Nutrilett/vastaavien tuotteitten kokemuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sari"

Vieras
Ootteko kokeillu Nutrilettia tai vastaavia tuotteita. Onko tuottanut tulosta lyhyessä ajassa? Paljon olette päivässä "syöneet" niitä?.

Olen itse 170cm pitkä ja painoa on n.93kg. Haluan ruveta laihduttamaan, mutta tarviin selvästi jonkun startin missä saan painoa reilusti pois. Tulisi motivaatio, että tätähän painoa saa putoamaan. :D

Olisin kiitollinen jos kertoisitte ja ette alkaisi vaan painoani mollaamaan.

lähtöpainoa oli aikanaan rapsakat 135kg ja täysnutrasin 8 viikossa 22kg. Paino pysyi pois hyvin ja toimi loistavana starttina muutokselle. Nyt jo paljon kevyempi:)
Itse söin noita pelkkiä pirtelöitä (tai siis join) säännöllisesti 5 pussia päivässä. Lisäksi vettä, kivennäisvettä, teetä ja satunnaisesti kahvia. Sisätautilääkärin suosituksesta pidin kahvin minimissä rytmihäiriöiden pelossa. Ilman valvontaa 3 viikkoa on maksimiaika. Silläkin saat jo kympin pois ja olon paljon kevyemmäksi. Tsemppiä:)

lähtöpainoa oli aikanaan rapsakat 135kg ja täysnutrasin 8 viikossa 22kg. Paino pysyi pois hyvin ja toimi loistavana starttina muutokselle. Nyt jo paljon kevyempi:)
Itse söin noita pelkkiä pirtelöitä (tai siis join) säännöllisesti 5 pussia päivässä. Lisäksi vettä, kivennäisvettä, teetä ja satunnaisesti kahvia. Sisätautilääkärin suosituksesta pidin kahvin minimissä rytmihäiriöiden pelossa. Ilman valvontaa 3 viikkoa on maksimiaika. Silläkin saat jo kympin pois ja olon paljon kevyemmäksi. Tsemppiä:)

Kiitos sulle! Tommosen superstartin tarvisinkin. :) Miten oot jatkanu sitten siitä eteenpäin? Ootko tehny ruokavalioon muutoksia vai ruvennut liikkumaan paljon enemmän? Vai molempaa? Kahvi on mulle semmonen henki ja veri menee yli pannu varmasti päivässä, mutta ainahan sitä voi varmasti rajottaa :)

[QUOTE="aapee";27856174]Kiitos sulle! Tommosen superstartin tarvisinkin. :) Miten oot jatkanu sitten siitä eteenpäin? Ootko tehny ruokavalioon muutoksia vai ruvennut liikkumaan paljon enemmän? Vai molempaa? Kahvi on mulle semmonen henki ja veri menee yli pannu varmasti päivässä, mutta ainahan sitä voi varmasti rajottaa :)[/QUOTE]

Liikkuminen on tullut elämään. Uin, käyn vesijumpassa ja kahvakuulaan.Paino nyt satasen pinnassa, mutta toki huomattavasti vähemmän kuin ennen. Jotenkin olo parempi, eikä ole kiire. Leivästä olen luopunut, kun sen syönti ei pysy itsellä lapasessa. Puuron syön aamuisin. Tärkein muutos on se, että pidän kiinni ruokarytmistä. Ennen jätin usein lounaan väliin ja napostelin pitkin päivää vähän sitä ja tätä. Nyt jääkaapin ovi käy vain 5 kertaa päivässä, enkä skippaa aterioita.

Tästä ei varmaan hirveästi ole apua, mutta varaudu siihen että ne ruuat voi olla niin hirveän makuisia että niitä ei voi syödä... esim. Nutrilettin tomaattikeitto aiheutti ihan suoran oksennusreaktion. Vois kuvitella että ne pirtelöt ois helpommin putoavia.

[QUOTE="Jenis";27856240]Tästä ei varmaan hirveästi ole apua, mutta varaudu siihen että ne ruuat voi olla niin hirveän makuisia että niitä ei voi syödä... esim. Nutrilettin tomaattikeitto aiheutti ihan suoran oksennusreaktion. Vois kuvitella että ne pirtelöt ois helpommin putoavia.[/QUOTE]

Varmaan sillä pirtelölinjalla menen. Vihaan kaiken maailman kuppikeittoja ja nuo "ruoat" tuo sen mieleen. Oon kerran maistanu sitä suklaan makusta pirtelöä ja se oli ainakin ihan juotavaa. :)

Voisiko esim. raejuustolla ja muilla proteiinipitoisilla ja vähärasvaisilla tuotteilla saada saman efektin? Mulla nousee aina karvat pystyyn noista laihdutusvalmisteista. Esim. Herbalifehan tutkitusta aiheuttaa maksavaurioita. Lisäksi maksavat maltaita.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä;27856443:
Voisiko esim. raejuustolla ja muilla proteiinipitoisilla ja vähärasvaisilla tuotteilla saada saman efektin? Mulla nousee aina karvat pystyyn noista laihdutusvalmisteista. Esim. Herbalifehan tutkitusta aiheuttaa maksavaurioita. Lisäksi maksavat maltaita.

Liity fitfarmin superdieettiin. Maksaa 49€, kestää 6 viikkoa ja saat tarkat ruokaohjeet painonpudotukseen. Lisäksi liikuntaohjeita.

Noissa on vähän eri periaate kuin Herbalifen tai muissa kusetuslaihdutusvalmisteissa. Noissa on laskennallisesti kaikki vitamiinit, hivenaineet, aminohapot jne mitä tarvitsee, mutta päivittäiseksi energiaksi tulee n 600 kaloria. Kun pari kolme päivää on kärsinyt, keho menee ketoosiin, ja näläntunne katoaa paljolti. Laihtuu varmasti, mutta kilot tulevat äärimmäisen helposti sitten takaisinkin.

takaisin kilot tulee kuten kaikissa dieteeissä mikäli ei jatka uutta elämäntapaa, painon pudottua 20-30kg on jatkossa energiantarve todella paljon pienentynyt, tämän moni unohtaa, se ei salli edes sitä kerran viikossa mässäilypäivää vaan paino alkaa heti nousemaan. Itse pudotin 18kg nutriletilla, 10 tuli takaisin ja taas aloitin maanantaina nutrauksen.

No ei ne minusta niin kamalan kalliita ole kun huomioi että mitään muuta kaupasta ei sitte tarttee ostaakkaan, paljon säästyy rahaa kun mässypussit ja sidukat jättää kauppaan.

Tuo on sikäli hyvä tapa pudottaa painoa että näläntunne häviää muutaman päivän jälkeen. Lihasmassaahan tietty aina lähtee noilla nälkäkuureilla, ja alkuun ainakin mua heikottanu sen verran että ei juuri jaksa harrastaa liikuntaa 5-7vrk kuluttua olo on ihan normaali ja pystyy liikkumaankin.

Mua ällöttää nimenomaan ne makeat pirtelöt, mieluummin syön niitä keittoja, kun obat suolaisia. Se kanakeitto ja kasviskeitto on minusta ihan syötäviä, toki pussikeittomaisia.

[QUOTE="vieras";27857739]takaisin kilot tulee kuten kaikissa dieteeissä mikäli ei jatka uutta elämäntapaa, painon pudottua 20-30kg on jatkossa energiantarve todella paljon pienentynyt, tämän moni unohtaa, se ei salli edes sitä kerran viikossa mässäilypäivää vaan paino alkaa heti nousemaan. Itse pudotin 18kg nutriletilla, 10 tuli takaisin ja taas aloitin maanantaina nutrauksen.[/QUOTE]

Itellä on tästä vaa tarkotus saada semmonen alkukipinä tähän laihdutukseen. Kun näkee tuloksia niin alkaa motivaatio kasvaa ja tulla tunne että pystyn siihen. Tottakai ne kilot tulee takaisin jos ei sitten täysillä yritä pitää kalorit kurissa ja jäisi sohvalle vaan makaamaan..

Yhteistyössä