L
laihtuispa
Vieras
Onko jotain terveysriskiä, jos aloittaa nutrilett-kuurin ja sen jälkeen alkaa laihduttaa esim. atkinsin-metodeilla? Kyseessähän on aika radikaaleja laihdutus muotoja ja ainakin joistain dieeteistä sanotaan, että sen saa tehdä vain kerran vuodessa. Ostin nimittäin nutrilett-kuurin, jotta pääsisin laihdutuksen"makuun" ts. tippuis kiloja paljon parin viikon aikana, jotta motivaatio säilyis pidempään.
Sitten alkais laihduttaan vähän hitaammalla tempollan, 1/2kg/vko. Mulla on paljon ylipainoa ja haluttais kokeilla tuota atkinsia, en ole sitä aiemmin kokeillut, olen kyllä perso rasvaiselle ruoalle, eikä leivätön/viljaton ruoka tee varmaan tiukkaakaan, mutta epäilyttää vain se, että kuinka epäterveellistä se sitten loppujen lopuksi on olla noin rasvaisella/proteiinipitoisella ruokavaliolla.
Onko muut miettineet tälläistä vai onko vaan turhaa panikointia?
Sitten alkais laihduttaan vähän hitaammalla tempollan, 1/2kg/vko. Mulla on paljon ylipainoa ja haluttais kokeilla tuota atkinsia, en ole sitä aiemmin kokeillut, olen kyllä perso rasvaiselle ruoalle, eikä leivätön/viljaton ruoka tee varmaan tiukkaakaan, mutta epäilyttää vain se, että kuinka epäterveellistä se sitten loppujen lopuksi on olla noin rasvaisella/proteiinipitoisella ruokavaliolla.
Onko muut miettineet tälläistä vai onko vaan turhaa panikointia?