V
"vieras"
Vieras
Harkitsemme muuttoa Nummelaan ja minulla ei ole ajokorttia (eikä toista autoa perheessä), joten kulkisin työmatkat bussilla. Aikataulun mukaan Helsinkiin Kamppiin kestää kai n. 45 min, mutta mietin mikä on oikeasti totuus. Olen kuullut huhuja että monet bussit koukkaavat ruuhka-aikaan Veikkolan kautta, mikä lisää matkustusaikaa jopa puolella tunnilla! Se on tosi paljon joka päivä. Samoin mietin Mannerheimintien ruuhkia, Turunväylän ruuhkia jne... Eli mikä on totuus, kuinka kauan matka Oikeasti kestää?
Entä jos lähtisi töihin jo ennen seitsemää, pääseekö silloin ilman ruuhkaa bussilla, vai meneekö busseja edes niin aikaisin?
Olen myös lueskellut että ainakin pari vuotta sitten kaikki bussit olivat aivan täynnä, kaikille ei riittänyt istumapaikkoja, miten nykyisin, onko vuoroja lisätty?
Kiitos paljon rehellisistä vastauksista!
Entä jos lähtisi töihin jo ennen seitsemää, pääseekö silloin ilman ruuhkaa bussilla, vai meneekö busseja edes niin aikaisin?
Olen myös lueskellut että ainakin pari vuotta sitten kaikki bussit olivat aivan täynnä, kaikille ei riittänyt istumapaikkoja, miten nykyisin, onko vuoroja lisätty?
Kiitos paljon rehellisistä vastauksista!