Nutrilet kuurista kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Onko kukaan koskaan ollut Nutrilet kuurilla ja millaisia kokemuksia?? Itsellä on ylipainoa melkein 30kg ja jokainen laihduts yritys on aina kaatunut. Nyt olen sit miettinyt et jos aloittais ton kuurin. Jos vaikka kuukauden olis sillä ja sit jatkais terveellisellä ruualla. Pääsis kunnon alkuun.
Oen todella onneton tässä painossa, eikä todellakaan ole hyvä olla. Vaikkei olisi nälkäkään, niin silti tulee tehtyä voileipiä tai jotakin. Jos noi Nutriletit sais tämän turhan syömisen loppumaan.

Äkkiseltään tunnen kaksi nutrannutta joilla palannut paino. Se hyvä alku ei riitä jollei samalla muutu koko ajatusmaailma ruoan suhteen ja pystyy olemaan palaamatta entiseen. Mutta en väitä etteikö sillä voisi onnistuakin. Kaikenkaikkiaan kaiken a ja o on se ruokavalion muutos järkevään.

juu olen kertaalleen laihduttanut sillä keinolla viitisentoista kiloa. heti ei tullut takaisin mutta ajan kanssa kyllä, mutta johtui kyllä onnettomasta ruokavaliosta, ei mistään muusta.
näläntunne ainakin mulla häviää muutaman päivän jälkeen aika hyvin, joten suurin ongelma siinä on että ne juomat on niin saakelin pahan makuisia ettei niitä viittis pitemmän päälle käyttää.
kai sitä kannattais nutrata vaikka vähän pitempäänkin, neljä viikkoa on aika lyhyt aika.

Ehkä se kuuri auttaisi sillä tavalla, että loppuu jatkuva kaapilla käyminen ja herkkujen syöminen, kun syöminen on niin rajattua, ja pääsee niistä huonoista tottumuksista eroon, mutta toisaalta on ihan ihmisestä kiinni, että palaako siihen vanhaan tuttuun syömiseen kun kuuri loppuu. Itse opettelisin syömään viisi säännöllistä ateriaa ilman ylimääräisiä naposteluja ja kiinnittäisin huomiota annoskokoihin ja ruuan laatuun. Sitähän joutuu joka tapauksessa tekemään kuurin jälkeen, jotenkin tuntuu, että olisi helpompi aloittaa heti sen opettelu.

Toisaalta munkin tekisi mieli vetää vaikka kahden viikon nutrilett- tai joku muu pussikeittokuuri, että saisi vain alkuun kiloja nopeasti pois, jos se kannustaisi jatkamaan laihdutusta... :D

Itse olin kesällä täysin kaksi viikkoa ja sitten osittain vielä viikon. Paino ei hirveästi tippunut, 76kilosta 72 kiloon. Bmi tosin oli 26. Siitä sain sitten kipinän syödä vähemmän ruokaa, kun oli tottunut pienenpiin annoksiin. Hyvä alku pudotukselle, mutta helposti kilot kyllä palaa, jos ei pidä huolta terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta. Minun on helppo olla nutreilla, sillä olen kovin joko tai tyyppi ja en pysty esim syömään vähän karkkia.

Tsemppiä pudotukseen!

Kokeilin pari viikkoa ja kyllähän sillä jokunen kilo lähti, vaikka en ihan pelkästään niitä syönyt. Mulla auttoi rajoittamaan annoskokoa normaalin ruuan kanssa, mikä oli se suurin ongelma. Takaisinhan nuo kilot tuli ajastaan, kun en jaksanut huolehtia terveellisestä ruokavaliosta. Ei se mikään taikakonsti kyllä ole, jos ei muuta koko ajatusmaailmaa ja elintapoja niin ihan yhtä tyhjän kanssa olla kuukauden tai pari jonkun kilon keveämpi.. Ite en enää niihin pahanmakusiin mömmöihin kajoa, raskauden jälkeen alan pudottaa painoa kunnollisella ruokavaliolla.

Eikös siinä nutriletissa oo joku aikaraja kuinka kauan voi käyttää yhteen menoon, muistelen että korkeintaan kuukausi, ellei vähemmänkin.

5 päivän kuuri (30 pussia) maksaa monissa kaupoissa noin 30 euroa, osa tuotteista yksittäin ostettuna maksaa yli 2e/kpl. Eli joku 6-10 euroa menisi päivässä jos syö vähän vaihdellen eri tuotteita.

Saat ainakin hyvin aineenvaihdunnan sekaisin noilla ja sitten ei laihduttaminen ei välttämättä enää onnistu.

Mikset vaikka karppaa mielummin? Saat ainakin syödä kunnolla (itse laihduin vaikka söin yli 2500 kaloria päivässä...) Kato: http://karppaus.info/forum/index.php

Yhteistyössä