Nuori nainen on vanhan miehen kanssa vaan rahasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
mutta jos komean nuoren miehen vaimo lihoo rumaksi ja lösähtäneeksi, mies ei saa esittää huomauttaa asiasta, koska eihän sitä ulkonäön takia yhdesä olla.
Palsta logiikan mukaan siis naiset saavat valita pyuolisonsa ulkonäön mukaan, mutta miehen on tyydyttävä siihen, mitä nainen armollisesti antaa.

Eiköhän enemmän ole kyse siitä että joku 20-v. mallitypy tai poitsu alkaa seurustelemaan jonkun kulahtaneen seitsemänkymppisen kanssa. En minä ainakaan ole nähnyt mitään sukupuolisyrjintää tässäkään asiassa, mutta toki sellaisenkin löytää kun tarpeeksi kaivaa. En kyllä ole löytänyt sitä ketjua, missä suhteessa mies repsahtaa ja naiselle olisi täysin ok heittää mies menemään antaakseen tilaa nuoremmalle lihalle.

No ei tietenkään. Harmi et mulle kyl heti tulee mieleen raha kun näen superkaunottaren vanhan kämäsen äijän kainalos. Todellisuudessa ne voi rakastaa toisiaan tosi paljon vähän kuin Celin Dion ja Rene.

Entäs ne, kun nuori nainen on vanhan miehen kanssa, vaikka se mies on köyhä?
Mä en pidä sitä normaalina, että ikäeroa on yli 20 vuotta, mutta en myöskään usko, etä perimmäinen syy useinkaan on raha, vaan jonkunlaiset tunne-elämän ongelmat.
Mulla on muutama sellainen kaveri ja heillä on yhdistävänä tekijänä alkoholisti isä. Eli heillä ei ole ollu isää lapsena ja he etsivät nyt isää.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Entäs ne, kun nuori nainen on vanhan miehen kanssa, vaikka se mies on köyhä?
Mä en pidä sitä normaalina, että ikäeroa on yli 20 vuotta, mutta en myöskään usko, etä perimmäinen syy useinkaan on raha, vaan jonkunlaiset tunne-elämän ongelmat.
Mulla on muutama sellainen kaveri ja heillä on yhdistävänä tekijänä alkoholisti isä. Eli heillä ei ole ollu isää lapsena ja he etsivät nyt isää.

Se kuilu voi olla muutakin kuin kronologisen iän aiheuttama. Jos itse ryhtyisin parisuhteeseen, voisi liki ainoa kiinnostava ikäryhmä olla yli 70-vuotiaat miehet. Ei rahan takia, vaan uskoisin, että keskustelut voisivat olla kiinnostavia.

Juuri näin, sä olet ymmärtänyt palstan logiikan aivan oikein :flower:

Ihan kuten se arpinaamainen mies ei palstan mukaan olisi saanut hylätä lihavia naisia, mutta naiset kyllä kätkättivät etteivät sitä arpinaamaa itsekään ottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Juuri näin, sä olet ymmärtänyt palstan logiikan aivan oikein :flower:
Voi kiitos

:D
Ei kun mä aloin oikeesti miettiä, että mikä siinä on, että jos suhteessa on iso ikäero tai toinen on jotenkin poikkeavan näköinen, niin sen on siitä vanhast/rumasta haluttava/saatava jotain muuta kun kumppani itselleen.
Itsekin sitä syyllistyy välillä ihmettelemään kunnes taas havahtuu omaan tuttavapiiriin, jossa tsiaan noin 20 vuota vanhempi miehiä on paljonkin ja ompa ainakin yksi vaimokin viitisentoista vuotta miestään vanhempi.

Mulla oli ekä aviomies tosi vanha.Siksi olin hänen kanssaan että elätti minut.Mutta perintöä en saanut kun ei ollut omaisuutta vain velkaa jäi.Ihan hänen pienellä eläkkeellä elelttiin katsoin että se helpompaa kuin yksin työttömänä eläminen.

Musta olisi ainakin etovaa seurustella oman isän ikäisen miehen kanssa.
Tiedän kyllä nuoria naisia, jotka hakevat itseään ainakin yli kymmenen vuotta vanhempia miehiä, koska he ovat "kypsempiä".
Mutta noitten vanhojen ja rikkaitten julkimoiden 'nuorikko'rouvat ovat kyllä lähinnä rahan tai julkisuuden vuoksi sen miehen kanssa. Rakkaus on niin monimuotoinen asia. :D

Mun mielestä silloin, kun toinen alkaa lihoa, siitä pitäisi huomauttaa ja keskustella, ENNEN, kuin se toinen on jo ihan lösähtänyt!

Mun mielestä molempien pitää pyrkiä miellyttämään toista myös ulkonäöllään, niissä rajoissa, kuin mahdollista.