Nuorta neitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halukasmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halukasmies

Vieras
Anteeksi aluksi kun laitan ilmoitukseni tänne vaikka tämähän ei ole mikään seuranhaku-palsta mutta kokeilen tätä kautta.

Olen tällainen nippanappa yli nelikymppinen mies. Minulle on tullut lähes pakkomielle saada rakastella nuoren naisen kans mutta tähän mennessä se on jäänyt vain fantasiaksi. Kerran olisin päässyt kokeilemaan mutta silloin vielä itse "jänistin" ja pari kertaa sitä ennen neito ei ole halunnut.
En etsi mitään lapsia joten turha tuomita pedofiiliksi!!! Nuorella neidolla tarkoitan 16-23 vuotiasta ja alle 16-vuotiaisiin sekaantumisen Suomen lakikin kieltää joten ikävaatimukseni on ehdoton!

Jos sinä neito joka täytät tuon ikävaatimuksen ja haaveilet vanhemmasta keski-ikäisestä miehestä niin otappa yhteyttä. Olen pitkä ja tumma, normaalivartaloinen ja komeaksikin sanottu.
Edetään täysin sinun ehdoillasi ja voin vannoa että tulet nauttimaan täysin siemauksin kaikesta mitä teemme. Mitään sellaista en tee mitä et itse halua mutta olen valmis toteuttamaan tuhmimmatkin fantasiasi mitä kahden voimme tehdä. Et pety minuun missään suhteessa.
Jos olet vielä neitsyt niin olen ehdottoman varovainen ja en satuta sinua. Ensimmäinen kerta on monelle neidolle kivulias mutta iän tuomalla kokemuksellani tiedän kyllä miten naisia käsitellään. Naista pitää käsitellä kuin heikointa astiaa..hellästi ja ilman kiirettä. Vannon että ensimmäinen kertasi tulee olemaan ikimuistoinen mitä nautintoon tulee!
Intohimoni on myös suuseksi ja voit olla varma että sitä tulet saamaan ja paljon! Jos haluat oppia miten mies tyydytetään suulla niin opetan mielelläni ja tulet nauttimaan myös suuseksin antamisesta saamisesta puhumattakaan.
Paikkakaan ei ole ongelma sillä asun yksin ja voimme tavata luonani. Jos olet kauempaa niin olen valmis kustantamaan vaikka matkasi luokseni.

Tiedän että saan varmasti tällä kirjoituksellani pedofiilin leiman mutta kuten jo alussa mainitsin...EN OLE PEDOFIILI JA IKÄVAATIMUKSENI ON VÄHINTÄÄN 16:sta ETEENPÄIN joten se ei ole mikään rikos ja sen puoleen kiihkoilijat voivat suosiolla jättää vastaamatta.
Lisäksi tiedän että Suomen maastakin löytyy kymmeniä tuhansia miehiä jotka haluaisivat kokea saman kuin minä ja fantasioivat nuorista neitosista.

Ok, tämä tällä kertaa. Sanon vielä lopuksi että sinä nuori neito joka luet tämän ja haluaisit kokea nautinnon minkä kokeneempi ja vanhempi mies pystyy sinulle antamaan niin älä epäröi ottaa yhteyttä. Ehkä sinulla on kokemuksia suunnilleen ikäisistäsi kolleista ja olet pettynyt niihin niin nyt on elämäsi tilaisuus kokea jotain ennen kokematonta.

Tämä ehdotus ei ole myöskään tarkoitettu maksullisille neitosille eikä "jakorasioille" (niitäkin löytyy yllättävän paljon myös nuorista naisista) vaan neitosille jotka aidosti ja omasta halustaan haluavat kokea mitä vanhempi mies kokemuksellaan voi heille tarjota.

Itse olen 100% terve ja vaitiolotaitoinen ja samaa vaadin myös sinulta!

Lähetä meiliä jos kiinnostuit osoitteeseen: Halukasmies@netti.fi

ei voi pelle paljon naisista tietää, mikäli kuvittelee tytön nauttivan ensimmäisestä kerrastaan. Kukkaan nainen ei ekasta kerrasta nauti...
toisaalta tämä setä onkin satusetä..

Alkuperäinen kirjoittaja Halukasmies:
Anteeksi aluksi kun laitan ilmoitukseni tänne vaikka tämähän ei ole mikään seuranhaku-palsta mutta kokeilen tätä kautta.

Olen tällainen nippanappa yli nelikymppinen mies. Minulle on tullut lähes pakkomielle saada rakastella nuoren naisen kans mutta tähän mennessä se on jäänyt vain fantasiaksi. Kerran olisin päässyt kokeilemaan mutta silloin vielä itse "jänistin" ja pari kertaa sitä ennen neito ei ole halunnut.
En etsi mitään lapsia joten turha tuomita pedofiiliksi!!! Nuorella neidolla tarkoitan 16-23 vuotiasta ja alle 16-vuotiaisiin sekaantumisen Suomen lakikin kieltää joten ikävaatimukseni on ehdoton!

Jos sinä neito joka täytät tuon ikävaatimuksen ja haaveilet vanhemmasta keski-ikäisestä miehestä niin otappa yhteyttä. Olen pitkä ja tumma, normaalivartaloinen ja komeaksikin sanottu.
Edetään täysin sinun ehdoillasi ja voin vannoa että tulet nauttimaan täysin siemauksin kaikesta mitä teemme. Mitään sellaista en tee mitä et itse halua mutta olen valmis toteuttamaan tuhmimmatkin fantasiasi mitä kahden voimme tehdä. Et pety minuun missään suhteessa.
Jos olet vielä neitsyt niin olen ehdottoman varovainen ja en satuta sinua. Ensimmäinen kerta on monelle neidolle kivulias mutta iän tuomalla kokemuksellani tiedän kyllä miten naisia käsitellään. Naista pitää käsitellä kuin heikointa astiaa..hellästi ja ilman kiirettä. Vannon että ensimmäinen kertasi tulee olemaan ikimuistoinen mitä nautintoon tulee!
Intohimoni on myös suuseksi ja voit olla varma että sitä tulet saamaan ja paljon! Jos haluat oppia miten mies tyydytetään suulla niin opetan mielelläni ja tulet nauttimaan myös suuseksin antamisesta saamisesta puhumattakaan.
Paikkakaan ei ole ongelma sillä asun yksin ja voimme tavata luonani. Jos olet kauempaa niin olen valmis kustantamaan vaikka matkasi luokseni.

Tiedän että saan varmasti tällä kirjoituksellani pedofiilin leiman mutta kuten jo alussa mainitsin...EN OLE PEDOFIILI JA IKÄVAATIMUKSENI ON VÄHINTÄÄN 16:sta ETEENPÄIN joten se ei ole mikään rikos ja sen puoleen kiihkoilijat voivat suosiolla jättää vastaamatta.
Lisäksi tiedän että Suomen maastakin löytyy kymmeniä tuhansia miehiä jotka haluaisivat kokea saman kuin minä ja fantasioivat nuorista neitosista.

Ok, tämä tällä kertaa. Sanon vielä lopuksi että sinä nuori neito joka luet tämän ja haluaisit kokea nautinnon minkä kokeneempi ja vanhempi mies pystyy sinulle antamaan niin älä epäröi ottaa yhteyttä. Ehkä sinulla on kokemuksia suunnilleen ikäisistäsi kolleista ja olet pettynyt niihin niin nyt on elämäsi tilaisuus kokea jotain ennen kokematonta.

Tämä ehdotus ei ole myöskään tarkoitettu maksullisille neitosille eikä "jakorasioille" (niitäkin löytyy yllättävän paljon myös nuorista naisista) vaan neitosille jotka aidosti ja omasta halustaan haluavat kokea mitä vanhempi mies kokemuksellaan voi heille tarjota.

[/quote
Ai kun runkkaaminen tuntuu hyvältä. Pillua en ole koskaan saanut rumuuteni vuoksi mutta oman kullin hyväily korvaa kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja HaIukasmies:

[/quote
Ai kun runkkaaminen tuntuu hyvältä. Pillua en ole koskaan saanut rumuuteni vuoksi mutta oman kullin hyväily korvaa kaiken.

*Naurua*
Empä olisi ikinä jaksanut uskoa että tämä FEIKKI-HOMO vieläkin jaksaa esiintyä minuna:) No, kiitos kuiteskin kun laitoit puolestani ilmoituksen tänne:) Itse jo ajattelin kylläkin lopettaa kun en yksinkertaisesti ehdi kaikkia neitosia edes "hoitaa":))) Niinan kans ollaan niin tiiviisti joka ikinen päivä että aika ei yksinkertaisesti tahdo riittää millään:) Olen tosin muutamiin meileihin vastannut eilen mutta tänään en "kiireiltäni" ole ehtinyt koneelle kun vasta nyt. Tällaista se komean herrasmiehen elämä sitten on..."rankkaa":)))

Nyt olen miettinyt että mitä tekisin kun Niina on ehdottanut että otettaisiin hänen paras ystävättärensä mukaan...17-kesäinen Iida-neitonen...blondi. En ole neitosta vielä livenä nähnyt mutta Niina näytti kylläkin hänen kuvansa ja täytyy sanoa että ihan nätti typykkä kieltämättä oli:) Taitaa olla meikäpojalla edessä "rankat ajat":))) No, enköhän selvinne kahdesta neitosesta nyttenkin koska olen selvinnyt kolmestakin:)))

Että tällaista tällä kertaa mulle kuuluu. Hienosti menee..neitoset käy kuumana ja meiliä pukkaa:))) Ja mikä parasta, ei tällä kertaa tarvinnut edes itse ilmoitusta laittaa:)))))))
Kiitti viel kerran. Meiliosoitekin oli ihan oikein:)))

Kyllä elämä on sitten IHANAA!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)Halukasmies:
Alkuperäinen kirjoittaja HaIukasmies:

[/quote

*Naurua*
Empä olisi ikinä jaksanut uskoa että tämä FEIKKI-HOMO vieläkin jaksaa esiintyä minuna:) No, kiitos kuiteskin kun laitoit puolestani ilmoituksen tänne:) Itse jo ajattelin kylläkin lopettaa kun en yksinkertaisesti ehdi kaikkia neitosia edes "hoitaa":))) Niinan kans ollaan niin tiiviisti joka ikinen päivä että aika ei yksinkertaisesti tahdo riittää millään:) Olen tosin muutamiin meileihin vastannut eilen mutta tänään en "kiireiltäni" ole ehtinyt koneelle kun vasta nyt. Tällaista se komean herrasmiehen elämä sitten on..."rankkaa":)))

Nyt olen miettinyt että mitä tekisin kun Niina on ehdottanut että otettaisiin hänen paras ystävättärensä mukaan...17-kesäinen Iida-neitonen...blondi. En ole neitosta vielä livenä nähnyt mutta Niina näytti kylläkin hänen kuvansa ja täytyy sanoa että ihan nätti typykkä kieltämättä oli:) Taitaa olla meikäpojalla edessä "rankat ajat":))) No, enköhän selvinne kahdesta neitosesta nyttenkin koska olen selvinnyt kolmestakin:)))

Että tällaista tällä kertaa mulle kuuluu. Hienosti menee..neitoset käy kuumana ja meiliä pukkaa:))) Ja mikä parasta, ei tällä kertaa tarvinnut edes itse ilmoitusta laittaa:)))))))
Kiitti viel kerran. Meiliosoitekin oli ihan oikein:)))

Kun mietin vähän tarkemmin, en kyllä pärjää kahdelle tytölle, kun yhdenkään kanssa ensaa seisomaan.

Kaikki nämä viestit ovat FEIKKIEN kirjoittamia. En ole pystynyt käyttämään nettiä kolmeen vuorokauteen, koska pääsin poliisin suojista asta aamulla. Poliisi pidätti minut sairaiden seksuaalisten tarpeideni takia.
Työpaikka meni ja vaimo ja lapsetkin lähtivät. Nyt ei voi sanoa enää:

Alkuperäinen kirjoittaja AITO)HaIukasmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi79:
Hmmm.. Tosi epäilyttävää että nelikymppinen mies sanoo naisia jatkuvasti NEIDOIKSI ja NEITOSIKSI.

Kuinkas monta neitsyttä olet jo korkannut?

Aika monta. Onko tieto sinulle tärkeää?

Kaikki sun feikkis huomaa, tyhmä. Jätit ensimmäisen sulkumerkin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja (aito halukasmies):
Hmmm.. Tosi epäilyttävää että nelikymppinen mies sanoo naisia jatkuvasti NEIDOIKSI ja NEITOSIKSI.

Monta naispuolista, mutta vielä useampi miespuolinen neitsyt on saanut kokea mitä saa aikaiseksi pienelläkin pilillä!!

Kuule feikki hanki oma nimi älä ota mun!

Monta naispuolista, mutta vielä useampi miespuolinen neitsyt on saanut kokea mitä saa aikaiseksi pienelläkin pilillä!!

Kuule feikki hanki oma nimi älä ota mun!
Vittu, te ette osaa varastaa mun nikkiäni, häh hää.

Nyt se Niina vasta paukun lykkäsi: tyttönen on kuulemma raskaana. Eikö teinityttösten pitäisi tietää jo ehkäisyasiat. Vai mitä varten koulussa on terveystiedon tunteja??
Heitin Niinan kamppeineen heti ulos ja lykkäsin pari sataa käteen, jotta voi tehdä abortin. En voi enää maksaa lisää elatusmaksuja, koska vaimoni vaatii eroa, jäätyäni kiinni salasuhteesta. Avioliitosta kaksi teini-kläistä tytärtä.

Niina oli jättänyt myös mainitsematta, että hänen isänsä(neljä vuotta minua nuorempi) on Cannonball-moottoripyöräjengin jäsen. Olen saanut päivän mittaan outoja puheluita tuntemattomasta numerosta.

Nyt tietenkin FEIKKI-Halukasmies on vahingoniloinen.

No, kyllä elämä voittaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Ei ole totta! Etkö sinä ressukka osaa edes rekisteröityä tänne, niin pääsisit noista häiriköistä?

Osaan kyllä rekisteröityä ja rekisteröidyinkin jo toisella nikillä mutta siitä myöhemmin lisää. Antaahan Puppelipojun nauttia kerrankin kun hän ei muuten orkkua pysty saamaan:) *Nauraa*

Täällä taas siis. Suokaa anteeksi että en ole ehtinyt kirjoitteleen. Pakko tunnustaa että jopas oli kiihkeä ja nautinnollinen eilinen ilta ja viime yö:) Huhhuh..ihan herkkää tekee vieläkin kun muistelen. Niinhän siinä kävi kuten aiemmin sanoin että Niina hankki kuin hankkikin sen Iida-ystävättärensä mukaansa. Huhhuh...Kyllä nuoret neitoset osaa sitten olla kiihkeitä ja meikäpoika tietenkin tietenkin NAUTTI täysin siemauksin:) Ilta aloitettiin hyvällä ruoalla ja pullollisella viiniä..sitten olikin saunan vuoro:) En ala tässä tämän yksityiskohtaisemmin kertomaan mitä kaikkea teimme mutta koska tiedän et moni haluaa kuiteskin tietää niin jos sen verran sanon että aluksi pienet kipakat löylyt..ja mites muutenkaan kun kahden neitosen välissä lauteilla..sitten neitosilla oli kiire päästä pesuhuoneen puolelle ja sitten... AAAHHHHHHHH....(sori, tämän enempää en paljasta)

Mutta asiaan: En taas ole pariin päivään ehtinyt nettiin ja nauroin taas itseni kipeäksi tämän Feikin kirjoituksille:))) Täytyy sanoa että on kyllä Puppeli-Feikki-Pojulla vilkas mielikuvitus, harvinaisen vilkas noinkin vajaa-älyiseksi hemmoksi:)

No, nuo kirjoitukset suotakoon hänelle. Jokainenhan meistä nautintonsa tavalla tai toisella etsii että elämä olisi ihanaa. Minä olen nautintoni etsinyt aina naisista ja nyt nelikymppisenä huomasin kokeilla onneani nuorten naisten suhteen. Täytyy myöntää että olin enemmän kuin yllättynyt kuinka kuumana nuoret naiset käyvät meihin keski-ikäisiin miehiin:)))) Ensimmäimmäinen ilmoitukseni kerkesi olla näkyvillä vajaa 3 tuntia kun jo meiliä alkoi tulemaan:)))

Moni uteli että kuinka paljon sain meilejä. Voin sanoa että PALJON:)))) Voin sen verran sanoa että ensimmäisenä päivänä sain 6 meiliä, toisena tuli jo 8, kolmantena päivänä "vain" 4:(..mutta sitten tahti taas alkoi koveneen:)))) Kaikenkaikkiaan meilejä tuli ja tulee vieläkin (SUURI KIITOS tälle minuna esiintyvälle Feikille) niin että yksinkertaisesti en ehdi kaikille neitosille enää edes vastaamaan:(

Todellakin, olin jo ajatellut lopettaa tänne kirjoittelun ajanpuutteen takia mutta täytyy sanoa että feikeistäkin on joskus jotain hyötyä:) Ei Feikki-Puppelipoju ikinä arvaa millaisen palveluksen puolestani teki:) Hänen laittama uusi ilmoitus täytti sähköpostiani entisestään:)))))
Huvittavinta tässä on edelleenkin tuo että tyyppi esiintyy minuna koko ajan ja luulee että sitä ei muut lukojat huomaa:))) Mutta Minkäs sille voi jos on Pojulle on "lusikalla annettu":)))
Kieltämättä on surullista että kaikki näitä sivuja lukevat eivät osaa erottaa mikä on AITO ja minun kirjoitus ja mikä taas Puppeli-Feikin kirjoitus:( No, se on sivuseikka. pääasia on et meiliä pukkaa:)

Mutta vielä meileihin joita pukkaa siis solkenaan: Toivottavasti tekin neitoset ymmärrätte sen että Niina (ja Iida) vievät aikani niin tarkkaan tällä hetkellä että aikani ei riitä kaikille vastaamaan ainakaan heti? Toivonkin että ymmärrätte sen että maltti on valttia. Vastaan varmasti jokaiseen mielenkiintoiselta kuulostavan neitosen meiliin heti kun ehdin.

Että tällaista tällä kertaa. Nyt pitää vielä vastata muutaman neitosen meiliin ja sitten yöpuulle. Huomanna taas työpäivä ja illalla töiden jälkeen Niina ja Iida kutsuivatkin minut puolestani testaamaan "Iidan saunaa":)

Että elämä on sitten IHANAA!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)Halukasmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Ei ole totta! Etkö sinä ressukka osaa edes rekisteröityä tänne, niin pääsisit noista häiriköistä?

Osaan kyllä rekisteröityä ja rekisteröidyinkin jo toisella nikillä mutta siitä myöhemmin lisää. Antaahan Puppelipojun nauttia kerrankin kun hän ei muuten orkkua pysty saamaan:) *Nauraa*

Täällä taas siis. Suokaa anteeksi että en ole ehtinyt kirjoitteleen. Pakko tunnustaa että jopas oli kiihkeä ja nautinnollinen eilinen ilta ja viime yö:) Huhhuh..ihan herkkää tekee vieläkin kun muistelen. Niinhän siinä kävi että Manne hankki kuin hankkikin sen Valde ystävänsä mukaansa. Huhhuh...Kyllä nuoret mustalaispojat osaa sitten olla kiihkeitä ja meikäpoika tietenkin tietenkin NAUTTI täysin siemauksin:) Ilta aloitettiin hyvällä ruoalla ja pullollisella viiniä..sitten olikin saunan vuoro:) En ala tässä tämän yksityiskohtaisemmin kertomaan mitä kaikkea teimme mutta koska tiedän et moni haluaa kuiteskin tietää niin jos sen verran sanon että aluksi pienet kipakat löylyt..ja mites muutenkaan kun kahden pojan välissä lauteilla..sitten pojilla oli kiire päästä pesuhuoneen puolelle ja sitten... AAAHHHHHHHH....(sori, tämän enempää en paljasta)

Mutta asiaan: En taas ole pariin päivään ehtinyt nettiin ja nauroin taas itseni kipeäksi tämän Feikin kirjoituksille:))) Täytyy sanoa että on kyllä Puppeli-Feikki-Pojulla vilkas mielikuvitus, harvinaisen vilkas noinkin vajaa-älyiseksi hemmoksi:)

No, nuo kirjoitukset suotakoon hänelle. Jokainenhan meistä nautintonsa tavalla tai toisella etsii että elämä olisi ihanaa. Minä olen nautintoni etsinyt aina pojista ja nyt nelikymppisenä huomasin kokeilla onneani mustalaispoikien suhteen. Täytyy myöntää että olin enemmän kuin yllättynyt kuinka kuumana mustalaispojat käyvät meihin keski-ikäisiin miehiin:)))) Ensimmäimmäinen ilmoitukseni kerkesi olla näkyvillä vajaa 3 tuntia kun jo meiliä alkoi tulemaan:)))

Moni uteli että kuinka paljon sain meilejä. Voin sanoa että PALJON:)))) Voin sen verran sanoa että ensimmäisenä päivänä sain 6 meiliä, toisena tuli jo 8, kolmantena päivänä "vain" 4:(..mutta sitten tahti taas alkoi koveneen:)))) Kaikenkaikkiaan meilejä tuli ja tulee vieläkin (SUURI KIITOS tälle minuna esiintyvälle Feikille) niin että yksinkertaisesti en ehdi kaikille neitosille enää edes vastaamaan:(

Todellakin, olin jo ajatellut lopettaa tänne kirjoittelun ajanpuutteen takia mutta täytyy sanoa että feikeistäkin on joskus jotain hyötyä:) Ei Feikki-Puppelipoju ikinä arvaa millaisen palveluksen puolestani teki:) Hänen laittama uusi ilmoitus täytti sähköpostiani entisestään:)))))
Huvittavinta tässä on edelleenkin tuo että tyyppi esiintyy minuna koko ajan ja luulee että sitä ei muut lukijat huomaa:))) Mutta Minkäs sille voi jos on Pojulle on "lusikalla annettu":)))
Kieltämättä on surullista että kaikki näitä sivuja lukevat eivät osaa erottaa mikä on AITO ja minun kirjoitus ja mikä taas Puppeli-Feikin kirjoitus:( No, se on sivuseikka. pääasia on et meiliä pukkaa:)

Mutta vielä meileihin joita pukkaa siis solkenaan: Toivottavasti tekin poikaset ymmärrätte sen että Manne ja Valde vievät aikani niin tarkkaan tällä hetkellä että aikani ei riitä kaikille vastaamaan ainakaan heti? Toivonkin että ymmärrätte sen että maltti on valttia. Vastaan varmasti jokaiseen mielenkiintoiselta kuulostavan mustalaispojan meiliin heti kun ehdin.

Että tällaista tällä kertaa. Nyt pitää vielä vastata muutaman poikien meiliin ja sitten yöpuulle. Huomenna taas työpäivä ja illalla töiden jälkeen Manne ja Valde kutsuivatkin minut puolestani testaamaan "Valden saunaa":)

Että elämä on sitten IHANAA!!!!!

Säälittävä yritys säilyttää "kasvonsa" nettipalstalla. Etkö osaa jo luovuttaa? Kukaan ei usko höpinöitäsi.

Sinulla ei muka ole aikaa vastata näille uusille ja uusille NEITOSILLE sähköpostitse, mutta toki on aikaa väsätä tänne kilometrin pituisia sepustuksia. Jos kerran nuorta pillua on jonossa ovella, miksi vaivautua enää tänne selittelemään?

Vaari hei. Fantasiat fantasiana, eikö niin.