Kolmas päivä täysnurtausta menossa. Päivittelen tänne kuulumisiani, mutta olisi kiva saada myös vertaistukea! Olen 165 cm pitkä ja paino tällä hetkellä 62,1 kg. Normaalipainon sisällä siis laihdutan, ja parissa päivässä on lähtenyt 1,5 kg. Tarkoituksena on saada paino 59 - 60 kilon välille. Kesäkuussa olen menossa naimisiin, ja nyt alkaa olla viimeiset hetket tilata puku mittatilauksena. Siksi tämä vlcd-menetelmä, kun tuntuu, että vatsalaukun tilavuus on venynyt niin isoksi, etten saa itseäni normiruoilla pidettyä kurissa. Hoikimmillani olin 59,6 kg viime syksynä, mutta lipsuminen nostatti painoa nopeasti - ja sen huomaa!
Pari aikaisempaa päivää meni aika kiukkuisesti ja nälkäisesti, mutta tänään ollaan onnellisesti ketoosissa. Nälkä ei vaivaa ja olo on kaikin puolin jeba. Pirtelötkin on hyviä, makuina mansikka, mustikka, suklaa ja mokka. Vähän tekisi suolaista ja lämmintä ruokaa mieli, mutta aikaisemman kokemuksen perusteella kana- ja kasviskeitot on niin oksettavia, etten niihin enää koske. :x
Pari aikaisempaa päivää meni aika kiukkuisesti ja nälkäisesti, mutta tänään ollaan onnellisesti ketoosissa. Nälkä ei vaivaa ja olo on kaikin puolin jeba. Pirtelötkin on hyviä, makuina mansikka, mustikka, suklaa ja mokka. Vähän tekisi suolaista ja lämmintä ruokaa mieli, mutta aikaisemman kokemuksen perusteella kana- ja kasviskeitot on niin oksettavia, etten niihin enää koske. :x