@eevas Mäkin uskoisin että liikunta on vaan hyvä asia jos haluaa tulla raskaaksi, kunhan muistaa myös levon merkityksen. Mun puhelimen raskaussovelluksessa sanottiin että liikkuminen lisää verenkiertoa kropassa ja kohdun alueella mikä voi auttaa sitten raskautumisessa.
Ja sit kun tulee raskaaksi niin tärkeintä kuulostella omaa kehoa
Mulla on kans ollit varsinkin viime syksynä välillä semmone paniikki olo että apua jos oonki raskaana ja oonko valmis tähän
Mutta sitten aina tullut taas olo että oon valmis, ja varsinki nyt yk6 kun tajuaa ettei se oo mikää itsestäänselvyys saada lapsia, niin on vaan olo että tuliispa plussa. Varmasti ihan normaalia panikointia ja vielä raskausaikanakin voi tulla tota
@Herkkuhiiri eikö endossa olla tommosia kramppeja myös oviksen aikaan
Toivottavasti ei sentään sellasesta oo kyse eikä varmasti ookkaa. Mulla on lähinnä aluksi nippailuka ja lopuksi semmonen jomottava kipu munasarjassa joka kestää n.30-60min.
@Elli_ onnea tähän kiertoo
ON: Mulla on kp19 ja ovislimoja ollu tänään hirveesti sekä myös noita nippailuja. En vaan silti saa siihen digitestiin pysyvää hymynaamaa
Luulen että hormonitaso on liian alhainen. Liuskassa kuitenki plussa. Mut luulen että ovis on huomenna, kun limailut mulla kestää yleensä useamman päivän. Eipä jää tässäkään kierrossa ainakaa touhuilun puutteesta kiinni onneks.