nutrilett kuuri! kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laihduttaja"

Vieras
Mielelläni kuulisin kokemuksia tuosta kuurista. Miten pitkään käytitte? Lähtöpaino, pituus ja miten paljon laihduitte, millä vauhdilla? Liikuitteko paljon samalla? Ilmeisesti kova kuuri, siis aika vähän saa syödä.

Kaikki kokemukset tervetulleita, myös muista valmisteista.

Minä käytin pari vuotta sitten sen quik-start hommelin. Siis kaikkineen, miten ne nyt ohjeen mukaan menikään.

Ja hyi miten pahaa! En pitänyt, en yhtään. Ja koko ajan oli kamala nälkä. Mutta onneks se oli vaan 5 pvää :D

Paino tippui melkein 3kg. Lähtöpaino oli 49kg, pituuttaa minulla 149cm.

Kyllä sillä paino putoaa, mut ne on tosi pahoja ja hirveen huono olo kokoajan :(
Ite aattelin kans alottaa taas sen kuurin kun viimesimmästä raskaudesta jäi se 10kg..

Mulla ei kestänyt täysnutraaminen kuin muutaman päivän, kävi liian vaikeaksi. Vaikea lasten kanssa opettaa syömistapoja ja terveellisesti syömistä, jos ite litkin niitä nutrilett-juomia. No perheelle teen kevyehköä ruokaa, syön pienempiä annoksia itse ja osanutraan nyt. Eli korvaan yhden tai useamman aterian ateriankorvikkeella.

Ajattelisin, että täysnutraaminen voisi toimia hyvin mulla, siinä kun ei voi "ottaa vaan ihan pikkuisen", joka ei tahdo onnistua. ;) Nyt on raskauskiloja lähtenyt 4,5 kg suunnilleen kuukauden aikana ja jonkin verran liikun (salilla ja kävelyä). Jätin makeat pois ja sehän on iso juttu painon pudottamisessa. Tietysti vettä pitäisi muistaa juoda...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24886612]Kyllä sillä paino putoaa, mut ne on tosi pahoja ja hirveen huono olo kokoajan :(
Ite aattelin kans alottaa taas sen kuurin kun viimesimmästä raskaudesta jäi se 10kg..[/QUOTE]

Mussa on varmaan jotain vikaa, mutta mielestäni osa tuotteista oli ihan ok makuisia. Itse olen syönyt sekaisin niin nutrilet kuin muitakin merkkejä, ja rakentanut siis oman kuurin, ettei tarvitse samaa tuotetta syödä joka päivä.

Ainakin osa pirtelöistä ja niistä patukoista melkein kaikki on ihan hyvän makuisia, eli syö mielummin niitä, kun niitä pasta-aterioita. Katsoo vain että on samat kalorimäärät.

Mussa on varmaan jotain vikaa, mutta mielestäni osa tuotteista oli ihan ok makuisia. Itse olen syönyt sekaisin niin nutrilet kuin muitakin merkkejä, ja rakentanut siis oman kuurin, ettei tarvitse samaa tuotetta syödä joka päivä.

Ainakin osa pirtelöistä ja niistä patukoista melkein kaikki on ihan hyvän makuisia, eli syö mielummin niitä, kun niitä pasta-aterioita. Katsoo vain että on samat kalorimäärät.

Ja unohtui, eli ihan hyvänä starttina toimi viime raskauskilojen pudotukseen. Eli söin pelkkiä nutrilettejä viikon verran ja sitten seuraavat kaksi viikko muuten pelkästään niitä, mutta yhden kunnon ruuan söin päivässä. Toimi siis ainakin itselläni.

Minä en ole tavannut tai lukenut olevan ketään, joka tykkäisi niistä pastoista!! Mun pitää siivilöidä ne kiehuvan kuumassa vedessä, että saisin sen esanssimikälie-maun pois. :x

Minä en ole tavannut tai lukenut olevan ketään, joka tykkäisi niistä pastoista!! Mun pitää siivilöidä ne kiehuvan kuumassa vedessä, että saisin sen esanssimikälie-maun pois. :x

haha :D Mulla on varmaan aika kieroutunut makuaisti kun mä tykkäsin ihan älyttömästi nistä :p Ainoot mistä eb tykänny pakkauksessa oli ne jälkkärit. Muuten kyl tykkään nutrijauheistakin joten makunsa kullakin :D

paino putoso noin puoli kiloa, mut en pystynyt syömään niitä makaroneja ollenkaan.liemet siis tomaatti oli hyvää japirtelöt ja tetty patukat. mut ei kannata ei kannata laittaa rahojaan siihen vaikka kuinka mieli tekisi. usko hyvä ihminen

Ystäväni on laihduttanut nutrilet-pirtelöillä yli 20 kg ja juossu siinä sivussa. Nyt hän korvaa osan päivän aterioista pirtelöillä ja muuten syö terveellisesti.

Yhteistyössä