Nuoleskellaanko täällä palstalla

  • Viestiketjun aloittaja Missä moraali
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Joku tuossa mainitsi, että homous on sairaus? Se sairaus taitaa olla vain näiden homoliittojen vastustajien päässä.
Niinpä. Miten homoliitot on pois meiltä muilta? Ei kyllä mun mielestä mitenkään. Miksi pitää vaivata päätään muitten seksuaalisella suuntautumisella jos se kerran tapahtuu lainpuitteissa.
Suomessa hyväksytte paljon muutakin outoa asioita. Hyvä jos te haluatte niin ei se ole mun ongelmat mutta no thnks.
Mielestäni syrjintä on sairautta. Oli se sitten millaista syrjintää tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Joku tuossa mainitsi, että homous on sairaus? Se sairaus taitaa olla vain näiden homoliittojen vastustajien päässä.
Niinpä. Miten homoliitot on pois meiltä muilta? Ei kyllä mun mielestä mitenkään. Miksi pitää vaivata päätään muitten seksuaalisella suuntautumisella jos se kerran tapahtuu lainpuitteissa.
Suomessa hyväksytte paljon muutakin outoa asioita. Hyvä jos te haluatte niin ei se ole mun ongelmat mutta no thnks.
Mielestäni syrjintä on sairautta. Oli se sitten millaista syrjintää tahansa.
Se sairaus näen täällä myös paljon :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Joku tuossa mainitsi, että homous on sairaus? Se sairaus taitaa olla vain näiden homoliittojen vastustajien päässä.
Niinpä. Miten homoliitot on pois meiltä muilta? Ei kyllä mun mielestä mitenkään. Miksi pitää vaivata päätään muitten seksuaalisella suuntautumisella jos se kerran tapahtuu lainpuitteissa.
Suomessa hyväksytte paljon muutakin outoa asioita. Hyvä jos te haluatte niin ei se ole mun ongelmat mutta no thnks.
No niin, aivan, se ei ole sinun ongelmasi. Älä siis ajattele homoja, saat siitä vain turhaa päänsärkyä. Homojen asiat tai liitot eivät todellakaan kuulu sinulle millään lailla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Joku tuossa mainitsi, että homous on sairaus? Se sairaus taitaa olla vain näiden homoliittojen vastustajien päässä.
Niinpä. Miten homoliitot on pois meiltä muilta? Ei kyllä mun mielestä mitenkään. Miksi pitää vaivata päätään muitten seksuaalisella suuntautumisella jos se kerran tapahtuu lainpuitteissa.
Suomessa hyväksytte paljon muutakin outoa asioita. Hyvä jos te haluatte niin ei se ole mun ongelmat mutta no thnks.
No niin, aivan, se ei ole sinun ongelmasi. Älä siis ajattele homoja, saat siitä vain turhaa päänsärkyä. Homojen asiat tai liitot eivät todellakaan kuulu sinulle millään lailla.
Joo älä pelkää. onko sulla ongelmat?

 
ap
Kyllä jokainen kirjansa lukenut Kristitty tietää, mitä tarkoittaa tämä moraalittomuuden lisääntyminen. Mistä se on merkki. Kristillisissäkin piireissä hyväksytään (ev.lut.kirkko) jo Raamattua katsoen hyvin arveluttavia asioita. Näinhän se alkaa mennä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mulla olisi monta kysymystä homoudesta ja homoliitoista mutta niitä ei voi edes kysyä ilman että joku tule tuomitsemaan homovastaiseksi.

Eikö eri mieltä saa olla, eikö edes kysyä mitään suoraan?
Tietenkin saa kysyä, kuka sellaisen on kieltänyt? Mitä haluat kysyä? Vastaan jos osaan, mutta vain omasta puolestani, kaikkia homoja ja lesboja en tietenkään edusta.

 
heittäköön ensimmäisen kiven
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Aikamoinen rinnastus - jos sitten sinun mielestäsi olen moraaliton kun hyväksyn homoliitot mutta en aviorikosta, kaikin mokomin. En edes haluaisi omata sinun moraalikäsitystäsi.
Kumpikin teko näistä on selkeästi Kristillisen opin mukaan vääriä.

Tästä näkee hyvin, miten ihmisten moraalikäsitykset on löystyneet.

Nyt taisin pahasti sohaista muurahaispesää.
Kristilliset opitkin riippuvat siitä kuka raamattua lukee. Siellä opetetaan myös olla tuomitsematta toisia ihmisiä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja heittäköön ensimmäisen kiven:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Aikamoinen rinnastus - jos sitten sinun mielestäsi olen moraaliton kun hyväksyn homoliitot mutta en aviorikosta, kaikin mokomin. En edes haluaisi omata sinun moraalikäsitystäsi.
Kumpikin teko näistä on selkeästi Kristillisen opin mukaan vääriä.

Tästä näkee hyvin, miten ihmisten moraalikäsitykset on löystyneet.

Nyt taisin pahasti sohaista muurahaispesää.
Kristilliset opitkin riippuvat siitä kuka raamattua lukee. Siellä opetetaan myös olla tuomitsematta toisia ihmisiä.
Siellä annetaan myös lähetyskäsky, jossa kehotetaan opettamaan ihmisille sitä, mikä on Raamatun mukaista.
 
Casper
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä jokainen kirjansa lukenut Kristitty tietää, mitä tarkoittaa tämä moraalittomuuden lisääntyminen. Mistä se on merkki. Kristillisissäkin piireissä hyväksytään (ev.lut.kirkko) jo Raamattua katsoen hyvin arveluttavia asioita. Näinhän se alkaa mennä.
Näin on. Olen ap kanssasi samoilla linjoilla.
 
fakta
Mitä enemmän höpisee noista homoista sen enemmän se loukkaa naisia kyllä jumalan luoma nainen
on kaunis ja haluttava sanan mukaan miehelle annettu ettei tarvitse harrastaa sauvakävelyä kaikkine
iljetyksineen.Suvaitsevuus sanaa ei voi käyttää eettisen ja moraalisen asenteen romuttamiseen.
 
"äiti 44v"
No minun mielestäni homoseksuaalisuus on häiriö ihmisen normaalissa seksuaalikehityksessä. Näille pitäisi olla eheytymisterapiaa tarjolla, jos joku heistä sitä haluaa.

Avioliitto on miehen ja naisen välinen juttu, kirkko EI VOI homoja vihkiä eikä siunata ja naispappeutta en ole kannattanut ikinä.

Monikulttuurisuus on kalliiksi tuleva utopia joka ei onnistu missään. Ja rasismi on eliölajien luontainen reaktio kaikkeen vieraaseen ja poikkeavaan. Eikä ihminen ole elukoiden joukossa poikkeus tässäkään asiassa. Siksi muukalaiskammon kriminalisointi on perverssiä.

Näin niinkuin kommentoidakseni tätä päivänpolttavaa aihetta ja paria muutakin ja antaakseni piutpaut yleisen mielipiteen painostukselle. Siinähän suvaitsette ja sopeudutte. Minä en.
 
[QUOTE="äiti 44v";22273103]No minun mielestäni homoseksuaalisuus on häiriö ihmisen normaalissa seksuaalikehityksessä. Näille pitäisi olla eheytymisterapiaa tarjolla, jos joku heistä sitä haluaa.

Avioliitto on miehen ja naisen välinen juttu, kirkko EI VOI homoja vihkiä eikä siunata ja naispappeutta en ole kannattanut ikinä.

Monikulttuurisuus on kalliiksi tuleva utopia joka ei onnistu missään. Ja rasismi on eliölajien luontainen reaktio kaikkeen vieraaseen ja poikkeavaan. Eikä ihminen ole elukoiden joukossa poikkeus tässäkään asiassa. Siksi muukalaiskammon kriminalisointi on perverssiä.

Näin niinkuin kommentoidakseni tätä päivänpolttavaa aihetta ja paria muutakin ja antaakseni piutpaut yleisen mielipiteen painostukselle. Siinähän suvaitsette ja sopeudutte. Minä en.[/QUOTE]

enkä minä.
 
"äiti 44v"
Se on nyt tosi hyvä juttu että kun on julkisesti todettu ihan Ajankohtaisessa Kakkosessa että "homo homo homo homo homo, jokainen on ihan vähän homo..." niin nyt jos karjaset jollekin että "senkin HOMO" niin siitä ei voi joutua raastupaan. Sillä jokainen on ihan vähän homo.

Tuo laulunrallatushan oli siinä ajankohtaisohjelman lopussa.

Että sillälailla homot, hintit, hinurit ja lepsot: te ootte homoja joka ukko ja akka. Ehkä olen minäkin mutta silti en aijo antaa yhdellekään lepakolle vaikka joku on joskus ruinannutkin. Mutta joutui silloinkin hakemaan sen illan vitun jostain muualta.
 
"äiti 44v"
Missä asuu ihminen, joka pitää homoa jotenkin erilaisena kuin hän itse on?
Homo on erilainen kuin minä. Ensinnäkin, hän on mies tai ainakin miehimys. Minä en ole. Lisäksi, homo panee oman sukupuolensa edustajan kanssa. Minä en pane oman sukupuoleni edustajien kanssa.

Missä asuu ihminen joka väittää, että homo olisi samanlainen kuin vaikka minä? Vai tarkoititko ruuansulatusta tai kaasujenvaihtoa keuhkorakkuloissa?
 
Non compos mentis
[QUOTE="äiti 44v";22273555]Homo on erilainen kuin minä. Ensinnäkin, hän on mies tai ainakin miehimys. Minä en ole. Lisäksi, homo panee oman sukupuolensa edustajan kanssa. Minä en pane oman sukupuoleni edustajien kanssa.

Missä asuu ihminen joka väittää, että homo olisi samanlainen kuin vaikka minä? Vai tarkoititko ruuansulatusta tai kaasujenvaihtoa keuhkorakkuloissa?[/QUOTE]

Ero on siis seksiaktissa toisen jalkovälin tarpeistus. Onhan se tärkeä pohja elämänmittaiselle suhteelle ja perheelle, sukupuolielimet.
 
"äiti 44v"
Ero on siis seksiaktissa toisen jalkovälin tarpeistus. Onhan se tärkeä pohja elämänmittaiselle suhteelle ja perheelle, sukupuolielimet.
Sehän on aivan ratkaisevan tärkeä asia perheelle, sukupuolielimet. Ilman eriparin sukuelimiä et saa sitä perhettä, heh heh... Tähän kipeään todellisuuteen homppelit ja lepsutkin lopulta törmäävät. Ja joutuvat kiltisti kuppi kädessä lähtemään kerjuulle, kun heteronainen pujahtaa ukkonsa (tai jonkun toisen miehen) kanssa lakanoiden väliin ja antaa runkopatjan jousituksen soida.
 

Yhteistyössä