Searching, jos toi apteekin erikoismaito ei auta, ni toivottavasti saatte jonku muun varmuuden sitten, että mistä kyse. Aika kumma jos ei tunnu yhtään helpottavan :/
Oliks sulla millanen synnytys? Mä oon lukenu kauheesti nyt synnytyskertomuksia
Vaikka meillä onki suunniteltu sektio, mut silti
Hyvillä fiiliksillä täällä, välillä saan aina jotain pieniä hermoromahduksia, mut onneks toi mies sit "Nonii, ei hätää, kaikki on oikeesti ihan hyvin." etc.
I blame it on the hormones!
Lalle, kiva jos tota inttiä ei tuu ollenkaan! Kyl se on vähä helpompi sitte niin
Meillä mies meni heinäkuussa inttiin ja tosiaan nyt vauva syntyy kesken palveluksen
Mut ihmisiä ne on nekin, jotka on siellä töissä, ovat ymmärtäneet tilanteen hienosti
Lomia on tiedossa kivasti, ja intin jälkeen heti varma työpaikkakin.
Ja mitä tohon teijän ekaan ultraan tulee, ni voin kuvitella, et tuntuuki pitkältä ajalta oottaa syyskuun loppuun asti! Mä juoksin oman alkuraskauteni muutenki vähä väliä lääkärissä, ni mul ei ollu sillee mitää selkeitä etappeja mitä odotella. Toi on varmasti tuskasta
Ihanaa, että äitis otti sitten hyvin ^^ Noi on aina jänniä, kun täytyy kertoa sukulaisille tai läheisille raskaudesta, me pimitettiin puolison vanhemmilta iät ja ajat tietoa vauvasta
Ootteko te jo miehen puolelle kertonu?