Nuoret pariskunnat/sinkkuäidit hoi!

Hei!

Löytyykö muita nuoria pariskuntia tai sinkkuäitejä joille tulossa perheenlisäystä, tai sitä mahdollisesti on jo? Olis kiva tutustua, oman ikäiset tänhetkiset tuttavat kun enimmäkseen haluais käydä kaljalla ja sen jälkeen siirtyä yökerhoon; ei oikein enää sovi elämäntapaan eikä ole vähään aikaan kiinnostanutkaan.

Olis kiva pystyä olla ihmisten kaa juomatta; tehdä vaikka jotain, tai ihan vaa käydä kaakaolla.
 
Tässä olisi 18-vuotias odottava äiti, laskettu aika 14.12. Itsellänikään ei oikein ole ketään tuttua, joka olisi samassa tilanteessa, joten olisi mukava saada tietää miten muitten raskaudet ovat edenneet, ja onko ollut mitään vastoinkäymisiä.
 
Tässä olisi 18-vuotias odottava äiti, laskettu aika ensi kesänä 5.7. Itsellänikään ei oikein ole ketään tuttua, joka olisi samassa tilanteessa, joten olisi mukava saada tietää miten muitten raskaudet ovat edenneet, ja onko ollut mitään vastoinkäymisiä.
 
Olen 19 vuotias nuori äiti:) Olen naimisissa ja meillä on yli 2 kk oleva poika :p Olemme oulusta. Onko oulusta muita. Miten teillä on äitiys lähtenyt käyntiin? Minusta tämä on ainakin ihanaa. vointeja kaikille ja kirjoitelkaa jos kiinnostaa =)
 
Sori mun on pakko purkaa tänne. Kun ottaa niin päähän ku me ollaan aika nuoria ja minusta me kaikki nuoret olemme hyviä äitejä. Ja sitten ku on noita vanhempia äiteja niin ne arvostelee että meistä ei ole siihen ja heistä on koska ovat niin kokeneita! Miten ne luulee että me kokemusta saadaan jos me ei tehdä lapsia. "minun mielipide" Paremmin sitä näin nuorena jaksaa entä kuin sitten 40W! Ihan naurettavaa. Ei ole niiden asia eikä niiden elämä. Huolehtikoot omasta elämästä. Aina ne jaksaa jankuttaa sitä että " ei sitä ennen vanhaa tuollaista ". jne... Vai mitä te muut olette mieltä?
 
Samaa mieltä. Se on mulle nyt ihan sama, minkä ikäsenä kukanenki lapsia tekee. Kyllä luulis jokaisen tietävän itse parhaiten mihin pystyy!

Mutta, asiaan. Maikkulassa me asutaan miehen ja pojan kans, meille kuuluu hyvää, ja on ollu kyllä ihan mahtavaa ton pojun kanssa ! =) Tykkään niiin kovasti.. Raskaus meni mulla ihan hyvin, ei ollu pahemmin mitään pahaa oloa, jne. Vähän loppuraskaudesta alkoi tulla turvotusta ja synnytyski jouduttiin käynnistämään viikolla 42+1 ku ei meinannu ruveta syntymään :D mites sulla sitten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poiu:
Samaa mieltä. Se on mulle nyt ihan sama, minkä ikäsenä kukanenki lapsia tekee. Kyllä luulis jokaisen tietävän itse parhaiten mihin pystyy!

Mutta, asiaan. Maikkulassa me asutaan miehen ja pojan kans, meille kuuluu hyvää, ja on ollu kyllä ihan mahtavaa ton pojun kanssa ! =) Tykkään niiin kovasti.. Raskaus meni mulla ihan hyvin, ei ollu pahemmin mitään pahaa oloa, jne. Vähän loppuraskaudesta alkoi tulla turvotusta ja synnytyski jouduttiin käynnistämään viikolla 42+1 ku ei meinannu ruveta syntymään :D mites sulla sitten?
Mä olen asunu lapsuuden maikkulassa. nyt asun kempeleessä. Mulla meni kans rasskaus hyvin mutta paino nousi paljon. Ja synnytys meni erinomaisesti. Luulin paaljon pahemmaksi =)
 
joo, mulla kans paino nousi sen 20kg.. :eek: Mutta on lähtenykki jo pois. Ainut vaan, että on jääny tommone löllömaha, ja noi raskausarvet on aika ikäviä, kun mahaankin tuli sillon ihan lopussa... :/
 

Yhteistyössä