Hyvähyvä! Parempi kunnon flunssassa ottaakin vähän rauhallisemmin ettei tuu jälkitauteja. Kyllä sitä sit ehtii.
Täällä paino nyt 69.9kg eli täpärälle meni tuo 70 alitus. En nyt ihan vielä kasvohoitoa varaile, mutta jos parin viikon sisällä. Seuraava etappi onkin ihan lähellä eli 67.1kg joka on normaalipainon BMI. Olen ottanut tavoitteeksi kävellä joka päivä 10t askelta, latasin uudestaan sen askelmittarin. Helpommin tulee kun esikoinen on jossain, niin saan päivälläkin lenkkeillä nuoremman kanssa ja sit illalla yksin pidemmän. Mutta jos ei päivällä lenkille pääse, niin hankala saada illalla kaikkea. Kun kotioloissa ei muuten juuri askeleita tule. Pystytkö sinä liikkumaan vapaasti halutessasi? Itsellä rajoittaa lasten lisäksi miehen pitkät työpäivät.
Hyvin sujuu sullakin, kiva juttu. No pian pääset jo varaamaan kasvohoitoa
En aina pääse liikkumaan niin kuin haluaisin, mulla on selässä ja lantiossa kulumat ja madaltumiset sekä nivelrikko polvissa ja sormissa,jotka välillä aiheuttaa sellaisia kipuja,ettei sitten pahimmassa vaiheessa pysty paljon tai pitempiä matkoja liikumaan.
mulla on myös päivittäinen tavoite 10t askelta, välillä jää alle,useimiten pääsee siihen ja välillä meneekin ylikin, vähän vaihtelevasti menee.
Juu parempi olla varovainen flunssan aikaan.
Näkee kyllä että menkat alkaa pian, on taas paino noussut kilon, ärsyttää nämä heittelyt mutta hyvä kun tietää mistä johtuu.