Nuppi levii.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J-t harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J-t harmaana

Vieras
Mies halusi meille välttämättä keväällä koiran. Mäyräkoiran. Sanoin, että ite hoidat ja koulutat, mulla ei ole aikaa kun on kaks pientä muksua kotona, nyt jopa kolmas tulossa. Nyt 8kk myöhemmin on koulutuksen tuloksena koira, joka karkaa heti kun silmä välttää, lähtee kaiken liikkuvan perään, oli se sitten auto tai jänis. Lisäksi varastaa ruokaa pöydiltä, kaataa nuorimmaisen, jotta saa hänen kädestään vietyä ruokaa. Syö omien ruokiensa lisäksi aina myös kissojen ruuan, vaikka on miten koitettu opettaa.

Kissat saa muutenkin kyytiä, vähintään vartin välein, mikään komentaminen, toruminen tms ei auta. Ei edes se, että kissat täppäävät. Ei pysy poissa sohvilta tai sängystä vaikka sata kertaa työntäisi alas ja kieltäisi. Mies ei tajua, että mulla leviää nuppi täälä tuon koiran kanssa. Ite painaa töitä aamusta iltaan, mikä on tietty hieno asia, mutta sitten kun on kotona, makaa sohvalla ja ottaa koiran sihen viereensä. Hänestä koiralla on vaan "luonnetta". Perkele pian saa ukko ottaa luonteikkaan koiransa ja muuttaa sen kanssa autotalliin, tai sitte tekee tuolle otukselle jotain. Mulla ei ole resursseja ison mahani ja kahen muksun kanssa enää tuota kouluttaa....ei ukkoa eikä koiraa.

Johan helpotti. Kiitos nam.

Kova kovaa vastaan! Ukko ja koira autotalliin tai anna koira löytäeläinkotiin, jos menisi sit viesti perille. Liv kanavalta tulee hyvä ohjelma "koirakuiskaaja" jota viitsii katsoa myös tämmöinen ei-koirien ystävä, on tosi hyvä ja opettavainen ohjelma.

Näytä tuo sun " avautumis kirje " miehellesi,auttaisko se häntä tajuamaan ongelman??
Sillä ongelmahan tuo jo on...

Mä tänään sille töihin tekstasin, kun taas kerran kaaduin tän mahani kanssa tuolla pihalla, kun lähin koiran perään, ku karkas ovenraosta ku roskispussia ulos laitoin. Olipas huonoa suomea ;D JA kun ei käskeminen tai suorastaan karjuminen tepsi. Harva se päivä joudun koiran niskasta kantamaan sisälle kun karkaa. Täällä meidän nurkilla mun ääni alkaa olla jo kaikille tuttu.....

Yhteistyössä