H Honey Jäsen 18.06.2004 41 0 6 25.08.2004 #1 Heips! Olen 20-vuotias 2kk-ikäisen tyttölapsen äiti ja etsiskelisin muista nuorista äideistä mailikamuja. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ihan vertaisensa kanssa kun kaveripiirissäni kellään ei ole lapsia.
Heips! Olen 20-vuotias 2kk-ikäisen tyttölapsen äiti ja etsiskelisin muista nuorista äideistä mailikamuja. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ihan vertaisensa kanssa kun kaveripiirissäni kellään ei ole lapsia.
L Loolie Vieras 25.08.2004 #2 Eli mun maili on sweet_like_honey@jippii.fi Nimimerkki on tässä nyt eri kuin edellisessä kun ehdin rekisteröityä tässä välissä.
Eli mun maili on sweet_like_honey@jippii.fi Nimimerkki on tässä nyt eri kuin edellisessä kun ehdin rekisteröityä tässä välissä.
P perhoinen84 Vieras 03.09.2004 #3 heippa oon 20v vantaalta ja mulla on 2.5kk poika vauva... laita mailia tai lisää meseen olis kiva jutskailla =) perhoinen84@hotmail.com
heippa oon 20v vantaalta ja mulla on 2.5kk poika vauva... laita mailia tai lisää meseen olis kiva jutskailla =) perhoinen84@hotmail.com