Nummi-Pusulasta ketään?

iines
niin ota kokemuksena. asuttiin perheen kanssa siellä 3v ,oli halvemmat asunnot kun lohjalla.mutta ei siellä voi asua jos lapset haluaa enempi harrastaa-esim fudista ei tahdo löytyä, tanssia tytölle jne eli sitten alkaa autorumba lähikuntiin ja matkaa riittää. palvelut perusluokkaa, vaateostokset ym täytyy tehdä muualla ja minä ruokanautiskelijana en löytänyt sieltä mitään extraa-piti aina hakea salosta tai lohjalta.nyt asuttu nummelassa 4v enkä takas muuttais vaikka täällä asunnot kallimpia,mutta palvelut hyvät ja harrasteita riittää .
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja iines:
niin ota kokemuksena. asuttiin perheen kanssa siellä 3v ,oli halvemmat asunnot kun lohjalla.mutta ei siellä voi asua jos lapset haluaa enempi harrastaa-esim fudista ei tahdo löytyä, tanssia tytölle jne eli sitten alkaa autorumba lähikuntiin ja matkaa riittää. palvelut perusluokkaa, vaateostokset ym täytyy tehdä muualla ja minä ruokanautiskelijana en löytänyt sieltä mitään extraa-piti aina hakea salosta tai lohjalta.nyt asuttu nummelassa 4v enkä takas muuttais vaikka täällä asunnot kallimpia,mutta palvelut hyvät ja harrasteita riittää .
Tämä Nummela onkin loistomesta :wave:

Nummi-Pusulasta tuttuja. Tykkäävät kovasti asua siellä kun ovat hevosharrastajia ja muutenkin kehuvat paikkaa. Minulle ehkä liian maalaisidylli, mutta tulkaa tänne Nummelaan. Ei ole pitkä työmatka :wave:
 
Täällä mä vaan perhoset vatsassa..
Juu, onhan se vissiin aika syrjässä, mut ei tänne hesaan ole ku vajaan tunnin matka. Asutaan siis hesassa joten muutos olis aika suuri. Isoin ongelma vaan on se että meillä kun ei ole kun yks auto joten pakko se olis muuttaa sinne lähelle sitä työpaikkaa jotta mä pääsisin sinne töihin. Työpaikka vaan siellä olis aika unelma, tai ainakin vaikuttaisi juuri siltä mitä mä haluaisin tehdä. Sepä tämä mun ammattini ongelma onkin, ettei niitä työpaikkoja täällä pk seudulla kauheasti ole...

Mies on kyllä ihan valmis muuttamaan. Mutta lapsikin sai juuri hoitopaikan täältä, joka kyllä alkais vasta elokuussa, joten Parempihan se hänellekin olis kun ei ole vielä ehtinyt kiintymään hoitopaikkaan...

Mut mut, kun odottavat jo ennen juhannusta vastausta, joten täytyy heti tänään soitella sinne ja kysellä vähän enemmän asioista..
 

Yhteistyössä