"Nuoria naisia kiinnostaa Ruotsissa nyt elämä, jossa kumppani maksaa kaiken – ”Hän antaa minulle joka kuukausi tuloistaan palkan”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Ruotsin Nuorisobarometri paljasti elokuussa, että 14 prosenttia nuorista 7–14-vuotiaista tytöistä piti itseään ”soft girleinä”, mikä tarkoittaa kauneuteen ja hyvinvointiin – ei työuraan – panostavaa naisellista elämäntyyliä. Feministinä itseään piti 3 prosenttia tytöistä."

"Nuoria naisia kiinnostaa Ruotsissa nyt elämä, jossa kumppani maksaa kaiken – ”Hän antaa minulle joka kuukausi tuloistaan palkan”"
Kasvattakaa pallit ja selkäranka. Tää on mahdollista vain nykyisenä soija-aikana. Tyttöystävästä maksullinen seuralainen 😆

No siitä vaan sitten hakemaan ensin itsellesi kunnollinen koulutus, sitten työ, josta saa muhkean palkan, ja lopuksi se nainen.

Ai niin ja stailistilla kannattaa käydä ensin sekä tapakouluttajalla, hygieniasta ja hyvin treenatusta kropasta puhumattakaan.

Kyllä se siittä ;)

Ruotsalaiset ovat suomalaisiakin herkemmin imemässä vaikutteita USAsta. Siellä tuo "tradwife-provider"-ilmiö on jatkunut jo useampia vuosia. Ruotsissa(kin) asiaan vaikuttanee myös se, että nuorista miehistä yhä suurempi osa omaa islamilaiset arvot.
50 vuotta sitten saatoivat vanhemmat järkyttyä, kun tytär halusi olla feministi ja keskittyä omaan uraan perheen sijaan. Nyt tuo saattaa tapahtua käänteisesti, tiedostavat vanhemmat järkyttyvät kun tytär haluaakin jäädä kotiin miesystävän/miehen elätettäväksi. Elämä on aaltoliikettä.

Mitä elämää se on ku saa kaiken mitä tahtoo? Voisinhan mäkin olla maailman rikkain mies rahallisesti. Mut raha korruptoi mun mielen enkä pidä siitä tykkään siitä et mieli on osittain vapaa ei täysin mut saan elää ja olen ikuisesti kiitollinen siitä mitä olen saanut. Elkööt sanat viekö minua schaisseen joskus on hyvä olla. Mut raha turuttaa henkistä minää. Itse arvostan sitä jos nainen myös ahkeroi ja on omalta osaltaan laittamassa kortensa kekoon yhteiskunnassa ei sitä et heittäydytään laiskasti toisen armoille. En ymmärrä maskuliini femiini energiaa ku kaiken on voitava loistaa että elämme ja ehkä se sydän on onnellinen ja rakastunut edes hiukan? Mut täällä suomessa te naiset ootte monet multitaskaajia ja ansaitsette lepoo. Pitäiskä miesten pyörittää seuraavat 2vk kodin hommat plus työt. Ellet jostain syystä ole oikeesti estynyt työskentelyyn? Mut hyvä työ virkistää mieli kaipaa tekemistä eikä sitä shoppaamisella saa vaan pitää löytää tarkoitus elämässä se se on kaunista

No ei yhtään hullumpaa, jos leviää Suomeenkin ja jos syntyvyyttä halutaan nostaa. Nuo hankkii varmaan sitten kuitenkin lapsia, kun ei tarvi tuhlata aikaa opiskeluun, töissä käymiseen eikä uran luominen kiinnosta. Suvussa itseasiassa on yksi tuollainen jo. Useamman lapsen on tehnyt ja on kotona vaikka lapset on jo kaikki koulussa. Opiskelu ja työt ei kuulemma kiinnosta. Mies hyvätuloisena maksaa kaiken ja vaimon ei tarvi käydä töissä eikä opiskella.

Aika kauan on toitotettu girlbosseista, joten vastarinta oli odotettavissa.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Mukavaa elämää. :)
Mitä elämää se on ku saa kaiken mitä tahtoo? Voisinhan mäkin olla maailman rikkain mies rahallisesti. Mut raha korruptoi mun mielen enkä pidä siitä tykkään siitä et mieli on osittain vapaa ei täysin mut saan elää ja olen ikuisesti kiitollinen siitä mitä olen saanut. Elkööt sanat viekö minua schaisseen joskus on hyvä olla. Mut raha turuttaa henkistä minää. Itse arvostan sitä jos nainen myös ahkeroi ja on omalta osaltaan laittamassa kortensa kekoon yhteiskunnassa ei sitä et heittäydytään laiskasti toisen armoille. En ymmärrä maskuliini femiini energiaa ku kaiken on voitava loistaa että elämme ja ehkä se sydän on onnellinen ja rakastunut edes hiukan? Mut täällä suomessa te naiset ootte monet multitaskaajia ja ansaitsette lepoo. Pitäiskä miesten pyörittää seuraavat 2vk kodin hommat plus työt. Ellet jostain syystä ole oikeesti estynyt työskentelyyn? Mut hyvä työ virkistää mieli kaipaa tekemistä eikä sitä shoppaamisella saa vaan pitää löytää tarkoitus elämässä se se on kaunista

Onhan tuollaisia aina ollut Suomessakin. Itekin tunnen. Töissä käyminen ei kuulemma ole sen juttu eikä opiskelukaan, kun lukeminen ei nappaa. En kyllä tiedä onko töissä käyminen ja lukeminen monen muunkaan juttu. Ei ole kyllä omakaan juttu, mutta pakko. Jos löytyis rikas mies elättäjäksi, niin voisin jäädä kans kotiin.

Minä en kyllä haluaisi tyttöystävää/vaimoa, jonka tiedän olevan kanssani vain rahasta. Onneksi olen niin köyhä ja ruma, että tiedän vaimoni rakastavan minua aidosti, kun vielä mukana roikkuu. :)

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä