Nuorten miesten kiinnostus keski-ikäisiin naisiin

  • Viestiketjun aloittaja Jadetar
  • Ensimmäinen viesti
Jadetar
Mun mielestä tässä iässä tuo 9 vuotta ei olisi juuri mitään... Tiedän pariskuntia joissa on iso ikäero mutta ovat hyvin samanoloisia, myös ulkoisesti. Mutta tuskin mä voisin 18-20-vuotiaan miehen kanssa olla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Niin no kaikki uskomme että olet aito puuma ja pidät itseäsi reilusti nuoremmista miehistä. Se onko aihe sellainen, että kannattaa sillä kehuskella onkin sitten toinen juttu :snotty:
Mun mielestä lähinnä säälittävä ja nolo, nuoruuden tavoittelua keinolla millä hyvänsä.
Höh, en mä kehuskele sillä. Mä yleensä kehuskelen sillä että näytän 10v. nuoremmalta.
Kehuskellaan nyt yhdessä, mulla on 11 vuotta nuorempi mies :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jadetar:
Moet, ajatteletko että nuoret miehet ovat aina haaveilleet vanhemmista naisista, mutta nyt siitä on tullut hyväksyttyä ja siksi nyt he haaveilevat avoimesti ja lähestyvät vanhempia naisia?
Juurikin näin. Ennen se oli säälittävää kun oli se,että pitää olla nuorempi nainen. Nyt ajat ovat muuttuneet ja se vanhempi nainen taitaa olla se next best thing.
 
Jadetar
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Alkuperäinen kirjoittaja Jadetar:
Moet, ajatteletko että nuoret miehet ovat aina haaveilleet vanhemmista naisista, mutta nyt siitä on tullut hyväksyttyä ja siksi nyt he haaveilevat avoimesti ja lähestyvät vanhempia naisia?
Juurikin näin. Ennen se oli säälittävää kun oli se,että pitää olla nuorempi nainen. Nyt ajat ovat muuttuneet ja se vanhempi nainen taitaa olla se next best thing.
Ahaa! Mä kun olin ajatellut että se suurempi kiinnostus on nyt herännyt tuon kaiken puumakeskustelun myötä jota tulee vähän joka tuutista. Että nyt kuuluu olla kiinnostunut vanhemmista naisista tai jotain sellaista... Kiinnostava ajatus että nyt ne nuoret miehet ovat vain tulleet kaapista ulos niin sanotusti. Pitääkin kysyä tätä niiltä miehiltä!
 
v
Hyi sentäs, mulla on itelläni 23 vuotias poika enkä todellakaan usko että hän olisi kiinnostunut äitinsä ikäisistä naisista.
Hänellä on kyllä vuotta nuorempi avovaimo joten tuskin tuolla on iskemässä minkään ikäisiä.
 
juujuu
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Alkuperäinen kirjoittaja Jadetar:
Moet, ajatteletko että nuoret miehet ovat aina haaveilleet vanhemmista naisista, mutta nyt siitä on tullut hyväksyttyä ja siksi nyt he haaveilevat avoimesti ja lähestyvät vanhempia naisia?
Juurikin näin. Ennen se oli säälittävää kun oli se,että pitää olla nuorempi nainen. Nyt ajat ovat muuttuneet ja se vanhempi nainen taitaa olla se next best thing.
Nuorten miesten kiinnostuksen vanhempiin naisiin ymmärtää kyllä, äiti hakevat. Mutta se että menee äidin kanssa sänkyyn onki sitte jo kuin kreikkalaisesta jumaltarusta :LOL:
 
juujuu
Alkuperäinen kirjoittaja Jadetar:
Mun mielestä tässä iässä tuo 9 vuotta ei olisi juuri mitään... Tiedän pariskuntia joissa on iso ikäero mutta ovat hyvin samanoloisia, myös ulkoisesti. Mutta tuskin mä voisin 18-20-vuotiaan miehen kanssa olla!
Hukkuiko jutun juoni, nikki joka tuossa kehuskeli ensin että on 21vuotiaan kanssa hommaillu kertoi myöhemmin ketjussa miehensä olevan 9v nuorempi. Kuvottavaa siis on nainen tai mies joka metsästää itseään runsaasti nuorempaa seksiseuraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Hukkuiko jutun juoni, nikki joka tuossa kehuskeli ensin että on 21vuotiaan kanssa hommaillu kertoi myöhemmin ketjussa miehensä olevan 9v nuorempi. Kuvottavaa siis on nainen tai mies joka metsästää itseään runsaasti nuorempaa seksiseuraa.
Mä en ole avoliitossa seksin takia. Mies nyt sattuu olemaan nuorempi.
 

Yhteistyössä