Nutrilett 5 päivän aloituspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yli kasikymppinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yli kasikymppinen

Vieras
Huomasin, että Lidlin lehdykässä mainostettiin Nutriletin 5 päivän starttipakettia. Mahtaako rahat mennä hukkaan, jos semmoisen hankkii? Mulla kun ei oo pahemmin ylimääräisiä nesteitä, kun oon laihdutellut jo muutaman kuukauden ruokavaliolla. Painoa onkin ihan kivasti tippunut, mutta parin viikon päästä olis juhlat, joihin olis kiva keventyä mahdollisimman paljon.

Eli kokemuksia starttipaketusta, paljonko lähti vai lähtikö ollenkaan? :)

Älä nyt vaan mene sitä ostamaan, mulla ainakin aivan kauhee kokemus siitä. Kauhee olo tuli kun tuli se ketoosikin. Nyt kun olen vähähiilarisella dieetillä niin on todella paljon parempi olo vaikka on ketoositilakin päällä.

Olen kokeillut. Sillä saa hyvän alun laihdutukselle. Itse kyllä söin kasviksia lisäksi, en jaksanut olla töissä pelkästään Nutrilett-aterioilla. Samaan toki pääsee, kun syö muutenkin oikein ja vähäkalorisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä nyt vaan mene sitä ostamaan, mulla ainakin aivan kauhee kokemus siitä. Kauhee olo tuli kun tuli se ketoosikin. Nyt kun olen vähähiilarisella dieetillä niin on todella paljon parempi olo vaikka on ketoositilakin päällä.

Sama täällä, eli vähähiilarisella oon ja alle 20 g /pvä hiilareilla jo pari viikkoa. Eli vannon vhh:n nimeen, ja kiloja karisee, mutta kun olis kiva saada tosi nopeesti pois muutama kilo. Taustalla on vedonlyönti, eli syntymäpäiväkseni lupasin pudottaa tietyn määrän . Ja karppauksella en oo ihan tavoitteeseen päässyt. Ja jos pääsisin tavoitteeseen, niin olisin 200 euroa rikkaampi. :)

Lisätään vielä, että lidlissä starttipaketti maksoi muistaakseni 29,90.

Ja vielä lisäystä, että ketoosin ansiosta nälkä on mennyt, mutta kun terveellisesti täytyis syödä, eli saada kaikki tarvittavat vitamiinit ja muut saada. Ja ne vissiin saa nutriletista?

En lähtis sitte kyllä ainakaan noita Nutrilettejä ostamaan vaan tiukistelisin karpilla. Paljon matalasykkeistä aerobista liikuntaa, vaikka pyöräilyä ja kalorit alas mutta niin ettet kärsi nälästä. Jätä ne pussit rauhaan, niistä ei oo kenellekään mitään iloa.

Selväpä tämä, eli luotan teihin ja nutriletit saavat jäädä kauppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
En lähtis sitte kyllä ainakaan noita Nutrilettejä ostamaan vaan tiukistelisin karpilla. Paljon matalasykkeistä aerobista liikuntaa, vaikka pyöräilyä ja kalorit alas mutta niin ettet kärsi nälästä. Jätä ne pussit rauhaan, niistä ei oo kenellekään mitään iloa.

Osaatko kertoa mikä olis hyvä suhde makroille? Nyt menee päivässä hiilareita n. 18 g, rasvaa n. 90-110 g ja protskuja n. 100-130 g? Eli mikä olis sellainen oiva/terveellinen suhde?

Eiköhän noi sun makrot oo ihan jees, ite en kyl noin vähän söis edes laihdutusvaiheessa. Yks juttu mitä voisit kokeilla ja mikä itellä toimi ihan törkeän hyvin on HIIT. Läski oikein suli silmissä :) ja on just hyvä jos haluat nopeeta painonpudotusta.

Yhteistyössä