =) Mansikka ja suklaapirtelöt on ihan ok, lämpimät keitot ei mitään kovin herkkua.
Patukat ihan ok, kun pikku palasia kerrallaan mutustelee.
 
tääl kans yks nutraaja.ensimmäinen päivä menossa ja mulla se 5 päivän kuuri.se mansikkapirtelö oli kyl niin :x :x :x ja patukat kans.mut kyllä ne jotenki alas sai =) katsotaan..mulla kans lähtö paino 79kg ja tonne 65 kiloon pyrin.
 
Päivittäkäähän ahkerasti sitten kuurinne kulkua, mä innolla odottelen milloin saan omat "pöperöni..."... :D Vedetään loppuun vaikka väkisin, eikö?? ( hyvähän mulla on vielä sanoa kun en edes tiedä mille ne safkat maistuu... :LOL: )
 
Moi. Mä kiinnostuin nutrilett tuotteista kun maistoin pähkinä-suklaa patukkaa. Ne on mielettömän hyviä. En vielä ole päässyt kunnolla kokeilemaan niitä aterian korvikkeena, kun ensiksi on opeteltava se säännöllinen ruokailu. Mutta kyllä ne normaalin suklaanhimoon auttaa. En ymmärrä miten joku ei niistä pidä. Caramel-toffee on parasta. Keittoja tai pirtelöitä en ole maistanut. Enkä usko että maistan. Pitää olla purtavaa. Noita patukoitahan ei voi syödä pelkästään. Pitää syödä kunnon ruokaakin myös. Ainut mikä niissä on mulle pitkä miinus, että niitä sais syödä vain neljä päivässä,, että se tuhat kaloria tulis täyteen ja kun pitää jättää normaali ruualle kaloreita - niin vain kaksi patukkaa voisin päivässä syödä. En tiedä miten auttaa, kokemuksia kenelläkään? Siis jos puolet päivän ruuasta korvaa nutrilla? Mulla painoa 65kiloa, pituutta 157senttiä. Ja tavoite on 52kiloa.. Tuntuu kaukaiselta haaveelta. Alkuvuodesta laihduin terveellistämällä ruokailutapojani 7kiloa aikalailla vahingossa putosi paino.. En tiedä mitä nyt tekis kun painoa tuli lääkkeiden takia muutama kilo takaisinkin. En kyl usko paljon noihin nutreihin.. Joten kertokaa miten edistytte ja miten muutos tavalliseen ruokavalioon onnistui.
 
Däng
Kannattaa kokeilla Cambridgekuuria. Sitä voi tilata vaikka verkkokaupasta.
Maistuu paremmalle kun on sekä kylmiä että kuumia vaihtoehtoja. Jollei
sitten tykkää nutrin parsasta ( yök! ).

Itsellä lähti 4 kiloa viikon kuurilla. Kertoivat että kuuri on suunniteltu niin lihaksia säästäväksi kuin mahdollista.
 
Tämän aamun paino 79,6kg, eli tippunut alusta vajaa neljä kiloa. Sortunut olen yksi päivä viineriin ja viikonloppuna vetelin koprakaupalla maapähkinöitä. Olen alkanut vähän syömään "tavallista ruokaa". Hedelmiä, kanasalaattia, yksi-kaksi leipäpalaa päivässä ja välillä pikku neidin ruuan jämiä. :ashamed: Nutrilettiä syön enää yhden patukan päivässä ja joskus iltapalaksi kanakeiton.
Reidet kaventunut tosi paljon! Myös housujen vyötärö on löysä =) =) =)
 
äippä kans
Onko noi nutriletit netin kautta tilattuna halvempia kuin kaupasta ?

Paljon siellä maksaa esim. se "suklaa patukka ateria" jossa on 2 niitä paketissa ????? :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
äippä kans
No minä ostin niitä apteekista, ja maksoin 3.70 ja kaupasta katoin että ne oli jotain 3.95...Eli eipä niillä paljoa eroa näytä olevan...Täytyy kokeillä sitä toffee juttua,,,kuulostaa ainakin ihanalta... :D
 
Eli kolme viikkoa tänään täyteen laihista, ihanaa painaa alle 80kg pitkästä aikaa!!! Paino tänä aamuna 79,2kg. Korvaan siis lounaan tuollaisella Nutrilett patukalla, muuten syön kevyesti (paitsi viikonloppuna sorruin munkkiin ja muffinssiin). Liikkumaan olen myös alkanut 4-8km:n lenkki päivittäin. Yllättävän nopeasti tuohon liikuntaan jää koukkuun! Tsemppiä kaikille :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 05:10 Bäng-Bäng kirjoitti:
Nutrit aiheuttaa kananmuna pieruja.
NÄIN ON!!
Söin 2 nutrilett patukkaa, nälkä ei lähteny mut maha täyttyi ilmalla ja oli tosi tukala olo. parin tunnin päästä alkoi kauhea rupsuttelu kuulumaan ja haju oli kyllä sen mukainen. Ei kiitos patukoita enää ikinä
Eikä minulla ole laktoosi-intoleranssia!!
 
Minä aloitin tänään! Pudotettavaa olisi paljon...mutta jospa se kilo kerrallaan kun ei ajattele koko määrää. Minulla on NUtrilett-paketti jossa on 5pvän tehostartti. Minä tykkään noista patukoista (etenkin toffee-suklaa) ja kasvisliemi oli ainakin nälkäisenä tosi hyvää, pirtelötkin ihan ok. Kalliiksihan tuo tulee eli ei siksikään kovin kauan viitsi, vaikka ovat kyllä helppojakin. Päivällisen kyllä voisi syödä ihan samaa kuin muu perhe, sillä tuntuu ettei noilla mene nälkä oikein.
Voikohan noita 5pvän startteja syödä monta 5pvän jaksoa peräkkäin? Ajattelin siirtyä painonvartijoiden pistelaskuun tässä sitten vähitellen, se vaan vaatii enemmän vaivannäköä.Tsemppiryhmä olisi kyllä tarpeen, en jaksa enkä malta alkaa käydä maksullisissa ryhmissä.
 
Minä aloitin tänään! Pudotettavaa olisi paljon...mutta jospa se kilo kerrallaan kun ei ajattele koko määrää. Minulla on NUtrilett-paketti jossa on 5pvän tehostartti. Minä tykkään noista patukoista (etenkin toffee-suklaa) ja kasvisliemi oli ainakin nälkäisenä tosi hyvää, pirtelötkin ihan ok. Kalliiksihan tuo tulee eli ei siksikään kovin kauan viitsi, vaikka ovat kyllä helppojakin. Päivällisen kyllä voisi syödä ihan samaa kuin muu perhe, sillä tuntuu ettei noilla mene nälkä oikein.
Voikohan noita 5pvän startteja syödä monta 5pvän jaksoa peräkkäin? Ajattelin siirtyä painonvartijoiden pistelaskuun tässä sitten vähitellen, se vaan vaatii enemmän vaivannäköä.Tsemppiryhmä olisi kyllä tarpeen, en jaksa enkä malta alkaa käydä maksullisissa ryhmissä.
 
laihduttaja
Mistä päin nettiä noita nutri juttuja voi tilata? Muistaako kukasan tehostartin hintaa? oon yrittänyt painonvartijoiden pisteillä tiputtaa, mut paino junnaa paikoillaan. Nyt olis kiva löytää joku aloitus taas laihikselle.
 
Olen käyttänyt nutrilett kuureja jo parin vuoden ajan. Mielestäni ne ovat lihottaneet minua entisestään. Niillä saa nopeasti ja vaivattomasti itsensä kuntoon, mutta entäs sen jälkeen? Joka kerta suunnittelen aloittavani kuurin jälkeen urheilemaan ja muutenkin terveelliset tavat, mutta minusta tuntuu, että syön kahta enemmmän kuurin jälkeen.

Kuurin jälkeen läskiä kertyy takapuoleen, mahaan ja reisiin tosi nopeasti. Läski on pehmeää höllyvää läskiä. En halua pilata intoanne, sillä voihan se jollakin onnistua, mutta haluaisin kysyä mitä te teette kuurin jälkeen? Onko kukaan todellisuudessa saanut painon pidettyä pysyvästi? Tunnen monia ihmisiä, jotka ovat pudottaneet tällä, mutta kaikille paino on tullut takaisin. Ja tänä päivänä he ovat lihavempia kuin ennen kuuria.

Jatkuvat nutrilett kuurit eivät varmasti ole terveellisiä keholle ja rasittavat sitä. Uskon, että ainoastaan syömällä vähemmän ja liikkumalla voi taata pysyvän painonpudotuksen. Se vain on niin hankalaa...
 
Mä olen ainakin aloittanut myös liikunnan, liikuin ennen raskauttakin paljon, mutta raskauden aikaan liikunta jäi, ja syötyä tuli enemmän kun kahden edestä --> painoin raskauden lopussa 30kg enemmän kuin ennen raskautta. Lopetin tosin samaan aikaan tupakan polton kun tulin raskaaksi, ja korvasin surutta tupakanhimon syömällä =)
Ja nythän mä syön vain yhden Nuutrilett patukan päivässä, muulloin kevyttä ruokaa, eli kyllä tämä on ihan ruokavalio remppa kokonaisuudessaan!
Ja jos mä vielä mahdun niihin ihaniin vaatteisiin, joita käytin ennen raskautta, niin en enää ikinä päästä itseäni tälläiseksi!!!
Kyllä mä olen ihan tosissani tän jutun kanssa, vuoden olen motivoinut itseäni tähän hommaan, ja nyt kyllä onnistuu
:kieh:
 

Yhteistyössä