Meillä rupesi neuvolassa huutamaan heti kun terkkari tai lääkäri meni lähelle, ja rauhoittui sitten vasta kun lähti siitä pois tai tyttö pääsi minun syliin. Ja omaa mummiani vierasti niin paljon, että vaikka oli minun sylissä ja mentiin mummin lähelle että tyttö näki hänet, niin itku tuli silti
Toivottavasti se menisi ohi. Oonkin yrittäny aina antaa muidenkin syliin mahdollisimman paljon, että tottuis muihinkin ihmisiin. Tai no, yleensä ihmiset tulee itse kysymään sitä ensin syliin
Meillä on sujunut tosi hyvin, kun tytölle tulee ikää lisää niin kokoajan on helpompaa. Kaikista hienointa on se, että tyttö herää yöllä syömään enää kerran! 9-10 aikaan illalla nukahtaa ja herää ensimmäisen kerran 6-7 aikaan. Tai no aamuahan tuo jo enemmän on, mutta sitten nukutaan vielä yleensä pari tuntia
Mietin tässä yksi päivä tuota yöheräämistä, että miten ihmeessä oon jaksanut silloin aluksi herätä monta monta kertaa syöttämään ja muutenkin niin huonoilla unilla. Nyt tuntuu että jos joku yö herääkin kahdesti, niin heti oon ite ihan väsynyt päivän
Meillä on ollut vähän ongelmaa päiväunien kanssa. Tai kun tyttö ei nuku kunnollisia pitkiä päikkäreitä enää oikeastaan ollenkaan, vaan sellaisin ½-1 tunnin mittaisia unia monta kertaa päivässä. Aiemmin kun nukkui yhdet 3-4 tunnin unet ja muutamat lyhyet. Ja silloin käytiin just vaunulenkillä, jonka jälkeen jäi nukkumaan vielä useaksi tunniksi. Nyt kun käy lenkillä, niin tyttö herää hetikohta kun vaunujen vauhti pysähtyy
Mutta pääasia että nukkuu sitten edes niissä pienissä pätkissä