Nuorempi mies jahtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KaunisN35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KaunisN35

Vieras
Mitenhän tavallista on, että nuoret miehet haaveilevat jopa 10.v vanhemmasta naisesta? Voisko joku aiheesta innostunut tai tietävä kertoa enemmän tästä aiheesta?
Millaisia nämä jutut on? Seksiä tietysti, mutta mitä muuta mies haluaa?

Olen tosi nätti, hoikka seksikäs ja itseäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tämä nuori mies on tosi komea ja seksikäs.

Emme ole tavanneet, vain valokuvat on nähty.
Minua ei kiinnosta juuri nyt seurustelu ja mieskin tämän tietää.

10 vuotta ei välttämättä riitäkään, 35 vuotiaat ovat vielä oppipoikia tässä tapauksessa tyttöjä, syy itseäni ei ainakaan mikään tuollainen vielä vakuuta, odatas kun laitetaan vajaa puolet lisää tai nainen pääsee 40 - 50 hujakoille, siinä on opiskelijanuoret heliseemässä, mutta lopetan hyvän sään aikaan ja lähden pakkailemaan

Mua on monesti lähestynyt +10v tai vanhempi nainen ja monesti myös minä.En tiedä mikä niissä/minussa vetää puoleensa.Harvoin minulla on itseäni nuorempia.Monestihan se on vain flirttiä mutta molemmilla kuitenkin jotain muuta mielessä...Ehkä henkinen ikäni on fyysistä ikääni korkeampi.Tiedä häntä.

Itsestä tuntuu että vanhempien naisten kanssa tulee paremmin juttuun. Ja oman ikäisillä tunnustaa olevan noi elämänarvot ihan jotain muuta kuin itsellä. Ei tuommonen reilun 10v ikä ero kovin suuri ole, vaikka moni nainen sitä tuntuu pelkäävän.

Yhteistyössä