Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Siim kyllä tuo ovistesti selvästi plussa on, ja viiva näkyy pc testissä! Ja ovistesti kyllä näyttää raskauden myös. Itsellä silloin kun jotain epämääräistä tuli niin ovistesti oli vielä melko haalea, mutta nyt
Ovistesti rfsu rv 5+2

@eevas onnittelut normaalista kierron pituudesta, toivottavasti nyt tasaantuu pysyvästi! :)

@Nems toivottavasti tulee pian ovisplussa, tai sitten "yllätys" plussa raskaustestin, jos huippu jäikin bongaamatta :)

Taustalla seurailen edelleen. Kovasti toivon, että muutkin pian plussaisivat :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Siim ja Nems
Nii en tiiä.. oon kyllä lukenu viime aikoina eri vauvapalstoilta, että pc on alkanu antamaan viivanpaikkaa, että oisko se ollu pelkkä viivanpaikka sitten (n) Ku ekan "haamun" näin muka viikonloppuna ja nyt on jo keskiviikko niin kyl siinä pitäs jo jotain kunnon viivaa näkyä :cautious:
 
Ei hitto oon nyt ihan pihalla xD Menin sit vilkaseen tota testiä vielä, niin siihenhän oli piirtynyt oikein selkeä ja kaunis haamuviiva _testiajan jälkeen_ :ROFLMAO:
En saanu sitä oikeen tähän kuvaan kunnolla mut luonnossa pomppaa heti silmille. Mut tätähän ei sais laskee ku testiajan jälkeen tullu :LOL: Ei hemmetti, oon jo ihan sekasi että mitä täällä tapahtuu :ROFLMAO: @Nems niin onhan toikin mahdollista :whistle:

Tässä vielä kuva (pommitan teitä näillä kunnes oon saanu jonku selvyyden tähän asiaan) :ROFLMAO:: http://aijaa.com/wL5B6h
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä ja Nems
Mä alan kallistua siihen että mulla on/oli vaan tosi myöhänen ovis, koska mulla ei oo mitää raskausoireita ja noi mun haamut vaikuttaa enemmän viivanpaikoilta. Sitä pohdin vielä että ehtiikö siittiöt perille jos tänää touhuillaan :ROFLMAO: Ku eilen tuli mun mielestä vielä vahvempi o-plussa ja jos se munasolu elää 24h niin hmm....:unsure::ROFLMAO: No yrittänyttä ei laiteta:D
Harmittaa vaan että sitä 2017 vauvaa ei meille mitä ilmeisimmin tullu :( Aina ei voi voittaa..
 
@mimmi92 En tehny tänä aamuna, pääsen tossa iltasella kotia niin täytyy tehdä sitten. :)
Viikonloppuna ois tarkotus vähän juhlia ja juua viiniä (enemmän ku lasillinen :whistle:) niin vähä ahdistaa noi raskaustestit. Ois mulla digi nyt jemmassa mutta se on niin hitokseen kallis että olin aatellu tehä sen vasta jos tulee kunnon viivaa liuskoihin...
 
@Siim Erikoista kyllä, että noin moneen eri (?) testiin tulee viivanpaikkoja. En minä ole koskaan saanut yhteenkään testiin, vaikka olen niitä roskiksestakin kaivellut :D Tämähän on varsin jännää ja kummallista.

@eevas Seurailen vielä taustalla ainakin niin kauan että olen "oikeasti" raskaana :rolleyes:
 
@Fritang no niinpä :unsure: Joo siis apteekin omaan, mamin testien puikkoon ja pregcheckiin oon saanu noi "viivanpaikat". Tosta mamin testien puikosta ei oo kuvaa mutta siinä mieski näki jotaki (n)
Tein iltapäivällä ovistestin ja edelleen tuli vahvaa viivaa muttei ihan noin kirkuva mitä eilen eli oiskohan se ollu lh piikki joka nyt menossa ohi :unsure: Hankala sannoo..pienet itkut jo miehelleki tirautin ku vituttaa niin paljon :D Siis jos toi on ovis niinku epäilen niin ei varmasti ehditty hyödyntää ja jos ne viivanpaikat oli haamuja nii ei kyl hyvää meinaa sekää että ne ei vahvistu ollenkaan.
 
Tänä aamuna o-testi haalentunu vielä eilisestä niin en jaksanu sit tehä ees raskaustestiä. Viivanpaikkoja ne nyt sitten oli mitä testailin.
Vahvimman ovisplussan sain mielestäni sillon keskiviikkoiltapäivänä. Ja seksiä oli vasta torstaina.... eli dpo0? Tuskinpa tärppää kun parhaat limatkin ehti jo loppua.

Siis jos ois ollu normaalin pitunen kierto nii ois ehtiny olla jo yhet menkatki välissä :( Edelliset menkat alko 1.3...
Hirveetä omanapailua ollu viimenen viikko mut nyt vaan menkkoja ootteleen ja katse kohti 2018 vauvaa :unsure: Ei ois kannattanu vuosi sitten tehä itelleen pakkomiellettä siitä että puolen vuoden tai ihan viimestään vuoden sisään tärppää. :poop:

Mites muut, kellään piinapäivät menossa??
 
@Siim no positiivisin mielin uutta kiertoa odottamaan. Ja voihan munasolu hedelmöittyä ovulaatiota seuraavana päivänäkin,niin en nyt heittäis lusikkaa nurkkaan :)

No täällä ei ovista löytyny testeillä,mut peittojen heiluttelusta ei kyllä jää kiinni, jos meni vaan lh piikki testeiltä ohi :D ei oo kyllä odotukset kovin korkealla .. laskureiden mukaan tänään olis DPO 4/5
 
Niin voi onneks hedelmöittyä mutta mitä lueskelin netistä niin kohdun limakalvo on tässä vaiheessa jo "vanhentunut" ja siksi siihen ei voi kiinnittyä enää mitään.

Toivotaan että peittojen heiluttelu tuottaa tulosta @Nems :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
@Siim joo niitä mäkin oon lukenut kun porukka on plussannut pitkistä kierroista. Mut kyllähän limakalvon pitäs olla sopivan paksunen jotta alkio voisi kiinnittyä. Kai se jonkin verran kasvaa koko kierron ajan (??) mut mun mielestä kuitenkin keltarauhashormoni hoitaa isomman osan siitä hommasta ja sehän tulee hääräämään vasta oviksen jälkeen
 
  • Tykkää
Reactions: Siim
Mites kaikilla sujui pääsiäinen? :)
Täällä meni oikein rentouttavissa merkeissä :) Ihan mukava saada pitkä viikonloppu tähän väliin ja kohta on jo vappukin!
Kiertopäivistä sentään pysyy jotenkuten mukana kun on toi kuukautis appi käytössä, eli kp48 nyt menossa eikä ikinä varmaan oo ollu näin pitkää kiertoa (edes ennen hormonaalista ehkäsyä).
Joko @Nems sulla pitäis alkaa menkat kohta?
 

Yhteistyössä