nuoret odottajat tänne

vanha teiniäiti
muistakaahan,et kaikki me äitejä ollaan ja lapsille vain hyvää halutaan!!vanhemmat vain luulee/tietää enemmän ja jos kokemusta on ni sitä kannattaa aina kuunneella!!!lapsi tulee mullistaa täysin nykyisen elämän.sinä elät vain lapselle ja sen hyvin voinnille..t:jo vanha, teini äiti
 
Sini-
17 oon ja vasta 6 viikolla, eli ehdin täyttää jo 18 kun lapsen olis aika syntyä :) Onko täällä muita samanikäsiä odottajia pk-seudulta? Itse oon Vantaalta ja olis kiva saada kavereita saman ikäsistä ja samassa tilanteessa olevista tulevista äideistä :)
 
Mooi :) itse täytän kohta 16 ja olen rv8 eli aika alussa vasta. En tiedä mitä teen.. lapsen isä ei ole enään mukana kuvioissa eikä hän halua lasta. Yksin pärjäisin kyllä hyvin lapsen kanssa. Minulla on viikonloppu aikaa miettiä haluanko pitää lapsen vai en enkä tiedä yhtään mitä teen. Haluaisin lapsen todella kauheasti ja olen aina toivonut saavani lapsen nuorena mutta nyt en enään tiedä yhtään mitä tekisin :S auttakaa!
 
VaUvA
minä täytän 18v kesäkuussa ja tytön laskettuaika on 31.7
Kyllä tämä on jännittävää ja ihanaa aikaa.
liikkeet ovat aivan ihania.. :)
Ja sitten jos on hetki ettei vauva liikukkaan niin iskee paniikki ja rupeaa tönimään massua.. :)
 
Mäkin oon 17vuotias ja 20.5 on laskettuaika..apuva :)

tuntuuko muista että "vanhemmat ihmiset" kattoo esim kaupassa aika paheksuvasti meitä nuoria odottajia?? mulle on vähän tullu sellanen tunne, mutta siinäku!!oon ikionnellinen tästä pikkupojasta mikä täälä myllertää =)

Voi mamma sulla kyllä vaikea tilanne :( toivottavasti sulla on kumminkin läheisiä tukena?
 
aikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 16:11 tuleva äippä kirjoitti:
Heips.! Oon kohta 16 vuotta ja oon nytten rv 22 =)
Ihanaa et täältä löytyy muutakin kun vaan inhottavia aikusia kommentoimassa ku nuoret äidit sitä ja tätä...
KÄÄK! Toivottavasti en oo inhottava, olen 35v.
 

Yhteistyössä