V
vierailija
Vieras
Tapahtumasta aikaa pari vuotta. Olen noin 40 vuotias sinkku Mies. Pidän kunnosta hyvää huolta ja muutenkin ihan ok näköinen. Olin työmatkalla Virossa ja olin tulossa pois perjantaina iltalaivalla. Laivaan päästyäni vein tavarat hyttiin, mulla oli vähän isompi hytti, parivuode ja tilaa muutenkin vähän enemmän. Lähdin sitten syömään ja ajattelin että otan muutaman oluen ja katselen yö elämää. Istuin tanssi ravintolan puolella juoden ekaa olutta kun kiinnitin huomiota kolmen hengen nais porukkaan, he olivat arvioni mukaan 20-25 vuotiaita. He tilasivat juomia ja katselivat vapaita pöytiä ja. No he menivät toisella puolen istumaan. Sain oluen juotua kun näin yhden näistä kolmesta naisesta tiskillä. Ajattelin mennä juttelemaan ja vaikka tarjoamaan juoman. Nainen oli oikein vilkas juttelemaan ja tuli minun pöytään istumaan. Hän oli melko lyhyt ja selvästi kaikki kurvit nähtävillä, melko isot rinnat. Paita oli ehkä numeroa liian pieni kun rinnat tuli niin hyvin esille ja tiukat farkut jalassa missä iso peppu näkyi hyvin. Kertoi että on ystävien kanssa viettämässä hauskaa. Hetken juteltua kysyi että lähtisinkö tanssimaan ja sanoin etten ole hyvä tanssimaan mutta kait siellä voi käydä heilumassa. Muutaman kappaleen tansittua tyttö tanssi melko rohkeasti ja flirttaili kivasti. Sanoin että käydäänkö tiskillä voin tarjota juoman, tyttö sanoi että kyllä käy ellei ole muuta tarjota. Siinä mietin että onpas aika rohkea tyttö ehdottelemaan. Kysyin että pitäiskö käydä sanomassa ystäville minne meet, niin sano että ne tietää. Sanoin että mun hytissä on muutama lonkero ja niin lähdettiin mun hyttiin. Hississä tyttö tuli ihan kiinni ja suuteli ahnaasti ja vei mun kädet tisseilleen. Hytissä tyttö rupes mitään kainostelematta riisumaan paitaansa pois ja ja heittäytyi sängyllä selälleen. Minä menin viereen ja rupesin suutelemaan ja kokeilin isoja tissejä, jotka oli kyllä todella hyvän kokoiset ja nyt näkyi myös hyvin vatsa jossa oli selvästi muutamia kiloja ylimääräistä. Pienen hetken päästä rupesin riisumaan farkkuja pois ja pikkarit lähti myös. Sieltä paljastui muuten paljaaksi ajeltu pillu, ainoastaan kummulle oli jätetty kapea kiitorata. Hetken kokeilin sormilla pillua ja se oli hetkessä ihan valuvan märkä. Sitten rupesin nuolemaan sitä, mutta tyttö keskeytti sen ja sanoi ettei halua vielä saada orgasmia. Ja sanoi että haluis että panen. No itseltä vaatteet pois ja tyttö imi kalun kovaksi ja sit kortsu paikalleen. Tyttö oli selällään jalat ylös nostettuna ja sanoi että pane kunnolla, hetken panin siitä asennosta ja vaihdettiin asentoa niin että hän tuli päälle ratsastamaan, oli upeaa katsoa kun kun toinen nauttii ja maha ja tissit hölskyy samaan tahtiin. Meno oli niin kovaa etten kestänyt kauaa vaan laukesin melkein heti. Tyttö otti kumin heti pois ja rupes nuolemaan ja runkkailemaan kalua uuteen nousuun. Selvästi näki ettei tyttö ollut ekaa kertaa siinä touhussa, eikä mennyt kauaa kun olin taas valmis jatkamaan. Tyttö meni polvilleen sänkyyn ja sanoi että pane takaa päin. Rupesin repimään kortsua auki kun sanoi että voisitko panna paljaalla, että on pillerit ja muutenkin terve. No ajattelin että mikäpä siinä sitten. Hetken pantua tyttö rupes huokailemaan kovasti, ulisemaan ja uikuttamaan. Huuti että pane kovempaa, minä revin hiuksista ja läpsin pakaroita ja toinen huutaa kovempaa, kovempaa ja anna tulla kaikki sisään. Lauettiin molemmat yhtäaikaa, molemmat hiestä märkänä lysähdettiin vierekkäin sänkyyn. Hetken huilattua mentiin suihkuun ja huuhdeltiin hiet pois.
Jatkoa ehkä tulossa jos teitä kiinnostaa lukea..
Jatkoa ehkä tulossa jos teitä kiinnostaa lukea..