Nutraamisesta tietävät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nutrilet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nutrilet

Vieras
sain sellai nutriletin 5 päivän starttipaketin ja siitä kyselisin...

jos olette kokeilleet miten on toiminu?

ja mites esim mitä saajuoda? ohjeissa luki et vihanneksia saa syödä lisäksi mutta juomista ei ole mitään. no vettä tieteski mut miten esim. tee ilamn sokeria ja maitoa, light limsat funlight mehut?

kiitos
 
Mä join ihan normisti kahvia maidolla (rasvatonta maitoa muutenkin käytän) ja funlight-mehuja, kuten muutenkin. Paino tippu 3kg viiden päivän aikana eli ihan ok toimi.
 

Similar threads

L
Viestiä
0
Luettu
592
Aihe vapaa
Lastenlääkäri
L
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä