Nuorelle hyvä voide finneihin??

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
M
Pelkkä pesu SebaMed saippualla ja kosteutus miedolla erisan kosteusvoiteella. Muuta en suosittele nuorelle. Meikillä saa peittää kunhan muistaa kunnon kasvojenpesun. Ja ei kannata hinkata kasvoja rikki vaan pestä hellävaraisesti,pyyhkeellä taputtaa ja kosteuttaa heti.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Pelkkä pesu SebaMed saippualla ja kosteutus miedolla erisan kosteusvoiteella. Muuta en suosittele nuorelle. Meikillä saa peittää kunhan muistaa kunnon kasvojenpesun. Ja ei kannata hinkata kasvoja rikki vaan pestä hellävaraisesti,pyyhkeellä taputtaa ja kosteuttaa heti.
En tasan anna ton kohta 11v. ikäsen meikkiä tunkea naamaansa ja toi ihan pesu vaan ei tehoo.

M
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
En tasan anna ton kohta 11v. ikäsen meikkiä tunkea naamaansa ja toi ihan pesu vaan ei tehoo.
Selvä =) Luulin että nuori olisi teini jo.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Selvä =) Luulin että nuori olisi teini jo.
Niinpä se luulo on sellasta :D

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Vendetta:
Ei ainakaan kaupan Clerasilia, siitä vasta iho kukkiikin. :x
Juu. Toi ei tuu mieleenkään :D :D

Mut siitä on niin hitosti aikaa ku oon ollu tekemisis kukkivan naaman kans et enhän mä tiä nykyisitä hyvistä voiteista mitään :D

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lääkäriltä saa reseptin uuteen akne voiteeseen (clintocsyl).On kuulemma tehokasta voidetta..Kokeilisin.
Mä en oikeen aknesta kuitenka puhuis vaikka noita selviä finnejä onkin aika paljonki ja kokeilen kyllä ensin jotain mietoa

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja konsultti:
Avonilta saa todella hyviä kasvojenpesu aineita ja voiteita jokaiseen ihoon ja tuotteet on laadukkaita. Käyppäs katsomassa avon.fi
Juu niin saa käytän Avonin tuotteita ite paljonki, mut en mä laita niitä kuitenka noin nuoren iholle, vaikka olis kuinka hyviä ja tutkittuja. Tässä mä luotan apteekin valikoimaan enemmän.

MEmma
Ei ole voide, mutta reseptillä Roaccuttan. Vaikka ei olisikaan paha akne, niin silti erinomainen vaihtoehto. Mulla oli teini-iässä lievää aknea ja sain tuolla liuoksella ihon erittäin hyväksi lyhyessä ajassa.

M
Alkuperäinen kirjoittaja MEmma:
Ei ole voide, mutta reseptillä Roaccuttan. Vaikka ei olisikaan paha akne, niin silti erinomainen vaihtoehto. Mulla oli teini-iässä lievää aknea ja sain tuolla liuoksella ihon erittäin hyväksi lyhyessä ajassa.
Ap:n nuori on 11v.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Peeta:
Aika tylysti vastailet ihmisille niiden vastauksiin :) Kuitenkin itse pyysit "heittämään" neuvoja.
Saman huomasin.. Eikä ole ensimmäinen kerta..
Eikä varmasti viimeinenkään, joka mun vastaukset ottaa tylyinä. Vastasin ehdotuksin ihan rehellisesti oman mielipiteeni.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja onko joku kokeillut?:
Neutrogena
Ei kokemusta.

Tällasen tekstin löysin apteekkituotteiden sivuilta

Neutrogena Visibly Clear
Neutrogena Visibly Clear

TARJOUS: Osta 2 Visibly Clear -tuotetta - saat lahjaksi Visibly Clear -kasvoveden!
Tarjoustuote toimitetaan automaattisesti tilauksen mukana.

Visibly Clear -tuotteet auttavat rasvaista ongelmaihoa normalisoitumaan. Tuotteet sisältävät salisyylihappoa, joka kuorii ihon kuolleen pintakerroksen, sekä luonnon omia ainesosia, jotka hillitsevät talineritystä, rauhoittavat punoitusta ja ärtymystä sekä ehkäisevät ihon pinnan liiallista kuivumista.

Toi salisyylihappo mietityttää mua ku kyseessä on kuitenkin niin nuori iältään oleva meillä.

Yhteistyössä