Nuo seksiasiat ahdistavat

En tiedä tuleeko tästä kirjoituksesta mitään.. Mutta mietin vaan onko ketään samankaltaista? Olen todella häveliäs noissa seksiasioissa, eivätkä ne oikein minua kiinnosta. En ole kiinnostunut myöskään muista miehistä kuin omasta joten ei ole sitä.. Sen sijaan olen miettinyt että voisinko olla kiinnostunut naisista siinä mielessä. Hirveältä tuntuu kirjoittaa tämä. Häpeäisin hirveästi jos mies saisi tietää, siitä vittuilusta ei tulisi loppua. Olen tätä asiaa aika ajoin miettinyt mutta työnnän sen aina pois mielestä kun en sitä halua ajatella sen enempää kuin muitakaan seksijuttuja. Minulla on siis sairas suhtautuminen koko seksiin enkä tiedä mitä edes ajatella..
 
En jostain syystä saa lainattua. Mutta on joskus epäillyt että olen lesbo ja "kiusannut" minua siitä. En vaan jaksa kuunnella mitään pillun nuolenta juttuja. Joo, olen ihan toivoton tapaus, mutta en tosiaan tykkää että se vitsailee minulle noista.. Olen myös miettinyt aseksuaalisuutta..
 
En jostain syystä saa lainattua. Mutta on joskus epäillyt että olen lesbo ja "kiusannut" minua siitä. En vaan jaksa kuunnella mitään pillun nuolenta juttuja. Joo, olen ihan toivoton tapaus, mutta en tosiaan tykkää että se vitsailee minulle noista.. Olen myös miettinyt aseksuaalisuutta..
Hmmm, ompas ikävä asenne.
Mä pidän naiskroppaa hyvin kauniina ja selvästi on mieltymys hyvin muodokaisiin naisiin, mutta seksiä naisen kanssa?? Ei ehkä onnistuisi, ihan puhtaasti siitä että en oikein pidä naisten luonteista niin paljon.
 
Minulla ei ole hormoniehkäisyä, olisin ihan seinähullu niiden kanssa. :p Ja ei, ei kyllä toiset miehet kiinnosta, yhdessä on ihan riittävästi. :)
Seksi ei o sitä mitä palstalta pystyy päättelemään. Eli että sitä on aina ja paljon ja että naisella on hottispeppu ja miehellä kesäkurpitsan kokoinen.

Ihan taviksetkin harrastavat seksiä. Harrastaminen on huono sana, mutta yleisesti käytetty.

Jos löytää oikean lajikumppanin, niin seksiä on just sopiva määrä oli se sitten kerran vuodessa tai kuus kertaa päivässä.

Jos mulla olis valta tauteja jakaa vailla kykyä niitä parantaa, niin autuaasti tekisin haluttomaksi jokaisen kyvyttömyydestä kärsivän miehen.
 

Yhteistyössä