V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kaikenlaista voi sattua mutta kaikesta ei uutisia revitä. Kuolee varmasti joku äiti joka vuosi ihan normaalissa synnytyksessäkin mutta ei joudu uutisiin riepoteltavaksi. ei lääkäritkäään mitään jumalia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kaikenlaista voi sattua mutta kaikesta ei uutisia revitä. Kuolee varmasti joku äiti joka vuosi ihan normaalissa synnytyksessäkin mutta ei joudu uutisiin riepoteltavaksi. ei lääkäritkäään mitään jumalia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kaikenlaista voi sattua mutta kaikesta ei uutisia revitä. Kuolee varmasti joku äiti joka vuosi ihan normaalissa synnytyksessäkin mutta ei joudu uutisiin riepoteltavaksi. ei lääkäritkäään mitään jumalia ole.
Kai ne kaikki ainakin paikallislehtiin päätyvät, ovat ne sen verran harvinaisia.
Sinä vuonna kun synnytin esikoisen, kuoli ensisynnyttäjä normisynnytyksessä täälläpäin, ja siitä uutisoitiin.
(Iltasanomat/lehdet tosin voisi lopettaa kokonaan kohujuttuineen)
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:niin tässä taas sitten kaikki äidit sektiota anelemaan, kun on niin helppo tapa synnyttäää....
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:sitä mietin minä myös että mitä hyödyttää repiä noita isoja otsikoita ja sitten myös "keskustella" palstoilla. Se ei tuo ketään takaisin eikä auta surevaa perhettä
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:sitä mietin minä myös että mitä hyödyttää repiä noita isoja otsikoita ja sitten myös "keskustella" palstoilla. Se ei tuo ketään takaisin eikä auta surevaa perhettä
Ei se perhettä auta, mutta herättää keskustelua, ja pistää ajattelemaan kuitenkin. Pistää miettimään, että mikään ei ole itsestäänselvää. Ja siksi mun mielestä keskustelut eivät ole turhia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:sitä mietin minä myös että mitä hyödyttää repiä noita isoja otsikoita ja sitten myös "keskustella" palstoilla. Se ei tuo ketään takaisin eikä auta surevaa perhettä
Ei se perhettä auta, mutta herättää keskustelua, ja pistää ajattelemaan kuitenkin. Pistää miettimään, että mikään ei ole itsestäänselvää. Ja siksi mun mielestä keskustelut eivät ole turhia.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mutta asioista voi keskustella ilman linkkejä, kuvia ja nimiä
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä näen tässä viellä niin kyynisen näkökulman, että koska näitä sektion helppouteen ja turvallisuuteen uskojia on niin paljon, on valitettavasti ihan hyvä kertoa ettei se ole sen turvallisempi vaihtoehto. Aina voi tapahtua. Mutta sitä mä en käsitä, jos tästä nyt revitään kuukausi otsikoita joissa etsitään tyytä ja syyllisiä ja revitellään isän tuskalla ja mitä nyt tohon iltalehdet-seiska linjaan kuuluukaan... Asia on kerrottu ja se siitä.