NUORET ENSIODOTTAJAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja al
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

al

Vieras
Kuuluin tuolla vauvahaaveiden puolella ihanaan yhteisöön vauvahaaveet ja nyt haluaisin kokeilla toimisiko täällä sama odottajien muodossa. :) Eli kaikki nuoret (saa itse määritellä onko nuori! :D ) odottajat, kirjotelkaahan!

Itse olen vm. -83, ensimmäinen lapsi tulossa. Nyt eletään vielä riskikolmannesta, täynnä näinä päivinä 8vk. :) Takana yritystä oli jo vuoden verran, josta tosin muutama kk yritettiin häiden vuoksi olla saamatta lasta. :D Mutta miten kävikään. silloin kun ei osaa odottaa niin raskaaksi tuli. :) Häät aikaistui joulukuusta lokakuuhun jotta morsian mahtuisi pukuun! :D

No niin, katsotaan saadaanko me keskustelua aikaan. :)

Hei!

Minä odotan myös esikoistani, nyt pitäisi olla rv 12+5. Alkuraskauteni on ollu henkisesti epävarmaa ja rankkaa vuodoista johtuen. Perjantaina vuosin taas verta, huomenna olen menossa "tarkastus"ultraan ja keskiviikkona olisi np-ultra.

Olen itse vm.85, mies -83 ja vauva olisi tulossa nyt kesken opiskelujen, mutta olen kuitenkin melko sisukas, joten eiköhän asiat kuitenkin järjesty. Tarkoitus olisi saada opinnot vielä joskus loppuun kunnialla. :) Yhteinen päätös oli jättää ehkäisy (varmoilla päivillä oltiin pelattu ainakin puol vuotta), mutta oli silti iso yllätys, kun raskaustesti näytti positiivista, kun ei lasten saanti kuitenkaan mikään itsestäänselvyys ole. Eikä se tunnu siltä vieläkään. Yhdessä ollaan oltu vähän yli 2,5vuotta ja miekkonen kosi minua viikko sitten ja isompaan asuntoon ollaan muuttamassa 1.9. :)

Täälläkin nuori odottaja. Taidan olla ketjun nuorin :) Eli vm-86, mieheni vm-83..
Toukokuussa menimme naimisiin ja reilu pari viikkoa sitten huomasin olevan raskaana...
Onnellinen olin uutisesta vaikka kyllähän se oli hieman yllätys.
Minulla myös opiskelut vähän niin ja näin-pääsin keväällä ylioppilaaksi ja nyt näyttää siltä et vauvan vuoksi pidän välivuoden :) Jos raskaus menee niinkuin yleensä...
MUkavaa että on muitakin ensiodottajia... :)
Mulla nyt noin rv 6+5

täällä myös yksi nuori odottaja vaikka raskaudessa olenkin jo aika paljon pidemmällä rv 28+5 ja ilmoittaudun samalla myös nuorimmaksi eli olen vm.87 lukio juuri loppunut molemmilla minulla ja miehelläni.
naimisiin mentiin vuosi sitten huhtikuussa ja yksi keskenmeno takana, joten lapsi on meillä aivan suunniteltu vaikka opiskelut jäävätkin hetkeksi kesken... opiskelu paikka on kyllä valmiina ja ehdin siellä jopa aloittaakin kuukauden verran :)

Esikoista miehen kans odotetaan ja eka yrityksestä tärppäsi. Tulis jo se eka neuvola. Jotenkin on vielä niin epätodellinen olo. Kun ei oo kunnolla mitään todistetta vauvasta.

Minttu 20v, 5+1

Voisinpa minäkin ilmoittautua "nuoreksi" ensiodottajaksi. Olen siis vuosimallia -85 ja avokki on -81.Kovasti toivottu on tulokkaamme, yritystäkin kesti pari vuotta.. Minä olen jo vähän pidemmällä kuin osa teistä, viikkoja on kasassa 29+4. Eikä se epätodellinen olo ole vieläkään kadonnut. Saa nähdä josko sitten lokakuussa. =)

No kait minäkin menen siinä rajalla juuri ja juuri...

Itse olen vm 82, mieheni 84, että meillä näinpäin...
Vauva oli yllätys mutta paras maailmassa! Nyt ei olekaan enää muuta mielessä kuin meidän oma pieni kulta, jonka laskettu aika lokakuun 2...
Vielä siis noin 2kk jäljellä...

Craviz ja pikkuinen 31+1

moikka vaan:)taidankin olla kaikista nuorin odottaja..olen vm 88 ja isä vm 85,esikoista odotellaan..nyt rv 23+1 ja keskiviikkona olisi rakenneultra ja odottelen sitä jo kovasti...pikkuisemme laskettu aika on 26.11.

Tännehän onkin tullut kivasti vastauksia. :) Kiva myös että on eri vaiheissa raskaudet niin voi kysellä neuvoja ja vaihdella ajatuksia. :)

Itsellä eka neuvola huomenna... Sen jälkeen menen yksityiselle ultraan. JÄNNITTÄÄ!

Meistä vielä sen verran että mies on -79, itse olin siis -83. Ollaan oltu yhdessä n. 3 vuotta ja kihloissa siitä kohta vuosi. Asutaan Etelä - suomessa, omakotitalossa. Mä opiskelen sosionomiksi ja mies on töissä.

Onko teillä/onko ollut ihan suhteettoman isoja pelkoja raskaudesta? Mä näen painajaisa keskenmenosta, ajattelen sitä koko ajan tms! Tosi tylsää, voi kun osaisi vaan nauttia raskaudesta. :(

Heips! Esikoista odotellaan, itse vm. -82 ja mies -79, yritystä oli 9 kk ennen kuin tärppäsi. Yhteiseloa meillä on takana jo reilut 8 v joista kihloissa n.6.5 v. Raskaus on sujunut oikein hyvin lukuunottamatta oksentelua ja kuvotusta, jota kesti rv 7-20. :) Nyt menos rv 28+2 eli lokakuun loppupuolella pitäisi pienokaisen syntyä.

Mui!
Al onnea tod. paljon,oltiinkin samalla osastolla tuolla vauvahaaveittenpuolella!Tulihan sieltä muitakin ilo uutisia!
Ja tottakai myös kaikille muille odottajille!

Meistä;itse olen -84 ja mieheni -77.Asutaan uudenmaan alueella,kihloissa.Luultavasti maistraatissa mennään sitten jossakin vaiheessa naimisiin,enne tai jälkeen kun vauva tulee.Hih!

Meillä on la 28.01 eli viikkoja on 14+4.
Odotellaan taas,rakenne ultra on vasta syyskuun puolessa välissä,toinen neuvola on keskiviikkona.

Tähän asti on ollut helppo raskaus,ei kummempia oireita ole ollut,massukin alkaa turpoa jo siihen malliin,että housut kiristää..
Ultrakuvia on pakko ihailla lähes joka päivä,saa edes jonkunlaisen tuntuman,että raskaan ollaan.
Huh!Ensimmäinen päivä ilman tupakkaa,päädyttiin lääkärin kanssa laastareihin.Kyllä se tästä.

Loma ohi,työntouhuissa 10h heti näin alkajaisiksi.Kyllä ramasee.

Terve!

Täälläkin ilmoittautuu joukkoon vuosimallia 83 raskaana oleva tytsi. Mies myös 83 mallia. Opiskelemme molemmat yliopistolla viimeisiä vuosia. Lapsi on oikein toivottu ja hartaasti odotettu :) Nyt on meneillään 35. raskausviikko ja kyllä jo hieman synnytys jännittää.

tulin tännekin kurkkaamaan ja samalla toivottamaan uudet tervettulleeksi! :) Olen entinen AL, rekisteröidyin ja nyt siis nimimerkillä antzi.

Voi että, kertokaahan loppuvaiheessa olevat sitten synnytyksestä ja loppuajan oireista!

Millon teillä on alkanut maha näkyä ? Mulla siis vasta rv 10 ja maha on ihan turvoksissa..! En siis oletakaan että vauva on niin iso vaan turvotusta vaan, mutta sen verran näkyvää että huomaa. Saa nähdä millanen pallo sitten on loppuvaiheessa! :D

Moikka moi täällä olisi 17 vuotias tyttönen Pohjois-Karjalasta.
Tällä hetkellä olen viikolla 14+1.

Ihan ensimmäisillä viikoilla minulla oli kamalan huono olo ja melkein mikään ruoka ei pysynyt sisällä. Nytten viikko sitten pahoinvointi loppui ja olo on niin ihana!

Ihan innoissani odotan että masu alkaa selvästi näkymään. Nytten varmasti on enimmäksen turvotusta, mutta alavatsa pömpöttää ja on tosi kova.

Aluksi vanhempani eivät pitäneet yhtään ajatuksesta, että olen raskaana. Itselle ja poikakaverille se oli iloinen ''yllätys''.

Vanhempani eivät suostuneet siihen että asuisin kotona ainakin alkuraskauden, joten muutin poikakaverini (23v) vanhempien luokse, ihan vain väliaikaisesti.
Asuntopaperit ovat menneet eteenpäin ja luultavasti joulukuun alussa meille vapautuisi joku kiva kaksio. :)

Odotan innolla että pääsee sisustamaan omaa kämppää ja ostelemaan pikkuiselle vaatteita ja muuta tarvittavaa.
Mummini oli innostunut ostamaan vauvalle kamalasti vaatteita ja äityspakkauskin on luvassa.

Laskettu aikani on 14.05.2012. Ihan mukavaa, että on silloin kevät kun lapsi syntyy. Kuitenkin ensimmäinen pikkuinen niin ei oikein tiedä miten se pitäisi kovalla pakkasella pukea. Saisi olla kokoajan huolissaan, että onko toisella tarpeeksi lämmintä vaatetta päällä.

Olisi mukava jos täältä löytyisi jokunen kaveri, jonka kanssa saisi jakaa odotustarinoita:)
Ei ole väliä missä päin asut, mutta toki olisi mukavaa jos joku asuisi pohjois-karjalan seudulla niin voisi jopa tavata. :)

Yhteistyössä