Nurmijärven Rajamäki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helsinkiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elä helevetti! Siellä kuuluu juorut ääntäkin nopeammin! Itse olen sieltä syntyisin ja mua ei sinne saisi takaisin millään. Oikeesti! Siis juuri kävin tapaamassa vanhoja tuttuja ja kuulin samantien juorun eräästä toisesta tuttavastani...noh...pitihän se asia sitten suoraan kysyä ja ei oikeesti niin ollut tapahtunut. Mutta juoruttu on ja paljon!!

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Elä helevetti! Siellä kuuluu juorut ääntäkin nopeammin! Itse olen sieltä syntyisin ja mua ei sinne saisi takaisin millään. Oikeesti! Siis juuri kävin tapaamassa vanhoja tuttuja ja kuulin samantien juorun eräästä toisesta tuttavastani...noh...pitihän se asia sitten suoraan kysyä ja ei oikeesti niin ollut tapahtunut. Mutta juoruttu on ja paljon!!

Eikös noita juoruja kuule ihan isoimmissakin kaupungeissa? :D Mä tosiaan oon ainakin täällä viihtynyt, voi olla että jos lapsuuteni/nuoruuteni olisin täällä viettänyt niin en ehkä enää viihtyisi sitten! :D Kaikkeen kyllästyy..

kyllä varmaan kuulee joo. Mutta se vaan on niin järkkyä oikeesti, kun mä en tiedä kun kaksi paikkakuntaa, joissa on sama meininki. Mutta siis eläkää onnellisena te, jotka siellä olette. Mut saa sinne vaan päivävisiitille...
(joo ja olen todella kyllästynyt siihen paikkaan...ja sen huomaa)

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
kyllä varmaan kuulee joo. Mutta se vaan on niin järkkyä oikeesti, kun mä en tiedä kun kaksi paikkakuntaa, joissa on sama meininki. Mutta siis eläkää onnellisena te, jotka siellä olette. Mut saa sinne vaan päivävisiitille...
(joo ja olen todella kyllästynyt siihen paikkaan...ja sen huomaa)

:D

En minäkään omalle lapsuuden paikkakunnalle muuttaisi koska siellä tuntee liikaa alkuperäiskansaa.
Mutta mekin siis ollaan muutettu muualta Rajamäelle pari vuotta sitten ja ollaan viihdytty tosi hyvin. Koululaisten näkökulmasta hyvät harrastusmahdollisuudet ja turvallinen ympäristö. Meidän naapurustossa asuu paljon paikkakunnalle muuttaneita lapsiperheitä ja heistä on saanut hyvää samanhenkistä seuraa. Tarpeeksi maaseutumainen paikka ja silti tarpeelliset palvelut suht lähellä. Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
En minäkään omalle lapsuuden paikkakunnalle muuttaisi koska siellä tuntee liikaa alkuperäiskansaa.
Mutta mekin siis ollaan muutettu muualta Rajamäelle pari vuotta sitten ja ollaan viihdytty tosi hyvin. Koululaisten näkökulmasta hyvät harrastusmahdollisuudet ja turvallinen ympäristö. Meidän naapurustossa asuu paljon paikkakunnalle muuttaneita lapsiperheitä ja heistä on saanut hyvää samanhenkistä seuraa. Tarpeeksi maaseutumainen paikka ja silti tarpeelliset palvelut suht lähellä. Suosittelen!

Mekin muutettiin tänne just omalta lapsuuden paikkakunnalta. Niin se vaan on, että paikkoihin kyllästyy.. Me ollaan kans kyllä viihdytty..

Rajamäki nyt on Nurmijärven taajamista kaikken kämäsin, muuttakaa mieluummin Klaukkalaan tai Kirkonkylään, niissä enemmän palveluita, paremmat ja lyhyemmät kulkuyhteydet Helsinkiin jne.. Rajamäellä palvelut vaan vähenee, lukiotakin ollaan pois viemässä yms.. Ja onhan tää koko Nurmijärvi niin muuttovoittonen kunta (lapsiperheitä tulee koko ajan lisää), että koulut, päiväkodit sosiaali- ja terveyspalvelut yms. on jatkuvasti täynnä ja pitkät jonot jne..

Asuin monta vuotta ja vieläkin joskus kaipaan sinne takas :) Mun mielestä juuri lapsiperheille sopiva, idyllinen, pieni ja rauhallinen paikka. Kaikki tarvittavat palvelut kävelyetäisyydellä. Meillä edelleen omistusasunto siellä, eikä aikeita nyydä sitä pois, jos vaikka vielä joskus.... :) Suosittelen Rajamäkeä!

Yhteistyössä