En tasan anna ton kohta 11v. ikäsen meikkiä tunkea naamaansa ja toi ihan pesu vaan ei tehoo.Alkuperäinen kirjoittaja M:Pelkkä pesu SebaMed saippualla ja kosteutus miedolla erisan kosteusvoiteella. Muuta en suosittele nuorelle. Meikillä saa peittää kunhan muistaa kunnon kasvojenpesun. Ja ei kannata hinkata kasvoja rikki vaan pestä hellävaraisesti,pyyhkeellä taputtaa ja kosteuttaa heti.
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Apteekista Basiron voidetta, saa ilman reseptiä ja meillä on ainaki auttanu kahden näppynaaman näppyihin
Selvä =) Luulin että nuori olisi teini jo.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:En tasan anna ton kohta 11v. ikäsen meikkiä tunkea naamaansa ja toi ihan pesu vaan ei tehoo.Alkuperäinen kirjoittaja M:Pelkkä pesu SebaMed saippualla ja kosteutus miedolla erisan kosteusvoiteella. Muuta en suosittele nuorelle. Meikillä saa peittää kunhan muistaa kunnon kasvojenpesun. Ja ei kannata hinkata kasvoja rikki vaan pestä hellävaraisesti,pyyhkeellä taputtaa ja kosteuttaa heti.
Niinpä se luulo on sellastaAlkuperäinen kirjoittaja M:Selvä =) Luulin että nuori olisi teini jo.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:En tasan anna ton kohta 11v. ikäsen meikkiä tunkea naamaansa ja toi ihan pesu vaan ei tehoo.Alkuperäinen kirjoittaja M:Pelkkä pesu SebaMed saippualla ja kosteutus miedolla erisan kosteusvoiteella. Muuta en suosittele nuorelle. Meikillä saa peittää kunhan muistaa kunnon kasvojenpesun. Ja ei kannata hinkata kasvoja rikki vaan pestä hellävaraisesti,pyyhkeellä taputtaa ja kosteuttaa heti.
Juu. Toi ei tuu mieleenkäänAlkuperäinen kirjoittaja Vendetta:Ei ainakaan kaupan Clerasilia, siitä vasta iho kukkiikin. :x
Mä en oikeen aknesta kuitenka puhuis vaikka noita selviä finnejä onkin aika paljonki ja kokeilen kyllä ensin jotain mietoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lääkäriltä saa reseptin uuteen akne voiteeseen (clintocsyl).On kuulemma tehokasta voidetta..Kokeilisin.
Juu niin saa käytän Avonin tuotteita ite paljonki, mut en mä laita niitä kuitenka noin nuoren iholle, vaikka olis kuinka hyviä ja tutkittuja. Tässä mä luotan apteekin valikoimaan enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja konsultti:Avonilta saa todella hyviä kasvojenpesu aineita ja voiteita jokaiseen ihoon ja tuotteet on laadukkaita. Käyppäs katsomassa avon.fi
Ap:n nuori on 11v.Alkuperäinen kirjoittaja MEmma:Ei ole voide, mutta reseptillä Roaccuttan. Vaikka ei olisikaan paha akne, niin silti erinomainen vaihtoehto. Mulla oli teini-iässä lievää aknea ja sain tuolla liuoksella ihon erittäin hyväksi lyhyessä ajassa.
Saman huomasin.. Eikä ole ensimmäinen kerta..Alkuperäinen kirjoittaja Peeta:Aika tylysti vastailet ihmisille niiden vastauksiin Kuitenkin itse pyysit "heittämään" neuvoja.
Eikä varmasti viimeinenkään, joka mun vastaukset ottaa tylyinä. Vastasin ehdotuksin ihan rehellisesti oman mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Saman huomasin.. Eikä ole ensimmäinen kerta..Alkuperäinen kirjoittaja Peeta:Aika tylysti vastailet ihmisille niiden vastauksiin Kuitenkin itse pyysit "heittämään" neuvoja.
Ei kokemusta.Alkuperäinen kirjoittaja onko joku kokeillut?:Neutrogena
Onkohan noissa lähes kaikissa tota salisyylihappoaAlkuperäinen kirjoittaja merili:Apteekista ACO:n epäpuhtaan ihon tuotesarja. Varsinkin salisylic tonic on tehokasta ja hyväksi todettua.