Nuoret äidit Syyskuussa 2008!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kinsella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kinsella

Jäsen
18.02.2008
408
1
16
Pohjois-Savo
Hei!

Päätin perustaa tälläisen keskusteluryhmän, johon voisivat liittyä kaikki nuoret äidit ikähaarukalla 19-25! Olisi mukava keskustella samanikäisten kanssa omasta lapsesta/lapsista, kuulumisista, ajatuksista ym.

Itse olen 20-vuotias 6 kk ikäisen Siiri tytön äiti. Asun avoliitossa ja 20.9 menen naimisiin pitkäaikaisen rakastettuni kanssa.

Liittykää ja kertokaa itsestänne sekä elämästänne!

:heart:

mä oon "jo" 24-v ja maaliskuussa syntyneen pojan äiti. Avoliitossa asutaan täälläkin eikä ihan vielä olla naimisiin menossa.

Koulun oon aloittanut hissukseen nyt,saas nähdä miten jaksaa noin pienen kanssa opiskella kun motivaatio on muutenkin vähän hakusessa :laugh:

Täällä on äiti 20v. ja poika syntyi 15.11.07. Avoliitossa olen ja maalla asutaan.
Hoitovapaata olen hakenut komeksi vuodeksi eteenpäin. Ja toivonmukaan uusi pikkuinen tulee aikasemmin, kun töihin pitäisi lähteä =)

Täällä 25.v 1v8kk ja 1kk ikäisten poikien äiti. Naimisissa olen vuotta nuoremman miehenkörilään kanssa. Espoossa elellään ja poikien kanssa olis tarkotus olla kotona siihen asti kun tuo nuorempi täyttää sen 3.v. :wave:

Yhteistyössä