Nuoret naiset tyhmenevät, nuorilla miehillä perinteisemmät arvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä olet ihan tosi sekaisin ja mielestäni et ole sinut itsesi kanssa. Oon sulle ennenkin sanonut: elä omaa elämääsi eläkä kanna "murhetta" siitä, miten muut ihmiset ja etenkin naiset elävät.

Olet kohta tulossa hulluksi, ellet ole jo.. Pyydä vaikka ukkoasi tarjoamaan sulle luostariviikonlopun tai jonkin sortin meditoinnin/rauhoittumisen ennen vielä kun on mahdollista jarruttaa täydellistä sekoamista.

Nainen: on ookoo olla vähän väsynyt ja epävarmakin, mutta muiden arvostelu ja parjaaminen ei sulle tuo mitään hyvää. Antaisin sulle muutaman vinkin sellaisiin elämänlaatua parantaviin kursseihin/ohjauksiin, joista olen ite saanut apua, mutta tällä tavalla suoraan ei voi mainostaa.
Hohhoijaa. Olen ollut hyvin pitkään tätä mieltä. :)

Kun vaikka mulle naiseus on tärkeää, niin ei se ole mikään suojelukohde, jota ei voisi kritisoida.

Mä katson yksittäisen ihmisen kohdalla ensin henkilöä ja mielipiteitään, ja vasta sitten sukupuolta.
Ja aina vaan isompi osa naisista on aika kujalla nykyisin.

Menen mä töihin tai harrastuksiin, niin sama juttu.
Kuuntelepa vaan naisia. Ei jokainen noista paasaa, mutta n.1/3 porukasta, kun 20 vuotta sitten lukemat olisi olleet paljon pienemmät.
Mä en ole tutustunut kenenkään kunnon hihhuliin, enkä kyllä tosi-uskovaisiinkaaan. Missä nää luuraa? Harrastuksia on kuitenkin laidasta laitaan. Joogassakin on vain ihan perusvenyttelijöitä

Naiset haluavat vapautua naisten perinteisistä rooleista, mutta haluavat pitää silti pitää miehet perinteisissä rooleissaan, esim. edelleen aika moni nainen edellyttää, että miehen pitää tarjota treffeillä, pitää avata ovi, auttaa istumaan jne. Mutta miksi perinteistä miehen käytöstä ja roolia pitäisi tarjota sinitukka-nenärengasfeministille? Perinteinen käytös varataan perinteisille naisille.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Naiset haluavat vapautua naisten perinteisistä rooleista, mutta haluavat pitää silti pitää miehet perinteisissä rooleissaan, esim. edelleen aika moni nainen edellyttää, että miehen pitää tarjota treffeillä, pitää avata ovi, auttaa istumaan jne. Mutta miksi perinteistä miehen käytöstä ja roolia pitäisi tarjota sinitukka-nenärengasfeministille? Perinteinen käytös varataan perinteisille naisille.
Auttaa istumaan? Suomessa?

Justiinsa katsottiin elokuva mikä saattaa hyvin monille upota.
Tässä komediassa käydään hauskasti wokea läpi! Wokeille tämä elokuva saattaa olla jopa kiusallinen.🤷‍♀️
Kaikki nämä oudot ja epänormaalit asiat ovat lisäksi totta, näin ihmiset nykyään käyttäytyvät. Se antaa sen parhaimman kiksin tässä leffassa.

Me ei yleensä ”hollywood hömppää” katsota, mutta tämä oli ihan worthhi.
Konservatiivinen poikani nauroi ihan kippurassa!

Ei ole yhtään vaikeaa kuvitella miten helposti tuohon woke-öyhötykseen nuoret menevät mukaan, miks ei vanhemmatkin. Näitä outoja ideoita tuputetaan ihan joka tuutista ja ollaan kuten ne olisivat ihan normaaleja asioita!
Ja, jos et osallistu/olet eri mieltä, olet natsifasistihomofobinen epäihminen joka tulee oitis canceloida.

En tiedä millainen sukupuolijakauma woke-ihmisissä on, jos katsotaan samaa ikäluokkaa. Voisin kuvitella, että aika fifty-fifty.🤷‍♀️
Olisi kyllä mukava jos Esko on oikeassa, ja nuorilla miehillä olisi enemmän järkeä päässä. Sentään toisella sukupuolella olisi jotakin järkeä.🤷‍♀️
Muuten käy kohta niin, että voidaan tehdä dokumentteja siitä kuinka eläimet alkavat olla ihmisiä fiksumpia.😅

Yhteistyössä