Nuori nainen kuollut yliajossa Hyvinkäällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
28.6.2008 6:44 (Päivitetty 28.6.2008 8:13)

Vuonna 1991 syntynyt nainen on kuollut Hyvinkäällä lauantaiyönä yhdeltä sattuneessa yliajossa.

Turmassa vioittunut auto pakeni paikalta.

Onnettomuus sattui yöllä yhden aikaan Sähkökadun ja Vilhelmiinankadun risteyksessä. Vuonna 1991 syntynyt nainen kuljetettiin pahoin loukkaantuneena Töölön sairaalaan, jossa hän menehtyi.

Punaisen, porrasperäisen henkilöauton tuulilasi vaurioitui kolarissa.

Poliisi tutkii onnettomuutta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja törkeänä kuolemantuottamuksena.

Hyvinkään poliisi pyytää havaintoja numeroon 071 873 5187 ja virka-ajan ulkopuolella numeroon 112.

STT

:( :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Toivottavasti yliajaja saadaan kiinni. Miten muuten tuon ikäinen tuohon aikaan liikenteessä. Eihän tuo ole vasta kun 16 -vuotias.

öö,monet tuon ikäiset asuu jo omassa kodissa. ja mun serkku on -91 syntynyt ja on kyllä jo 17 ja asuu muuten hyvinkäällä :/

Toivottavasti yliajaja saadaan kiinni. Miten muuten tuon ikäinen tuohon aikaan liikenteessä. Eihän tuo ole vasta kun 16 -vuotias.

Meidän vm-91 on 17v.Kyllä tuon ikäiset liikkuvat jo aika paljon ja kuka tietää jos on vaikka kotiinpäin ollut menossa esim kaverin luota.
Toivottavasti yliajaja saadaan kiinni.

Kyllä toiset vaan on.
Itsekin taisin tulla tuossa iässä kotiin 01 tai 02 bussilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:

öö,monet tuon ikäiset asuu jo omassa kodissa. ja mun serkku on -91 syntynyt ja on kyllä jo 17 ja asuu muuten hyvinkäällä :/

Itsestäni vaan tuntuu, että kovin nuorena nykyään mennään ja tullaan...Oma, vanhin lapseni on syntynyt -92 ja kun häneen vertaan, niin pahalta tuntuu. Onneksi tuo poika ei vielä liiku missään iltamenoissa.

Itsestäni vaan tuntuu, että kovin nuorena nykyään mennään ja tullaan...Oma, vanhin lapseni on syntynyt -92 ja kun häneen vertaan, niin pahalta tuntuu. Onneksi tuo poika ei vielä liiku missään iltamenoissa.

ei vielä, mutta kenties vuoden kuluttua on jo meno päällä

Toivottavasti kuitenkin kuljettaja jäi paikalle selvittämään tilanteen.

Täällä on auton kuljettaja jo osattu tuomita syylliseksi yliajoon. Mitä tietoa syyllisyyden ratkaisevaa tietoa palstalaisilla on mitä minulla ei ole?

Tämän 16 tai 17-vuotiaan neitokaisen todellakin olisi kannattanut olla kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja Aaaaa:

Täällä on auton kuljettaja jo osattu tuomita syylliseksi yliajoon. Mitä tietoa syyllisyyden ratkaisevaa tietoa palstalaisilla on mitä minulla ei ole?

Tämän 16 tai 17-vuotiaan neitokaisen todellakin olisi kannattanut olla kotona...

Eiköhän tuossa nyt kuskiakin tarkoiteta!

Nuori nainen kuoli yliajossa Hyvinkäällä - yliajaja pakeni

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1549861

Alkuperäinen kirjoittaja Aaaaa:

ei se auto ilman kuljettajaa pakene paikalta :o :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Marduu:
Toivottavasti joku saa kiinni ennen poliisia, ja teurastaa tän haittaeläimen. :headwall:

Samaa toivoin minäkin, mutta taitaa olla jo poliisilla hyvässä suojassa. Kyllä tollasen pitäis saada kunnon selkäsauna ennen vangitsemista ja kuulusteluja!!!!

Te ette sit tiiä mistään mitää. Ensinnäkin ystäväni oli 17vuotias. ja sulle se ei varmaan kuulukkaan mitä tämä tämän ikäinen teki liikenteessä tuohon aikaan.

Yhteistyössä