Nutrilett Hunger control smoothie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kukaan kokeillut?
miltä ne maistuvat?
te jotka käytätte/käytitte nutriletin tuotteita niin montako kertaa päivässä syötte/juotte noita?
netistä luin että voi korvata päivän aterioita noilla.

kun ajattelin että jospa alottaisi nutriletillä laihduttamisen,siis tueksi ottaa nutriletin tuotteita.

noista hunger controlleista ainakin itse pidin,varsinkin,jos ne on oikeasti kylmiä.
Pussikuurilla ollessa tuli pusseja syötyä 5/pvä. Patukoita joskus vetäny välipalaksi :)

Joskus kokeilumielessä ostin kaupasta kaksi. Jääkaappikylmänä oli oikein hyvää, ostin Nordic Berries smoothieita.
Ainut ongelma oli se, että maha meni aivan sekaisin sen jälkeen.
Tosin jos Nutrilettin muutkin tuotteet käyvät niin eiköhän tuo smoothiekin käy. Minulla käy ne pussipastat ja patukat koskemaan vatsaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Jääkaappikylmänä oli oikein hyvää, ostin Nordic Berries smoothieita. Ainut ongelma oli se, että maha meni aivan sekaisin sen jälkeen.
...Minulla käy ne pussipastat ja patukat koskemaan vatsaan :/

Ihmekös tuo, kun katsoo, mitä siinä on:

"Rasvaton jogurtti, vesi, sokeri, hedelmämehu tiivisteestä (metsämarja 2 % (mansikka, karhunvatukka, mustikka), mustaherukka 2 %, vadelma 1 %), maitoproteiinitiiviste, ravintokuitu (inuliini), auringonkukkaöljy, aromit, sitruunahappo, happamuudensäätöaineet (kaliumsitraatti, magnesiumhydroksidi), sakeuttamisaine (pektiini), makeutusaineet (asesulfaami K, natriumsakariini), värit (karmiinihappo, briljanttisininen).

Vitamiinit: retinyyliasetaatti, kolekalsiferoli, D-alfa-fokoferyyliasetaatti, natrium-L-askorbaatti, tiamiinimonohydraatti, riboflaviini, nikotiiniamidi, pyridoksiinihydrokloridi, foolihappo, syanokobalamiini, biotiini, kalsium-D-pantotenaatti,

Kivennäisaineet: rautalaktaatti, sinkkisulfaatti, kuparisulfaatti, mangaanisulfaatti, kaliumjodidi, natriumseleniitti."

Näistä ainakin oma mahani ärtyisi niin, ettei ihan heti paranisikaan:
sitruunahappo, happamuudensäätöaineet (kaliumsitraatti, magnesiumhydroksidi), makeutusaineet (asesulfaami K, natriumsakariini), värit (karmiinihappo, briljanttisininen).

Briljanttisininen voi aiheuttaa migreeniä, joten kiitos - etten ainakaan noihin sorru ikinä;-)

Heissan.Olen ollut nutrileteilla nyt kuukauden ja paino pudonnut 8kg.Lähtö 172/94.Olen syönyt nutriletin starttipakettia ja sen lisäksi yhden hedelmän ja tomaattia/kurkkua joka päivä.Eka viikolla lähti 4 kg ja sitten reilu kilo per viikko.Lisäksi juon paljon vettä ja kivennäisvettä.Olo on ollut hyvä ja aioinkin olla nutrileteilla niin kauan kuin jaksan/olen tavoitteessani.Olen jaksanut liikkuakin hyvin näillä kaloreilla(n.850-950/päivä) ja käydä töissä.

Yhteistyössä