Nuorempien sisarusten huostaanotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lapsuuden perhe oli ihan samanlainen kuin kaikilla kavereilla, tai no yhdellä oli väkivaltainen isä, meillä ei ollut.

Sairas sukulaismies tehtaili kostoksi ilmoituksia Lastensuojeluun eri nimillä ja sai tuttaviaankin tekemään ilmoituksia. Vilkkailla pojilla oli jaloissa mustelmia. (On edelleen nuorena aikuisena koska edelleen häslää ajattelematta koska ADHD). Mutta koska oli valheellisia ilmoituksia siitä kuinka isä lyö lapsia ja oli mustelmia niin terveydenhoitaja antoi lausunnon Sossuille että jäljet tukee sitä että isä lyö. Lapset otettiin huostaan.

Itse Olin menossa ylä-asteelle, minua ei siis viety.

Vuoden oikeustaistelun jälkeen huostaanotto purkaantui aiheettomana ja sosiaaliviranomaiset sai huomautuksen toiminnastaan. Lopulta johtaja joutui pois malliltaan, koska peitteli alaisten valheita ja toimi virheellisesti.

Joku tulee huutaa tähän että ei näin ole tapahtunut. No Palatkaa ajassa taaksepäin ja Kertokaa se tuomarille joka kuunteli nauhoitteet jotka Isäni oli nauhoittanut (omat keskustelut saa nauhoittaa).

Itse asiaan lasten pois vienti toteutettiin niin että oli muka lääkärin tarkastus ja yhtäkkiä estettiin vanhempien pääsy lasten luo , Nämä eristettiin toiseen huoneeseen. Minä ja minusta Seuraavaksi nuorin päästiin karkuun. Tilanne oli ihan hirveä 13 v silmiin. Täysin mielivaltainen.

Nyt olen yli 40 , edelleen tapahtuneen takia kammoan lääkäreitä ja neuvola aikoja vaikka tiedän että oikeesti kellään ei ole mitään syytä. Mutta Toisaalta eipä ollut Vanhempieni kohdallakaan ja silti lopputulos oli tämä

Yhteistyössä