H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:Elä helevetti! Siellä kuuluu juorut ääntäkin nopeammin! Itse olen sieltä syntyisin ja mua ei sinne saisi takaisin millään. Oikeesti! Siis juuri kävin tapaamassa vanhoja tuttuja ja kuulin samantien juorun eräästä toisesta tuttavastani...noh...pitihän se asia sitten suoraan kysyä ja ei oikeesti niin ollut tapahtunut. Mutta juoruttu on ja paljon!!
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:kyllä varmaan kuulee joo. Mutta se vaan on niin järkkyä oikeesti, kun mä en tiedä kun kaksi paikkakuntaa, joissa on sama meininki. Mutta siis eläkää onnellisena te, jotka siellä olette. Mut saa sinne vaan päivävisiitille...
(joo ja olen todella kyllästynyt siihen paikkaan...ja sen huomaa)
Alkuperäinen kirjoittaja hh:En minäkään omalle lapsuuden paikkakunnalle muuttaisi koska siellä tuntee liikaa alkuperäiskansaa.
Mutta mekin siis ollaan muutettu muualta Rajamäelle pari vuotta sitten ja ollaan viihdytty tosi hyvin. Koululaisten näkökulmasta hyvät harrastusmahdollisuudet ja turvallinen ympäristö. Meidän naapurustossa asuu paljon paikkakunnalle muuttaneita lapsiperheitä ja heistä on saanut hyvää samanhenkistä seuraa. Tarpeeksi maaseutumainen paikka ja silti tarpeelliset palvelut suht lähellä. Suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:ihan tuppukylä.Paska paikka :/