Nuoret antoivat vinkkejä talvipukeutumiseen: Pipo ei näytä hyvältä, paljaat nilkat näyttävät, käsiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ymmärrä mitä uuttaa tässä on??? Mä oon vähän alle 40 ja en oo pitänyt pipoa varmaan koskaan. Se ei sovi mulle ja kun on hiuksia niin ne suojaa kylmältä ja sitä paitsi mä vältän kylmää ilmaa. Talvivaatteita ei käytetä koska sopivia sellasia vaan ei oo olemassakaan.
 
vierailija
Mä en ymmärrä mitä uuttaa tässä on??? Mä oon vähän alle 40 ja en oo pitänyt pipoa varmaan koskaan. Se ei sovi mulle ja kun on hiuksia niin ne suojaa kylmältä ja sitä paitsi mä vältän kylmää ilmaa. Talvivaatteita ei käytetä koska sopivia sellasia vaan ei oo olemassakaan.
Ja minä kun luulin, että teini-ikä päättyy 20-vuotiaana... No, ehkä sinäkin vielä jonain päivänä kasvat aikuiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: feger
vierailija
Ja minä kun luulin, että teini-ikä päättyy 20-vuotiaana... No, ehkä sinäkin vielä jonain päivänä kasvat aikuiseksi.
Tuskin, koska kaikki eivät vaan tiedä/tajua/usko sitä, että, oli hiuksia tai ei, pään kautta haihtuu valtava määrä lämpöä kehosta pois. Yksittäisistä ruumiinosista pään kautta haihtuu kaikkein eniten lämpöä, siitä syystä pään suojaaminen hyvin lämpimällä pipolla on pakkasella tärkeää.
 

Yhteistyössä